ولسوالی خماب از وجود طالبان پاکسازی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۱    ۱۳۹۴/۷/۳۰ کد خبر: 104647 منبع: پرینت

در عملیات نظامی که جهت تصفیه ولسوالی خماب از وجود طالبان تحت فرماندهی جنرال دوستم روز گذشته راه اندازی گردیده بود، این ولسوالی از وجود مخالفان پاکسازی شد.

در نتیجه این عملیات 33 تن از مخالفان مسلح دولت کشته و اسیر شدند که جسد 20 تن آنها در میدان نبرد باقی مانده است و 13 تن آنها به چنگ نیروهای امنیتی افتادند و شدند و 19 میل اسلاح مختلف و 2 عراده وسایط نوع رنجر یک عراده سیمرغ، 2 عراده موتر نوع سرایچه و 70 عراده موتر سایکل طالبان به دست نیروهای امنیتی افتاد.

در این نبرد یک عراده موتر از خیزش های مردمی در نزدیکی شهر ولسوالی خماب به ماین کنار جاده برخورد نموده و در نتیجه 6 تن از نیروهای خیزش های مردمی به شهادت رسیده و7 تن دیگر آنها سطحی زخم برداشته اند.
جنرال دوستم در اینباره گفت: این ولسوالی از وجود مخالفان پاک شده است و در این نبرد 6 تن از سربازان ما شهید و 6 تن دیگر زخمی شده‌اند.

وی افزود: منتظر هدایت رییس جمهور هستیم تا به ولسوالی غورماچ برویم.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جنرال صاحب خدانگهدارد بپیش برو بگپ اشرف خان نکنی این مملکت را وقت فروخته اند واگر نه خود خو از وزارت دفاع کرده سلاح قویتر نداری خوغیرت داری وخود اولا این حساب میکنی خداوندنگهدارهمه لشکر تان موفق باشید .
مسافرجبری

>>>   اقای جنرال دوستم خودت معاون اول ریاست جمهوری وقوماندان جنگ هستی ضرورت به اجازه گرفتن از ریس جمهور نیست زودتر بطرف ولسوالی غورماچ حرکت کنید وطالبان افراد ای اس ای را خوردو خمیر کنید دیگر مجال برایانها ندهید که تا وسایل نظامی خویش در جاهای معین قبلی خودرا مخفی کنند واز نا بودی شان جلوگیری واگر اراده وتصمیم در مورد تصفیه کامل دشمن در صفحات شمال در ارگ ریاست جمهوری وجود میداشت در قدم نخست نمی گذاشتند که طالبان اشرار از جنوب به شمال میرفتند وجلو انها را میگرفتند دیگر اینکه به صدای مدافعین نظامی ولسوالی های خماب وغور ماچ مبنی بر کمک رسانی به انهادر مقابله با طالبان شنیده میشد وکمک صورت میگرفت که شنیده نشد طالبان این دوولسوالی را گرفتند وچور کردندوسوختاندند واسیران را کشتند وسر بریدند اراده برای نابودی طالبان بخصوص در سمت شمال از جانب ارگ نشینان وجود ندارد بدفاع مردم ومنطقه تان به پیش بروید وطالبان را از شمالکشور کاملا نابود سازید ونامی در تاریخ کشور کمایی کنید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است