شمار اجساد یافت شده در ارگ به 6 تن رسید!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۴    ۱۳۹۴/۸/۴ کد خبر: 104771 منبع: پرینت

ارگ ریاست‌جمهوری با اتکا بر یافته‌های طب عدلی اعلام کرده است که بقایاى 6 جسدى که از آشپزخانه قصر شماره یک ریاست‌جمهورى پیدا شده بودند، مربوط به 2 کودک، 2 مرد و 2 زن‌ می‌شود که 15 سال پیش به قتل رسیده‌اند.

به نقل از جامعه باز، دفتر مطبوعاتى ریاست‌جمهورى، قبلا با انتشار خبرنامه‌اى گفته بود که اخیرا بقایای 2 جسد، در جریان کار ساختمانی آشپزخانه قصر شماره یک ارگ ریاست‌جمهوری پیدا شده و بقایای اجساد متذکره که شامل دو جمجمه و استخوان‌های بدن می‌باشند، به ریاست طب عدلی فرستاده شده‌اند.

ظفر هاشمی، معاون سخنگوی ریاست‌جمهوری به خبرنگاران گفته است: گزارش‌های طب عدلی نشان مى‌دهد که از داخل ارگ، جمجمه 6 تن به دست آمده که 2 جمجه نسبتا سالم ولی 4 دیگر آن تخریب شده و تا حال بررسی علت اصلی مرگ آن‌ها روشن نیست و تحقیقات در زمینه جریان دارد.

هاشمی اما بر پایه یافته‌های تحقیقات ابتدایی تایید کرده است که این اجساد، مربوط 2 کودک، 2 مرد و 2 زن می‌باشد که حدود 15 سال پیش به قتل رسیده‌اند.

در حالی که تحقیقات به گفته معاون سخنگوی ریاست‌جمهوری همچنان در این مورد جریان دارد اما تازگی این اجساد ممکن است ‌بحث‌های جدی را در مورد چگونگی و نحوه قتل این افراد به میان آورد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ایتکار اشرار بیفرهنگ است که انوقتها در ارگ حاکم بودند و مصروف فروش وطن و تکه تکه کردن اردوی کشور و تقسیم افغاستان و مردم اش بودند .

>>>   کسی خو ازدوران کرزی هم ناگهانی گم نشده بود! که بگوییم انجا دفن شده باشد!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است