دونالد ترامپ، اظهارات خود را رد کرد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۴/۷/۳۰ کد خبر: 104641 منبع: پرینت

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا، در اظهارات متضاد با سخنانش در 6 اکتبر مبنی بر اشتباه خواندن جنگ‌های آمریکا، اعلام کرد که حمله آمریکا به افغانستان درست بوده است.

به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا، در سخنانی متضاد با اظهاراتش در اوایل ماه جاری مبنی بر اشتباه خواندن «جنگ» اعلام کرد: حمله آمریکا به عراق اشتباه بود اما حمله آمریکا به افغانستان پس از حادثه 11 سپتامبر اقدام کاملا درستی بوده است.

این نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا در 6 اکتبر سال جاری میلادی ضمن ابراز نگرانی در مورد به بن‌بست رسیدن نظامیان آمریکا در افغانستان گفته بود که آمریکا در حمله به این کشور دچار اشتباه شده است.

ترامپ در پاسخ به پرسشی در مورد افغانستان گفته بود که آیا قرار است نظامیان آمریکایی تا 200 سال دیگر نیز در افغانستان باقی بمانند؟ چه چیزی قرار است در افغانستان ادامه پیدا کند؟ آمریکا در خصوص دخالت در افغانستان اشتباه بزرگی را مرتکب شده است اما نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا در خصوص اظهارات اش در گذشته گفت: وی تنها در مورد عراق صحبت کرده است.

وی ادامه داد که مساله افغانستان با عراق متفاوت است زیرا این کشور با پاکستان مرز مشترک دارد و اسلام‌آباد دارای سلاح هسته‌ای است و آمریکا باید در این زمینه هشیار باشد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اول موهای ساختگی ات را اصلاح کن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است