سلجوقی: ساختار دولت باید کوچکتر شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۱    ۱۳۹۴/۷/۲۸ کد خبر: 104523 منبع: پرینت

سلجوقی نماینده سابق مردم در خانه ملت گفت: ساختار حکومت وحدت ملی در حال پیچیده شدن است.

وی افزود: گسترش تشکیلاتی اداره های غیر مسوول پیچیدگی ساختار حکومت را تداعی می بخشد.

بر باور سلجوقی دولت با ساختار پیچیده، هزینه گزاف بر دوش مردم افغانستان می گذارد و هیچ گونه زمینه ای را برای پاسخگویی این ادارات موازی هم فراهم نخواهد ساخت اما ریاست جمهوری باید بداند که نارضایتی مردم در نتیجه افزایش هزینه ناشی از انبساط تشکیل در چوکات حکومت وحدت ملی خطرناک تر از تهدید طالبان و گروه های مسلح است.

وی از دولت خواست تا هزینه ها را کاهش داده و به جای ایجاد ادارات و واحدهای موازی، ساختار دولت را کوچکتر ساخته تا هزینه ها برای مردم کاهش یابد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ساختــار دولت را کوچک سازد یا تعداد مـــــشـــــــــاورین را؟؟ مقصد سلجوقی اینست که باید هزاران مامور دیگر را هم از کار برطرف کنند؟؟؟
بجای همه بهتر اینست که پارلمان دروغی را برای پنجسال مسدود کنند بعد ازینکه شرایط نورمال شد انتخابات سالم براه اندازند ووکلای راستین انتخاب کنند
ر

>>>   یفتلی ها حاکم واقعی شهر است بس است که نذیر محمد
کوتوال مقررشود .
نعیم دکاندار

>>>   سلام.
در سابق شاهان ورسای جمهور سخن گوی ندا شتند .پیام شان را نطا قان راد یو وتلویزیون پخش میکردن. اما حالا از رئس جمهور الا جنرالها مدیر های عمومی وسائر مامورین بلند رتبه ملکی ونظا می همه گنکه شده اند. سخنگوی معاون اول معاون دوم دارند. که به همین بهانه اقارب خود را مقررنموده وملیون ها افغانی بیت المال رابغارت میبرند.که تعداد سخن گویان از هزاران نفر بیشتر اند.خداوند این جنایت کاران وچباوالگرا ن را نا بود سازد ویک حکو مت قانونی عدالت پسند بوجود آید.
حمید کابلی

>>>   آســانتــــرین وبـــهتــــرین کار و بهترین گزینه برای خورد ساختن دولت بستـــــن همین پارلمان دروغین ودرد سـر ساز وامتیاز طلب است با بستن آن هم دولت از یک مزاحم مضر رها میشود وهم مقدار زیاد پول خزانه پس انداز میگردد

>>>   عجب ّیشنهاد ...!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است