سیمینار حقوق بشر و حاکمیت قانون پایان یافت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۴/۷/۳۰ کد خبر: 104635 منبع: پرینت

سیمینار آموزشی سه روزه تحت عنوان حقوق بشر و حاکمیت قانون که در فرماندهی عمومی پولیس نظم عامه تدویر یافته بود روز گذشته خاتمه یافت.

در مراسم اختتامیه این سمینار نخست سیداحمد علی حسن زاده رییس ارکان فرماندهی عمومی امن و نظم عامه صحبت نمود و با ابراز خرسندی از تدویر همچو سمینار آموزشی که باعث ارتقای سطح آگاهی پرسنل می گردد، گفت: خوشبختانه پولیس ملی کشور در روشنایی قانون اساسی کشور وظایف و مکلفیت های خود را به پیش برده، ناقضان قانون را به مراجع عدلی و قضایی کشور معرفی می نماید.

در همین حال چند تن از اشتراک کنندگان این سمینار به نوبه صحبت نمود و از اشتراک کنندگان خواستند تا آنچه را که در این سمینار آموخته اند به همقطاران خود رسانده و از آن در عمل استفاده اعضم نمایند.

در این سیمینار موضوعات قانون منع شکنجه، قانون منع خشونت علیه زنان و قانون اطفال برای پرسنل فرماندهی عمومی پولیس امن و نظم عامه توسط ترینران ریاست حقوق بشر آموزش داده شده است.

در پایان سیمینار تصدیق نامه ها توسط هیات رهبری فرماندهی عمومی پولیس امن و نظم عامه و نماینده اداره حقوق بشر برای مداومان توزیع شد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دفتر حقوق بشر بايد در افغانستان بسته شود كدام حقوق براى كى ،همه حقوق شان پايمال است زور كم زور راميخورد به زن وناموس مردم تجاوز ميشود يانام اين دفتر راتغير بدهند (دفتر مفت خورى از بشر )( يادفتر پايمالى حقوق بشر) در سراسر جهان زور حاكم است عين درخود امريكا حقوق براى كسي قايل نيستند
مسافر جبرى


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است