جایت را برای نسل جدید خالی کن
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۴/۸/۴ کد خبر: 104789 منبع: پرینت

هیچ چیز در جهان ناممکن نیست، در هر چیزو هر مشکل راهی حلی وجو دارد، باید آن را به درایت و تامل پیدا کرد.

آقای اشرف غنی
حالا زمان آن رسیده تا خودت شرافت مندانه و احترامانه با یک اعتماد بنفس و خلوص نیتی در قبال ملت هر دم شهید و کشور ویران ات از قدرت کنار رفته در موقف رهبر و یا بابای ملت قرار بگیری و وظیفه های بس سنگین ات را که فعلا افغانستان با آن روبروست، از طرفی دارد دوباره میدان جنگ ابر قدرت ها و پایگاه تروریستان قرار می گیرد و از طرفی دیگر با دشمن مکار وروباه صفتی چون پاکستان در جنگ مستقیم قرار دارد، مسیولیت. وظیفه خطیرت را مختص به مسایل تشریفاتی عیار بساز،و خود را از زیر بار مسوولیت ٱبرومندانه بیرون ساز.

فواید این کار چیست؟
اولا، از زیر بار مسوولیتی که تو هر گیز موفق به انجامش شده نمی توانی افتخارانه بیرون شو و در اخر عمر از خود یک نام نیکی به جا گذاشته، و جایت را برای نسل جدید خالی کن.
چند شخص صادق، پور انرژی، متعهد و با وجدان را از تمام اقوام کشور مانند، اوزبیک هزاره، تاجیک، وپشتون، انتخاب و جهت ادامه دادن وظیفه ات، در پارلمان، مجلس بزرگان و یا فیسبوک کاندید و معرفی نموده، هر شخصی که برنده ی این رقابت توسط ملت شد به مدت باقیمانده ریاست جمهوری ات بگمار.

یقین دارم که این کار مغایر باقانون اساسی نخواهد بود، وقتی سرلشکر جنگ به اثر مشکل دماغی و یا از سلامتی خوبی بر خوردار نباشد می تواند شخص دوم یا فرد قوی و سالم دیگری را در جایش معرفی کند.

می دانم که تو با این خلاقیت، جرات و صداقت ات زبان زد جهان و سر مشق رسانه های جهانی می شوی و آنگاه طلسم ناسیونالیزم قومی، تعصب، مذهبگرایی و بی عدالتی را در کشور شکانده و انوقت نامت در صف انسان های راستینی چون نلسین مندیلا، جگوارا وگاندی ثبت تاریخ و متفکر بودنت را در جهان اثبات می سازی.

ای کاش این پیشنهادم بگوشت رسیده، آرام در خلوت خود، با یک ایمان راسخ و صداقت کامل و با یک وجدان پاک، عمیق به آن فکر کنی
می دانم که کار اشتباهی را انجام نداده ای...
والله اعلم

فابین لطیفی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عجب سیاست شیطان بزرگ !...
آقای نویسنده ازاشرف غنی خسته شده بجایش فردقوی میخواهدآن فردچه کسی خواهدبود؟ آیاکسی هست که افغانستان رامقتدررهبری کند؟ فکرمیکنندچندتاریش سفیدقوم آمده مطابق رشوت دالری رای داده کسی راانتخاب میکندوملت گوسفندی مطیع آن میشود؟ حال چرااین ملت رام نشده که به کسی دیگری میشود.سطله بگیروحوضه پرکن ! پرزمان حکومت ....چوره کان پرزمان حکومت طالبان نسل کشی و حکومت یکه تازقبیلوی درزمان کرزی فسادولشکریله جاری طالبان که کسی دشمن یا دوست نبود.حال که اشرف غنی مبارزه برضدفساداعلان کردتاهنوزفسادازطریق فاسدیعنی وندگیران ...مرفوع نشدادامه دارد. طالب دشمن اعلان شدجنگ درجبهات بامقاومت مردمی ادامه دارد.تعینات و تغیرات هرچندبه مزاق فسادکارعیارنیست ادامه دارد. اگرنیروهای دزدوچپاولگر.... خودرابخواهندامریکابه هیچ وجهه حاضرنخواهدبودکه برای حکومت غارتگر... پول خرچ کرده پشک راپاسبان مال خودمقررکند. نویسنده محترم مطمین باشندکه دزدیهای سابقه منبعدمیسرنخواهدشدواشرف غنی راازچوکی عقب زده میدان بی صاحب رابرای دزدی وندگیران مساعدنخواهندساخت همین چندروزکه اندک امکان دزدی تان میسراست ازطریق مسلح های یله جاری خودچاره سازی نمایندتاریخ حکومت دزدرامحکوم میکند.
وطندار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است