اقدامات ننگ‌آور شاهزاده سعودی در آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۶    ۱۳۹۴/۸/۳ کد خبر: 104763 منبع: پرینت

به گزارش از آی بی تایمز، شاهزاده سعودی که ماه گذشته در بورلی هیلز در ایالت کالیفرنیا بازداشت شد اقدام به مصرف ماده مخدر کوکایین کرده بود.

براساس اتهامات مطرح شده شاهزاده ماجد بن عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود 29 ساله پس از مصرف مواد مخدر با تهدید اسلحه 3 مستخدم زن را مجبور به تماشای رابطه نامشروع خود با مرد دیگری کرد.

در بیانیه مطرح شده از سوی این 3 زن به دادگاه شاهزاده ماجد در منزلی که به قیمت 37 میلیون دلار در مناطق مرفه نشین اجاره کرده بود به مدت 3 روز اقدام به برپایی مهمانی کرده بود. طبق شهادت این زنان شاهزاده سعودی به شدت مشروبات الکلی و ماده مخدر کوکایین مصرف کرده بود.

شاهزاده سعودی که فرزند ملک عبدالله به شمار می‌رود درحالی که چندین محافظ در اختیار داشت تحت تاثیر مواد مخدر و مشروبات الکلی اقدام به اذیت و آزار این سه زن کرد که همگی متاهل بوده و برای کار به عنوان پیشخدمت در زمان اقامت شاهزاده در آمریکا استخدام شده بودند.

دادستانی لس‌آنجلس به دلیل کافی نبودن مدارک از پیگیری اتهامات کیفری علیه این شاهزاده صرفنظر کرد. وکیل شاهزاده ماجد نیز این سه زن را به تلاش برای اخاذی و هماهنگ نبودن ادعاهایشان متهم کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برای همین عرب ها میگویند زن ها باید در بین یک سیف یا محفظه باشند که هیچ قابل نفوذ نباشد چون نفس اعراب در تسلط شیطان است !

>>>   هــــــــردم ازیـــــن باغ بــــــــــری میـــــرسد
تــــــازه تــــــری تـــــــازه تـــــــــــری میرسد...
( ر )

>>>   اگر اقدامات شهزاده سعودی ننگ آور است بیانیه ای اشرف غنی احمد زی در یوم عاشورا شرم آور تر است
نیاز محمد نیازمند

>>>   خداوند این آل سعود را عاجلا سقوط دهد و بهدجهنم روان کند که آبروی اسلام را بردند و مسلماناند را در عراق و سوریا لیبیا یمن افغانستان لبنان بحرین به شهادت رساندند و جنایات ننگ آوردند

>>>   شبکه تلویزیونی "المیادین" از بازداشت شاهزاده سعودی در فرودگاه بین المللی بیروت خبر داد. به گزارش این شبکه تلویزیونی، شاهزاده سعودی پس از کشف و صبط دو تن مواد مخدر در هواپیمایی که عازم عربستان بود، بازداشت شد. این مواد مخدر در 40 قوطی جا شده بود. نام این شاهزاده سعودی "عبدالمحسن بن ولید بن عبدالعزیز" اعلام شده است.

>>>   دوسال قبل دختر یکی از شیخان کویت در لندن در ....د میرفت که این محل غیر رسمی بود و وقتی از سوی پولیس تالاشی شد این موضوع افشا شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است