بررسی مشکل حمل و نقل به سبک مقام ها
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۴/۷/۲۹ کد خبر: 104567 منبع: پرینت

اینهمه آدم جمع شدند تا روز ملی حمل و نقل را در افغانستان تجلیل کنند.

الحمدالله ما هیچ مشکل دیگری در کشور نداریم. مشکل حمل و نقل هم نداریم.

مقام ها که هر کدام موترهای زرهی و چند واسطه های تعقیبی دارند، تاجران هم موترهای کروزینگ و لکسوس؛ شاگران تاجران هم پرادو و موترهای سال با تیل حواله شده، حکومتی ها از برکت مالیه دهی مردم شریف افغانستان موتر مدل 2014 شان تبدیل شده است به موترهای تیزرفتار مدل 2015.... مردم هم به صورت صادقانه در موترهای شخصی شان خدمت به مردم می کنند و در طول 14 سال عملا کار وزارت حمل و نقل را خودشان پیش می برند و اجازه نمی دهند تا وزاری چند دوره وزارت حمل و نقل به زحمت بیافتند.

سرنوشت ملی بس های اهدا شده از سوی هند و پاکستان و ایران و جاپان هم معلوم نیست اما احتمال دارد به دلیل نداشتن یک پیچ و واشر همه آنها پرزه پرزه شده و به بازارهای پاکستان و مستری های داخلی فروخته شده باشد...

البته تهمت نمی زنم باید از وزیر حمل و نقل پرسید که سرنوشت صدها ملی بس اهدایی به مردم افغانستان چه شد؟

یعنی شخصا به شهامت اینهمه آدم که می خواهند با تمام این موضوعات حرف از حمل و نقل بزنند آفرین می گویم.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رئیس ملی بس سابق در جواب انتقاد مردم می گفت که هند هزار عراده ملی بس کمک میکند مشکل حل میشود وقتی می گفتند ملی بس های متوقف چرا داخل لین نمیشود می کفت دریورنداریم !!! وقتی دریور نداری هزار ملی بس اگر هند بدهد با دریور میدهد یا آن موتر ها دریور ضرورت ندارند خودشان حرکت میکنند؟ واگردریور ضرورت دارند وقتی برای موتر موجود دریورنداری به آن هزار دریور ازکجا میکنی؟؟؟؟
(( ر ))


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است