حقیقت تلخ از سه برادر نظامی (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۷    ۱۳۹۴/۷/۲۹ کد خبر: 104574 منبع: پرینت

این تصاویر از نذیر احمد ولیزاده سرباز ارتش است که در دوران وظیفه 300 ماین را خنثی نمود.

سرانجام در کمال ناباوری در جریان خنثی سازی سی صد و یکمین ماین بر اثر انفجار آن دو دست خویش را از دست داد و راهی شفاخانه شد.

نذیر احمد یک برادر پولیس خود را در جنگ از دست داده و دیگری را هم زخمی به حالت فلج شده در خانه مادرش نگهداری می کند.

قریشی

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201510/201510210741222345.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201510/201510210741222696.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خداوندا نذیر احمدو برادرش راشفای عاجل فرما وروح برادرشهید این عزیز را شهیدان که برای امنیت کشور به شهادت رسیده با اولیا محشور بگردان ودشمنان این مرزوبوم و نوکران خود فروخته در هر مقام و منسب هست را نیست و نابود بگردان امین یا ربالعالمین
(محمدعلی صادقی ازدایکندی)

>>>   نذیر احمد از کدام ولایت و در کجا سکونت دارد لطفا کمی توضیح بدهید

>>>   خداوند بزرگ وعادل است تو که در راه حفاظت جان دیگران خودرا معیوب ساختی بازهم خداوند ناظرحال تو است . قلب من فدای تو ! وطن اگر به فرزندش افتخارکند هیچکس مستحق تر از تو نیست ! همیشه درحفظ پناه خداوند باشی !

>>>   درود بر شرف این پدر و مادر که چنین اولادهایی را تربیت کرده است که از جان خود میگذرند تا دیگران در اسایش باشند,نذیر احمد و برادرانش نیز میتوانستند مانند بسیاری از ما راه مهاجرت را در پیش گیرد اما مردانه ایستادند و جان وسلامتی خود را فدای ارامش ما کردند,این را به نذیر جان میگویم که ما هیچ وقت فداکاری شمارا فراموش نمیکنیم.

>>>   واقعا خیلی دردناک است ومن از دیدن عکس ان ومتن نوشته شده بالای فوتوی این جوان که یک برادر اش در دفاع از کشور شهید شده وبرادر دیگر اش به اثر اثابت مرمی دشمنان وطن ومردم فلج گردیده بسیار زیاد دلم بحال انها سوخت وگریه ام را سر داد خدا .... کند طالبان اشرار جنگ افروز را که جوانان ما را به این حالت کشانده است باید حکومت از هر حیث متوجه حال واحوال این دو جوان مجروح مدافعین کشور باشند وزندگی خودشان وفامیل شان تامین گردد.

>>>   خدایا. این دولت به اوکمک خواهد کرد؟ آیا بیمه صحی دارد؟ خداوند اجروثواب کارهای نیک اش رابدهد.مردم زیادی را ازمواجه شدن بالای مین نجات داد.
وطندار

>>>   جناب نذیراحمد ولیزاده صاحب فهرمان مردم افغانستان است به او افتخار داریم. دستهایت را به قهرمانی از دست داده اید ای مرد شجاع.
کمال

>>>   هرچند که هیچ چیزی نمی تواند سلامتی را به این دوست ما برگرداند قهرمانان اصلی وطن ما هستند که برای تامین امنیت کشور با جان خود بازی می کنند

>>>   آفرین برتوکه کمی کم جان سه صدانسان رانجات دادی

>>>   دیروز یک مقام پولیس بنام حسن اتمـــــــــر به عیادت این شیرمرد در شفاخانه ایمر جنسی رفته بود ! هزاران اشرار جاهل فدای یک انگشت تو !

>>>   من هم یک سرباز هستم همرای نذیراحمدجان ابرازهمدردی میکنم حقیقت عسکری درشرایط فعلی افغانستان اینست تازمانیکه صحت کامل داشتی سربازدولت هستی زخمی ویامعیوب شدی ازپدرومادرهستی کشته شدی ازخاک هستی دیگردولت درغمت نیست آیا فامیل داشتی آیافرزند داشتی یه نه سرابازان افغان فقط گیرو روزگارخوانواده های خودهستند

>>>   نذير جان راست ميگى اين قدرت مندان همين طور است فقط تاكه از تو استفاده كرده بتوانند استفاده ميكنند باز وقتى زخمى شدى از او نيستى ،خو خداوند نگهدار تان باشد اشرا خوقسم خوردن تاهمه را از دين نكشن از جنگ و برادر كشى دست نميكشند
مسافرجبرى

>>>   من یک هزاره شیعه از مردم غزنی ام و دستان بریده نذیر احمد را میبوسم. دستان بریده وی برایم بسیار بزرگ است . ... چکنم که کاری بیشتر از دستم ساخته نیست.

>>>   من هم نمی دانم نذیراحمدساکن کدام ولایت است ولی این قدر دانستم که او در دل وطن دوستان افغانستان سکونت دارد.دلها خانه اواست.
(وطن دوست)

>>>   باشنیدن خبر تلخ این برادر سرباز به شدت مرا متاثر ساخت ومتاسفم که در راه خدمت بوطن ومردم خویش دچار چنین سرنوشت تلخ شده است برای ایشان وخانواده ایشان ارزوی موفقیت وشفای عاجل می نمایم واز دولت و مردم می خواهم که توجه جدی به افرادی مثل نذیر احمد نماید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است