دوستم، کابل را به قصد شمال کشور ترک کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۰    ۱۳۹۴/۷/۲۸ کد خبر: 104505 منبع: پرینت

جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری یکبار دیگر کابل را به قصد شمال کشور ترک کرد و وی برای مبارزه با طالبان، راهی شمال شد.

او در حالی به فاریاب سفر کرد که فرمانده امنیت ولسوالی غورماچ، پس از سه‌ روز مقاومت در محاصره طالبان اسیر شدند.

گفته می‌شود وی با 60 تن از سربازان اش توسط طالبان تیرباران شده اند اما هنوز از سرنوشت فرمانده مجید ولسوال غورماچ و 20 سرباز دیگر خبری در دست نیست.

جنرال دوستم اینبار نیز عملیاتی را برای باز پس گیری ساحات از دست رفته در ولایت فاریاب و همچنان سرکوبی مخالفان در بخش های ناامن شمال راه اندازی خواهد کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یکمرد درافغانستان است اوهم دوستم است هم دروقت کاری خود مرد بود وحالا که هم درمقام رسیده مرد است ، انشاءالله باز یک صد کانتینر را از باطلان پر خواهد کرد و کامیاب موفق میشود دفعه پیشتر خاین و وطن فروشان مانع شدن که عملیات نکن ختم کن بیا کابل .همه این مردم ها خاین ووطنفروش هستن .
مسافرجبری

>>>   زنده باد قهرمان دوستم وطن دوست

>>>   واقعا مرد هستی . خودت میدانی جنرال که نا امنی شمال توسط امریکا ناتو پاکستان و اشرف غنی میباشد برای کناره گیری شما و عطا محمد نور از قدرت و نفوذ طالب و داعش نوکران پاکستان و ناتو به کشورهای حوزه نفوذ روسیه .

>>>   دوستم رهبر دلیر مواظب باش که نیروهای اشغالگر غربی و پاکستانی و جاسوسان ارگ ریاست جمهوری بدنبال شما میباشد .

>>>   زنده باد جنرال دوستم و جنرال های وطن دوست وصادق و وفادار به وطن

>>>   فکرت. باشد. که. امریکا. و. غ. وع. کرزی. در کدام. بلا. نیندازید. دوسم. جان. بخاطریکه همه کابینه ما بدون از خودت بخاطر تباهی و از بین بردن. مردم. های سر. شناس افغانیتان حکومت. میکنند. موفق. باشی به امید از اینکه صحت سلامت و. فتح. فاریاب. بر. گردی.
والسلام و. ر. افغان

>>>   بازهم کدام پلان است که میخواهد(گلم جم )به سمت شمال برودحتما"
میخواهند وزارت دفاع رابه اوبدهند. ادمکش به تمام معناازخداوند میخواهم که درسوگ پسرش بشیند تابداندکه انسانهای دیگرهم جان
دارند.
ع.ش

>>>   هر کسی که غیر دوستم کسی دیگر را قهرمان میگوید اصلاً اشتباه محض کرده, تا امروز مثل همی مرد میدان کسی پیدا نشد که آواز خود را بلند کنه, دیگران فقط مانند خفاشانی استند که در کجا تقسیمات مال و اموال است که بروند شرم بر شما باد که نام تان را قهرمان هم میگوید بسیار جای تاسف است, اگر یکبار به گریبان خود نظر به اندازید در روز محاسبه مردم بروی شما قهرمانان تقلبی و ساخته گی تمسخر خواهی کرد

>>>   اقای جنرال دوستم چون اکثریت گروه طالبانی که در کشور ما در جنگ هستند پاکستانی ها است وقومانده جنگ در دست پاکستانی ها است که مردم ما را میکشند وسر می برند در مقابل طالبان ترحم کردن گناه نا بخشودنی است نه به طالبان ونه اوسرای انها رحم ومروت کنی قاتل رچه باشد قاتل است جزای قاتل قصاص است طالبانی که در جگ کشته میشوند ورهسپار جهنم میگردند هم خدا خوش وهم مردم خوش میشوند وطالبانی که در جنگ گرفتار میگردند هم مانند خود این گروه جابجا تیر باران شوند وبپاس اخلاق انسانی سر های شان مانند عمل گروه گک طالب از تن شان جدا نگردد بهتر است این بار تا نابودی کامل طالبان در صفحات شمال بوظیفه اصلی ات بر نگردی موفق وپیروزباشی .

>>>   به نظرم که سرمتراج جنگیدن جورامدن باحکومت (عین وغین) بخاطرکه دوستم متری جنگ میکنه ....
م.م

>>>   زنده باد جنرال با شهامت افغانستان جنرال دوستم لیاقت رهبری کشور دارد زنده باد جنرال قهرمان دوستم طالب کش طالب را بکش ای مزدورای بیگانه را

>>>   چه فایده دوستم پاکسازی می کند و غنی دوباره آلوده. هرچندبار که دوستم تروریستها را بیرون کند، به محض بازگشت غنی دوباره آنها را به حمله و تجاوز تشویق و با همکاری آمریکا زمینه آن را فراهم خواهد کرد.

>>>   هر افغانی که بخواهد طالب را سر نگون کند مرد است . آفرین میگویم بما فرق ندارد جنرال دوستم درشمال و یا جنرال رازق در قندهار باشد . ما دشمن مشترک دریم . دشمن ی دشمن ما با ما دوست است .
خاموش از پاریس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است