سه شایعه در قالب سه خبر کوتاه از قندوز
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۵    ۱۳۹۴/۷/۲۹ کد خبر: 104603 منبع: پرینت

1
سقوط ولايت قندوز گاو شيري شد براي چور، آدم كشي، بي ناموسي و چپاول قوماندانان محلی.
چند روز قبل قوماندان امنیه ولسوالی ینگی قلعه ولایت تخار شخصی بنام ملک تاتار یکی از قوماندانان اربکیان تعین گردید.
موصوف به مجرد داخل شدن و معرفی اش به صفت قوماندان امنیه به ولسوالی ینگی قلعه، ولسوال را از ولسوالی به امر خویش اخراج و یکی از بادیگارد های خویش بنام ناصر سیاه را جایگزین او کرد.
ولسوال جدید القرر ناصر سیاه نیز به مجرد قبضه کردن پست ولسوالی، یک جوان باشنده قریه کلتوت ولسوالی درقد که در اردوی ملی عسکر بود و به خانه خسر خویش به ینگی قلعه آمده بود ذریعه تفنگچه به قتل رساند.


2
فضل کریم ایماق عضو هیأت حقیقت یاب قندوز، عضویت اش در این هیأت را به حالت تعلیق در آورده است.
آقای ایماق، کسانی را که رییس جمهور مدال داد، در سقوط قندوز دخیل می داند.
هرچند هیأت حقیقت یاب قندوز کارش را در این ولایت آغاز کرده است؛ اما فضل کریم ایماق به قندوز نرفت.


3
قبل از بمباردمان شفاخانه دوکتوران بدون سرحد در شهر قندوز، داکتران خارجی در ساختمان شفاخانه قرار داشتند و آنها پیش از این حمله توسط طیاره هیلیکپوتر انتقال داده شدند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خب مؤثقی از منابع وزارت دفاع افغانستان به طورغیررسمی دراختیار... قرارگرفته است که نشان میدهد، بسم الله «محمدی» ملقب به «مجاهد کبیر»، سابق وزیردفاع، لوی درستیز ووزیر داخله در حکومت حامد کرزی، دست به اختلاس شاخداری زده است که هم سنگ با جنایات بشری و خیانت به منافع ملی درتاریخ کشور محاسبه می شود. گزارش مشعر است که آقای محمدی در زمان تصدی وزارت دفاع، با انحصارکردن خریداری تفنگ های مدرن امریکایی نوع M4 مرتکب این تخلف شده است. درگزارش آمده است که وی درازاء هرمیل تفنگ M4 ساخت امریکا به اردوی ملی، مبلغ 5000 دالر از حساب وزارت برداشت کرده درعوض، با خریداری نسخه جعلی این سلاح از بازار دیره اسماعیل خان پشاور به مبلغ 8000 کلدار، ضربۀ بزرگی بر توان دفاعی مملکت وارد آورده است.

>>>   وقتی قوماندان امنیه اینقدر بی قانون باشد مردم حتی حاضرند تسلیم پاکستانی ها شوند تا از شر چنین دزدان رهائی یابند

>>>   ملک تاتار ٬ رشید تاتار از جمله قوماندانان جانی و ادمکش ینگی قلعه بوده و دزدیهای بیشماری رابشمول تعرض جنسی و نارواهای غیر انسانی را به مردمان مظلوم و شریف این دیار انجام داده اند که همه مردم محل از جنایات و ادمکشی های انها خبر دارند اما افسوس به حکومت که چنین افراد را سوار قدرت میکند.
با تقرر همچو افراد این محل هیجگاهی روی امنیت را نخواهد دید و مردم مجبور به ترک خانه هایشان شده و بار دیگر به پاکستان از روی مجبوریت هجرت میکنند!
خدا حافظ ینگی قلعه
درقدی

>>>   این کار حکومت عمدی بود تا مردم از دست چنین ظلم و جنایت به طالبان پناه برد و ستون اول تا پنجم از کارش چند ملیون دلار را به جیب بزند و کسایکه در کندز مورد تقدیر و مدال بدست اورداند مورد حمایت قراز گرفتند انها از طالبان حمایت کرده بوده اند نه از مردم بیچاره کندز ، این حرکات را چگونه توجیه کرد ، کجا است عدالت ، کجاست قانون ،همه مرده اند ؟

>>>   غم نخوريد وطنداران. اين همه حكومت ازچنين افراد چور وچپاو ل گرا تشكيل شده است....
خالد ازكابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است