مامای حنیف اتمر از سه اداره حقوق دالری می گیرد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۱    ۱۳۹۴/۷/۲۹ کد خبر: 104602 منبع: پرینت

مامای حنیف اتمر از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۰ جاسوس دولت ناروی بود و بعدا حکومت ناروی او را به دولت انگلیس معرفی کرد.
با معرفی حنیف اتمر فعلا در سه بخش دولتی مشغول بکار است و حقوق می گیرد.

اسحق اتمر مامای جناب حنیف اتمر که در بخش همبستگی وزارت انکشاف دهات مشاور است در مشاوریت امنیت ملی هم مشاور خود اتمر صاحب است و هم استاد دانشگاه است.

وی در انکشاف دهات و مشاوریت امنیت معاش دالری می گیرد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چند نفر از خادیست های گنهکار سابق به کمک اعضای امنیت تاحال دو موتر شخصی مامورین را سرقت کرده اند هدف آنها ازین سرقت دسیسه بازی وختم نمودن این سرقت بنام کسی است که از او انتقام میگیرند این گروپ سابقه دسیسه بازی دارند وروی همین سابقه قبلا از آن اداره اخراج شده بودند اما مسئول بعدی به نسبت شناسائی شخصی دوباره این گروپ را جذب کرد

>>>   هموطنان عزیز !!!
تا این کمونست دیروزی ومزدور امروزی غرب وسر سپرده پاکستان به عنوان مشاور شادگل ( اشرف)در کار باشد خدا شاهد است که اقوام وملیت های دیگر هرگز روی ارامش را نخواهند دید بهتر است تصمیم دستجمعی بگیریم واین محمدگل خان ثانی را از قدرت پائین بیاوریم
کریم از هامبورگ

>>>   اگـــر کدام اداره دیگر هم معاش میدهد قبول است! جــــوانان به مـــهــاجــرت نــرونــد !! ایــــن فـــســــاد نیــســــت چـون فســــاد شـــآخ دارد !

>>>   حنیف اتمر با مردم عا م ولا یت لغما ن غداری کرد و هیچ خد متی به آنها انجا م نه داد فقط خو یش خوری است و بس این ظلم وی نیز روزی نه یک روز به پا یا ن خو اهد رسید شا عر چی خو ب گفته :
چرا غ ظلم ظا لم تا دمی محشر نمیسوزد
اگر سوزد شبی سوزد شبی دیگر نمیسوزد
ننگیا لی

>>>   خیره بخاطر سه دلیل اول پشتون است، دوم لغمانی مشرقی وال است و از همه مهتر مامای اتمر و کمپاین کننده انتخابات.

>>>   تآسف به دولت بی کفایت وخائن نابودی شان را آرزومندیم.

>>>   خود حنیف اتمر در زمان حکومت داکتر نجیب در پنج ارگان یعنی( امنیت,پولیس,اردو, گروهای خودی وملیشه های تسلیمی) حقوق معاش دریافت می کرد این خاین جاسوس چند طرفه می باشد .
صافی

>>>   خیراست این خو یک شایعه است هنوز معلوم نیست مګر خواهر زاده ګل مرجان رسما از دو جای معاش دالری نمیګیرد

>>>   پـــروگــرام کاری مامای محترم مشاوریت امنیت ملی چون مشاوریت امنیت ملی عامه است بنا مامای معنوی همه ما منیشوند :
1 - از ساعـــت 8 صـــبــح الـــی 4 عــصــر وزارت انکشاف دهات
2 - از ساعت 5 عـصـــــر الــی 9 شــب تدریس دانشگاه
3 - از سـاعت 10 شـــب الــی 12 شــیب مشوره به مشاورامنیت ملی
4 از ساعت1 بجه شب الی 2 بجه شب صرف طعام شام ونماز
5-از ساعت2 شب الی 4 شب استراحت ورفع خستگی از کار
6- از شاعت 4 بیدارشدن از خواب وآماده گی به رفتن سرکار انکشاف دهات
ببینید رئیس جمهور بالاف میگوید من در شبانه روز صرف شش ساعت استراحت میکنم خبرندارد که کسانی هستند که در 24 ساعت صرف دوساعت استراحت میکنند و22 ساعت را در خدمت قراردارند ، شاید کسانی دیگری باشند که 23 ساعت یا ازینکه ما عقب مانده ایم کسانی باشند که 24متواتر در کار باشند هدف شان دالر نیست صرف خدمت به خلق الله باشد

>>>   کـــاش منهم یک خـــــــواهـــــر زاده میداشتم که اقـــــلا در یک جا صرف پنــج هزار افــــغـــــانـی برایــــم مـــعــــاش مــیــــداد

>>>   مامای اتمر ! از طرف هنرمندان انگلستان هم یک مبلغ قابل ملاحظه را صاحب شد . دخترش ملالی جان رقاص فنی است که به آسانی هر حصه از جسم خود را به ظرافت خاص به نمایش هنری که هنر رقص ایجاب میکند بحرکت می آورد . زیرا پاداشت اتم از آن است که مدتی امر رهنمای این گروب بوده .
افریدی

>>>   مــشـــــــــاور خـــیـــالـــی !

>>>   نهاد تحقیقی حقوق و عدالت که در سراسر افغانستان فعالیت دارد؛ ادعا کرده که پس از یک پژوهش سرتاسری در کل کشور، از تمام آمار نیروهای امنیتی تنها ۲۲۲ هزار در پاسگاه ها، جبهات جنگی و در ادارات به سر می برند.
به گفته ی این نهاد؛ در این میان حدود ۱۳۰ هزار نیروی امنیتی حضور فیزیکی ندارند؛ ولی معاش شان از بودجه‌ی دولت پرداخته می شود.
به گزارش جمهورنیوز؛ شمس‌الدین شمس، مسوول نهاد تحقیقی "حقوق و عدالت" در یک کنفرانس خبری در هرات گفت: این آمارگیری در ۱۳ ولایت به صورت مستقیم و در ۱۵ ولایت دیگر به صورت غیرمستقیم انجام شده است.
به گفته ی وی؛ این آمار از یک فساد بزرگ در کشور حکایت دارد؛ اما تاکنون مقامات بلندپایه ی حکومتی موفق به دستیابی آن نشده اند.
او می گوید که بیشتر این تحقیق و آمارگیری از سربازان درجه پایین پاسگاه ها و ادارات امنیتی صورت گرفته است.
آقای شمس همچنین افزود که بیشتر این تخلفی که آمار نشان می دهد مربوط به ارگان پولیس می باشد.
این نهاد در مورد چگونگی جمع آوری و پژوهشگران این تحقیق جزییات بیشتری ارایه نکرد.
در این مورد خواستیم تا با نظر دفتر رسانه ای نهاد ریاست جمهوری و وزارت داخله ی افغانستان را داشته باشیم؛ اما با وجود تماس های فراوان، آنان تلفن خود را پاسخ ندادند.
پیش از این هم؛ برخی افشاگری ها در مورد موجودیت فساد در بخش معاشات و یا آمار نیروهای امنیتی صورت گرفته بود.
این در حالی است که حکومت وحدت ملی همواره خبر از مبارزه با فساد اداری می دهد.

>>>   اشرفک باید از خجالت آب شده و به زمین فرو رود!
قهار

>>>   تمام این توطئه ها از مردم پنچرمین است آقای اتمر شخص وطن پرست و وطن دوست است این شخص در وزارت معارف خیلی کار کرده و مکاتیب 34 ولایات کابل را که در زمان پنچر قانونی شخصی شده بود از دست این ظالم ها نجاد داده است و یک پلان طویل المدت ترتیب نمود
وطن دوست

>>>   ... اسحق اتمر اصلا مشاور اتمر نیست ا و در همبستگی ملی وزارت انکشاف دهات رئیس منابع بشری و از لیاقت خود به آن جای رسیده است و معاش همبستگی ملی را می گیرد و مشاور امنیت هم نیست مشاور امنیت کسی بنام فاروق خان است ...
آرزو از وزارت انکشاف دهات

>>>   کار خوب حنیف اتمر در وزارت دهات وزارت معارف ووزارت داخله تعین بستی دوستان ورفیقانش در چوکی های پر در امد وبلند دولتی چیزی دیگری نبود که از یک وزارت بدیگر وزارت انها را با خود می برد ودر وزارت معارف بر علاوه از قرار دادنچوکی های بلند دولتی ومعاشات بلند به رفقا ودوستانش که به اصطلاح گاوی شیری برای خود ساخته بود چاپ کتاب در کاغز های اخباری در چاپخانه های پاکستان با یک پول هنگفت از جمله خیلی کار هایش بود ودر ۳۴ ولایت ریسان معارف وحتی مدیران لیسه ها را شخصا دستور تعین بستی انها را بجایریسان ومذیران لیسه ها که از هر حیثت نسبت به جدیدتقرر های اتمر بادانش وکا فهم بودند تعین بست شدند که از جمله خیلی کارکرد ان محسوب میشود دستگاه معارف را بیک دستگاه استخباراتی ورفیق بازی وقوم پرستی وفساد مبدل ساختندمعارف افغانستان در زمان سمت وزارت بدست حنیف اتمر وفاروق وردک شدیدا صدمه دیده است وواز پول کمک شده جامعه جهانی به این وزارت دستبرد های کلان صورت گرفته است وپوشیده وپنهان هم نه مانده است وامروز وزارت معارف خیلی به مشکل روبرو است دیده شود که وزیر معارف جدید فعلی میتواند ازین مشکل فایق بدر شده میتواند یاچطور .

>>>   تمام شان به همین شکل هستن. این یک نونه اش است

>>>   اتمرشخص وطن دوست است واگررفقای خود را هم تعین کند البته کسانیرا تعین میکند که نه بیت المال نه زمین های دولتی وغیردولتی را چورکرده است....ونه سلاح وتجهیزات حتی طیاره ها را که حیثیت ناموس را برای ما دارد فروخته است ونه دردامن ای اس ای کلان شده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است