بازداشت دیپلومات های سفارت افغانستان در پاکستان
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۹    ۱۳۹۴/۷/۲۸ کد خبر: 104508 منبع: پرینت

یکی از کارمندان سفارت افغانستان در اسلام‌آباد پاکستان می گوید، که شماری از دیپلومات‌ های هموطن از سوی نظامیان و استخبارات پاکستان از خانه‌ های شان بیرون کشیده شده و بعداً بازداشت شدند.

به گفته وی، تعداد دیگر این دیپلومات ها موترهای‌ شان توقف داده شده و تحت نظارت استخبارت پاکستان قرار گرفتند.

این کارمند سفارت افغانستان مقیم اسلام آباد پاکستان گفت، که پس از این گرفتاری ها کارمندان متذکره با تلاش‌ های سفارت، دوباره آزاد شدند.

موصوف خاطر نشان نموده که پاکستان خلاف نورم های دیپلوماتیک عمل کرده حتی موتر های سفارت که با نمبر پلیت CD می باشد، در شهر های کویته و پشاور پاکستان نیز مصؤن نمی باشد.

حسیب نوری

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   موتر های راننده گان پاکستانی که مواد ارتزاقی و غیره را بداخل کشور می اورند ، آزادانه در تمام شاهراه های افغانستان تردد دارند و تمام شاهراه را ویران و تخریب نموده اند ، ولی دیپلومات های ما درپاکستان آزادی ندارند ، لعنت به جواسیس پاکستانی که ما را اینقدر ذلیل ساختند .
بی طرف

>>>   وقتیکه مقاومت وجود پائین شود .مکروب ها از هر طرف حمله میکنند.با موجودیت ،ع،غ ،بی کفیت ونا کارا ومقام طلب از بد بترش را خوا هید دید.
نبو وسر نگون باد ع ،غ.........
حکیم.حقجو.

>>>   حکومت ناکام ما باید عین کار را کند دیپلمات های جاسوس پاکستانی را بازداشت وبعد از چند ساعت رها سازد

>>>   کم است یک کمی دیگر هم نوکری و چاکری پاکستان را کنید!

>>>   دیپلومت تمام شان اشخاص , اقرب و قراردی های افراد بلند پایه دولتی میباشد که به نفع شخصی خود ومربی ها یشان وظیفه انجام میدهند نه نفع مردم و وطن لذا پاکستان بسیار کار خوب وبجا می کند سزای قروت اب گرم همین دیپلومات های غیر مسلکی قاچاقبر دوزد رشوت خور همان پولیس های دال خور پاکستانی.

>>>   پاکستان شیطان صفت دشمن افغانستان کوشش میدارد از هر راه ممکن مانع رشد اقتصاد افغانستان گردد. در فصل صادرات میوه عمدی بخاطر ضربه زدن اقتصادی به باغ داران و تاجران افغانستان به بهانه های گونا گون راه تورخم را می بندند مشکل تراشی میکند همه چل و نیرنگ است . در حالیکه موترهای پنجابی با توناژ بلند در حدود شصت و هفتاد تن بار بدون هیچ موانع از راه های ترانزیت افغانستان استفاده میکنند. دقیقا پنجابی در رده های بالا دولت در کنار غنی اجینت دارد تمام تصامیم به نفع پاکستان گرفته میشود این لاری پاکستان پل ها و سرک های مارا تخریب میکند چرا سرک های ما بااین توناژ دیزاین نشده حد اقل هر لاری پاکستانی با عبور بااین وزن بالا از تورخم تا حیرتان یکصد هزار افغانی خساره به پل و سرک های افغانستان میرساند ضیا مسعود خانه سامان غنی شخص مسلکی نیست در فکر ترازو و دروازه های شهر مانده خوش به همین است شب تصویر خود را در تلویزون ببیند چرا بیشتر ازین فهم و دانش کار های ارزنده و زیر بنایی را ندارد. مسول وزیر فوایدعامه و وزارت تجارت است وقتیکه موتر های مارا اجازه ندادند باید اتوماتیک عمل بالمثل از طرف اورگان های ما صورت گیرد یک موتر پنجابی را اجازه ندهد حیف شخص صادق دلسوزمصم در راس کار نیست غلام اتمر در پهلو غنی نشته عبدالله جان با لشکر مشاورین لگه و لوگه لت های زیر درخت زرد آلو خود خبر ندارد در دنیا چه گپ است ملت از دست غنی خاک فروش و عبدالله بیکاره تباه شد خداوند هردو تان را تباه کند بسیار بیغرت بودید بغیر از دروغ گفتن هیچ کاری به نفع کشور و مردم انجام ندادید.
حاجی صبور

>>>   بنام دیپلمات است ، حیف نام دیپلمات .

>>>   بالاخره باید درک کرد: به همان حد که پاکستان به مردم افغانستان ارزش قایل است به دیپلوماتهای افغان نیز اهمیت قایل میباشد .

>>>   دولت افغانستان اگر قانون بین الدول را رعایت کند ، باید عرف سیاسی را در نظر گرفته رویه بالمثل کند .
خاموش از پاریس

>>>   خــــوب کــرده کــــوچه گشتک نکنند تا دستگیر نشوند

>>>   بهتر است سفارت پاکستان را در عمل باالمثل در کابل یک هفته به نسبت این اعمال نا جائز شان باید مسدود کرد. واین عمل را باید حکومت خواب رفته شدیدا تقبیح نموده و ثبت مراجع بین المللی نمود.
والسلام شیرزی خان دوسره ازکوته سنگی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است