والی جدید فاریاب در راه مانده است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۸    ۱۳۹۴/۸/۴ کد خبر: 104778 منبع: پرینت

والی جدید ولایت فاریاب آقای سادات پس از معرفی هنوز به وظیفه نرفته است.

به‌نظر می‌رسد که تنش‌ها بر سر جایگاه آقای سادات هنوز هم جریان دارد. در تازه‌ترین مورد فرمانده لوای فاریاب نیز از سمت خود استعفا کرد.

هم اکنون ولایت جنگ زده فاریاب را مستوفی این ولایت اداره می‌کند. در شب حمله به فاریاب هیچ یک از مقام‌های ارشد محلی در وظیفه حضور نداشتند. شهر فاریاب در شب حمله طالبان توسط مردم و افراد مسلح محلی اداره و رهبری شده است.

فاریاب یکی از ولایت‌های مهم در شمال کشور است. این ولایت با داشتن بندر آقینه یکی از منابع عایداتی دولت به شمار می‌رود. نبود مدیریت سالم در رهبری این اداره سبب شده که حداقل سی درصد از عواید این بندر بین چهره‌های تنظیم‌های با نفوذ تقسیم شود.

شاه حسین مرتضوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر سی هزار عسکر رابه هلمنداعزام داشته حداقل یک چندهزاررابه فاریاب هم اعزام دارندکه فاریاب هم وطن همه ماست جای بیکاردرافغانستان نداریم . بندآقینه اگرمنبع عایدات هست صنایع قالین و نباتات طبی تاپوست قره قل هم حتی معادن نمک تاسایرمعادن بیکاره نیست که به طالب داده ازجیب خودبخورند. فاریاب دروازه شمالی افغانستان بخصوص درشرایط کنونی که باهمسایه بیغرض ترکمنستان ازآردوخوراکه تاتمام مایحتیاج مردمان ازینجااکمال میگردد. خوبست نویسنده محترم متوجه حال ماشده اندمن هم قلم بدست حیرت افتاده بودم چه نویسم تاگوش مقام استماع فرماید. ملت متوجه سازماندهی اموراست اگرکدام مقامی درفاریاب چوکی جنگی داشته باشدپیش ازمردم خودش زیرتیغ ساتورطالب قراردارد.هوشدارکه غفلت درین امر تجربه فلاکتبار قندوز را تکرار خواهد کرد.
قره باش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است