فایق:سقوط غورماچ پایگاه مخالفان را وسعت داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۷    ۱۳۹۴/۷/۲۷ کد خبر: 104434 منبع: پرینت

با سقوط غورماچ پایگاه مخالفان وسعت یافت.

داکتر نقیب الله فایق نماینده سابق مجلس در خانه ملت گفت: ولسوالی غورماچ سقوط کرد و با سقوط این ولسوالی، پایگاه های مخالفان در بالامرغاب، غور و هلمند نیز به هم وصل شده و یک پایگاه بسیار بزرگ و وسیع در افغانستان ایجاد شده است.

وی افزود: مساله سقوط غورماچ نیاز به تحقیق و هیات ندارد و بسیار واضح است، این ولسوالی از 8 ماه بدین سو در محاصره بود و در این 8 ماه حکومت هیچ گونه تلاشی را انجام نداد تا به آنان کمک کند.

به گفته وی در حال حاضر در حدود 100 تن از این سربازان مستقر در غورماچ به کوه ها پناه بردند و هیچ کمکی در ظرف 30 ساعت گذشته به آنان نرسیده است.

برای حکومت یک ولسوالی و 100 تن سرباز هیچ اهمیت ندارد و سقوط یک ولسوالی و 2 ولسوالی حال به گونه شده است که اصلا برای کسی اهمیت ندارد و در مطبوعات نیز انعکاس پیدا نمی کند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اين بار بايد غنى وعبدالله را ارايش كنند ويك يك چادر درسر شان كنند واگر شود بينى شان ببريد ،تا بدانند كه اين چوكى هاى مردم چقدر مسوليت دارد شرم است بخدا شرم است ٠
مسافرجبرى

>>>   اشرف غنی ... که هیچ به فکر سربازان کشور نیست

>>>   در قانون و نهاد این جکومت چنین چیزی تصور نمی شود که مناطق محاصره شده کمک کند. اصلا پلان و نقشه دولت همگام با سیاست آمریکا این است طالبان را سرکوب نکند بلکه راه را برای گسترش این طائفه خونریز و جنایت کار باز بگذارد این دیگه مثل روز برای همگان روشن است نیازی به تحلیل و بررسی و امثال این چیزها ندارد.

>>>   هم چنین رئیـــس امنیت مــلــی ولایت فاریاب بنام تداوی به هند رفته است ! قوماندان امنیه جهت اشتراک دریک کنفرانس امنیتی رفته است

>>>   تا پایگاه اشغالگران امریکای و ناتو در افغانستان بسته نشده همین اش و همین کاسه است ....به اشغالگران و نوکران شان طالب داعش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است