معاون وزیر خارجه رژیم طالبان بازداشت شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۰    ۱۳۹۴/۷/۲۸ کد خبر: 104513 منبع: پرینت

عبدالرحمن زاهد معاون وزیر خارجه رژیم طالبان در دوبی بازداشت شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری امارات، زاهد ماه گذشته میلادی هنگام ورود به میدان هوایی دوبی بازداشت گردید اما مقام های امارات روز گذشته این خبر را فاش نمودند.

گزارش ها می رسانند که زاهد و چند تن دیگر از رهبران طالبان که نام‌شان در خبر ذکر نشده، پس از بازداشت توسط نیرو های امنیتی امارات متحده عربی به محل نامعلومی انتقال یافته اند.

به نقل از منبع، زاهد ارتباطات گسترده‌ ای درسطح محلی و بین‌المللی از جمله با شخصیت‌ های مهمی در امارات داشته است اما بدون مجوز، اقدام به برگزاری نشست ها در این کشور نموده است.

براساس گزارش ها، زاهد با آنكه مسوولیت هماهنگی طالبان با دفتر این گروه در قطر را به عهده داشت و مسوولیت هماهنگی بین رهبران سیاسی واعضای این گروه در پاکستان را نیز عهده دار بود در پی همکاری پاکستان بازداشت شده است.

از سویی هم وی در جریان حکومت طالبان معاونت وزارت خارجه و ریاست افغانستان بانک را به عهده داشت و در اين اواخر حمایت اش را از ملا اختر محمد منصور نیز اعلام کرده بود.
طالبان مسلح تاکنون در این مورد ابراز نظر نکرده اند.

قاری زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک انسان بی ناموس ودزد که از کمرگ کابل وبانک خودش ودو رفیق اش دزدی کردن ومسلمان نیست. فقط نمایشی نماز میخواند .
م ی

>>>   شــــــــایـد از اوامر خلیفه اش آی اس آِ ســـر پیچــی کرده باشد!

>>>   فرق نمیکند که او آزاد باشد و یا در بازداشت. زیرا از منصب غلامی وحلقه بکوش بودنش چیزی کم نمیشود . با تجدید تابعیت و تعهد خدمتگزاری بیشتر ، این غلام اجنبی دوباره آزاد میشود. خاموش از پاریس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است