دیدار وزیر مسکن هند با وزیر شهرسازی کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۴/۸/۴ کد خبر: 104772 منبع: پرینت

سید سعادت منصور نادری وزیر شهرسازی با هیات همراه و مشاوران شان عبدالخالق نعمت و آقای عبیدالله مهدی، با ناندیتا چاتیر جی، وزیر مسکن کشور هندوستان در حاشیه کنفرانس بین المللی هبیتات 3 ملاقات نمودند و هر دو جانب در مورد مسایل مشترک و منطقوی شهرسازی تبادل نظر نمودند.

به نقل از روزنامه اقتصادی، در این نشست وزیر امور شهرسازی کشور از همکاری های کشور دوست هندوستان و مناسبات نیک بین دو کشور قدردانی نمود و تلاش ها و کمک های هندوستان را مهم و ارزنده توصیف کرد. وی همچنان از پیشرفت چشم گیر شهرهای هندوستان از جمله در زمینه “شهر هوشمند” (Smart City) یاد نمود و خواهان به اشتراک گذاری تجربه های آن کشور با افغانستان گردید.

چاتیر جی تداوم روابط تاریخی و نیک بین دو کشور را برای هر دو جانب ارزنده عنوان کرد و گفت: کشورش آماده است تا در بخش مسکن و شهرسازی به افغانستان کمک نموده و در زمینه بالا بردن ظرفیت متخصصان افغانستان همکاری کند.

در آخر وزیر امور شهرسازی افغانستان کتاب وضعیت شهرهای افغانستان را به وزیر مسکن کشور هندوستان اهدا نمود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سلام به همه !
درباره آقای مهدی که فعلا مشاورشهرسازی است شما پرسان کردید که چقدرتجربه کاری دارد؟ چی وقت فارغ شده ؟ درافغانستان که واسطه داشتید هرچیز هستید ؟ چون پدرش وکیل پارلمان هست و داماد ضیا مسعود است افسوس به حال این ملت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است