اظهارات تازه استانکزی درباره شفاخانه قندوز!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۲    ۱۳۹۴/۷/۲۸ کد خبر: 104490 منبع: پرینت

سرپرست وزارت دفاع افغانستان معصوم استانکزی در مصاحبه ای با آسوسیتدپرس تایید کرد که شفاخانه داکتران بدون مرز در قندوز توسط طالبان و احتمالا یک افسر اطلاعاتی آی اس آی پاکستان، بر ضد مردم افغانستان استفاده می شده است.

وی همچنان از وجود بیرق (پرچم) طالبان بر روی دیوارهای این شفاخانه خبر داده است.

با این وجود دولت افغانستان باید تمام کارکنان خارجی این شفاخانه را اخراج و رسما به دادگاه های بین المللی شکایت کند. از کارکنان داخلی بازجویی شود و در صورت همدستی با دشمنان افغانستان به اتهام خیانت محاکمه و مجازات شوند.

امیدوار هستم این موضوع همانند موضوع فرخنده و دیگر موارد دیگر با معامله تمام نشود. اگر چنین اقدامی صورت نگیرد، خون تمام کسانی که در قندوز کشته شدند بر گردن مسوولان خواهد ماند و ماندگاری آنان در قدرت زیر سوال خواهد رفت.

مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در حالیکه شفاخانه قندوز که مورد حمله طیارات امریکا قرار گرفته بود اصلا مرکز تداوی ودرمان طالبان ای اس ای بوده وضمننا با استفاده ازین مرکز درمانی طالبان بالای قوای مسلح کشور انداخت میکردند وانها را بشهادت میرساندند وتوغ طالبان در دیوار ان نصب بود کار خوب شده که هدف حمله طیارات امریکا قرار گرفت وطالبان را از پا در اورده است وسروصدای داکتران بی سرحد نادرست است باید از خود انها سوال شود که چرا به طالبان اجازه داده بودند که بالای نیروهای دولتی انداخت کنند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است