حمله طالبان بر ولسوالی شیندند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۷    ۱۳۹۴/۷/۲۸ کد خبر: 104514 منبع: پرینت

طی 24 ساعت گذشته ده‌ها تن از افراد وفادار به طالبان دست‌کم 2 بار بر مرکز ولسوالی شیندند در جنوب هرات حمله کردند.

شاید تنها امسال ولسوالی شیندند شاهد حداقل 20 حمله مشابه بوده است.

چنین آماری در هیچ ولسوالی در سطح افغانستان تا‌کنون ثبت نشده است. طوری که طالبان وارد بازار شیندند می‌شوند، بالای ولسوالی و فرماندهی پولیس راکت‌اندازی می‌کنند و سپس مرکز ولسوالی را ترک و یکی دو کیلومتر آن‌طرف در فضای امنی پناه می‌گیرند.

ترس از طالبان چند سالی است که منجر به تعطیلی خودجوش شمار زیادی از مکاتب دخترانه در این ولسوالی شده است و ترور و ناامنی دامن‌گیر باشندگان آن می‌باشد.


وحید پیمان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اسماعیل خان کجا است باید خودش مستقیم دست بکار شود واگر نه مثل قندوز باز پشیمانی نکنند .

>>>   این مکان امن طالبان که در گذارش نام برده شده چرا دولت در انجا بالای طالبان حملیات نظامی نمیکند نشود که مانند دند غوری از جانب دولت توسط نماینده خاص ان گلاب منگل وزیر سرحدات خپ وچپ به طالبان هم مانند دند غوری سند داده شده باشد که نظامیان کشور مستقر در ولایت بلخ بالای طالبان حمله نظامی نمیکنند .

>>>   اسماعیل خان بی چاره تقصیر ندارد عامل وطراح اصلی این جنگها کرزی جاسوس ک ج ب نوکر روسهای اشغالگر است پشت سر این حملات طالبان واربابان منطقه ای کرزی روسها است روسها می خواهد به این بهانه ها در افغانستان جای پا برای خود باز کند وکرزی خاین را دوباره به قدرت برساند

>>>   هـــــر زمانی کمک ضرورت داشتید اول السوالی را سقوط دهید تا همه چیز را اشرار غارت کنند بعد حکومت واستانکزی به کمک شما می آیند اگر نه پنج ماه هم اگر به کمک ضرورت داشته باشید ومحاصره باشید کسی به کمک شما نمیرسد فقط یک روز بعد از سقوط بکمک شما حاضرهستند این اتز شرایط کمک است !

>>>   این طالبان خود فروخته برای این که باداران غربی شان را در افغانستان بمانند به هر دهات و قریه حمله میکنند این ها ناآرامی را به وجود میآورند وبا این حمله ها شان بهانه می دهند به آمریکا ی ها که ماندگار شوند‌


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است