سیاست نسبت به اقتصاد اهمیت بیشتری دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۸    ۱۳۹۴/۸/۴ کد خبر: 104794 منبع: پرینت

بحث سیاست در کشور اهمیت بیشتری نسبت به مساله اقتصادی دارد.

یحیی سالاری گفت: در افغانستان بحث سیاست بسیار داغ است.

وی افزود: مشکلی که الان در سطح حکومت وجود دارد این است که بیشتر بر قدرت سیاسی تاکید می شود تا این که به مسایل اقتصادی و معضلات کلان اقتصادی مردم پرداخته شود.

سالاری همچنین تاکید کرد که پیشنهاد می کنم رییس جمهور ساحه کاری خود را مشخص کند و تقسیم کاری درست داشته باشد تا تداخل وظیفه ای پیش نیاید.

همچنین بر باور وی در 13 سال گذشته رویکرد و گمانه زنی این بوده است که برای سال های متمادی جامعه بین المللی را درکشور حضور دارد و همین کساله سبب شد تا غافل از ایجاد بک برنامه اساسی برای اقتصاد شویم.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بالآخره تازمانیکه حکومتدوسره بایکدیگر زبان فهم پیدا میکند امریکا مارا به پاکستانی ها می سپارد چون پاکستان میگوید به زبان اینها ما خوب بلد هستیم چگونه اینهارا آرام بسازیم وچگونه خطر ازینجارا از امریکا دفع کنیم امریکا فقط به ما نیم پولی را بدهد که دینجا مصرف میکند باقی اش را بگذارد به پاکستان تا ما صلاحیت ریش شان را هم ازانها بگیریم وهر روز ریش های شانرا متر کنیم همین مصروفیت بس شان است اینها ملت نیستند مصارف شما بیجاست اینها هفتصد سال از جهان عقب هستند ! باشد که بهمان غیرت دروغین وپختون بودن 5000 سال همچو حرف ها عمر خودرا سپری کنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است