خشم مردم از عملکرد رییس جمهور فرانسه
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۵    ۱۳۹۴/۷/۲۹ کد خبر: 104531 منبع: پرینت

کانال تلویزیونی فرانس تی وی انفو (France Tv info) اولاند در منطقه « سن دنی» که یکی از محله های محروم اطراف پاریس است، با این استقبال ناخوشاین مواجه شد.

این شبکه تلویزیونی با تاکید بر اینکه اکثر مردم این منطقه، در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 به اولاند رای داده بودند، گفت: عدم استقبال گرم مردم این منطقه از فرانسوا اولاند ناشی از نا امیدی آنها از سیاست های وی است.

بنا به این گزارش مردم شعارهایی از قبیل « اولاند، دیگر تو را نمی خواهیم » و « تغییرات کی انجام می شود؟ » سر دادند.

یکی از ساکنان این منطقه به شبکه تلویزیونی فرانس تی وی انفو گفت: « من به اولاند رای دادم ، از ابتدا از او حمایت کرده و خانواده ام هم به وی رای دادند،اما او به قول هایش عمل نکرده است.»

این شبکه تلویزیونی بازدید اولاند از این منطقه را عمل اغواگرانه برای جلب نظر مردم دانست و گفت: فرانسوا اولاند که به همراه وزیر کار و وزیر اقتصاد فرانسه از این منطقه بازدید کرد، از تاسیس مرکزی برای تسهیل کاریابی و تاسیس شرکت در این منطقه خبر داد.

این گزارش با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات منطقه ای فرانسه افزود: هدف اولاند در بازدید از این منطقه جلب نظر مردم برای پیروزی انتخاباتی وی در جناح چپ است.

در این حال «ژرارد لارشر» (Gerard Larcher) رئیس مجلس سنای فرانسه روز سه شنبه در یک مصاحبه تلویزیونی در کانال فرانس 2گفت: « فرانسه در مقابل بیکاری خشمگین است ».

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است