شهردار فیض آباد باید فرمانده پولیس بدخشان شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۳    ۱۳۹۴/۷/۲۷ کد خبر: 104433 منبع: پرینت

صدها تن از باشندگان ولایت بدخشان در فیض آباد مرکز این ولایت به خیابان ها رفتند و خواستار گماشتن نظیر محمد نیازی شهردار فیض آباد به عنوان فرمانده پولیس بدخشان شدند.

این باشندگان در دومین روز اعتراض خود می گویند: افزایش ناامنی ها در گوشه و کنار بدخشان ایجاب می کند که شهردار فیض به عنوان فرمانده پولیس بدخشان گماشته شود.

آنان مدعی هستند که فرمانده پولیس به اراضی این ولایت آشنایی ندارد و مهار کردن مخالفان ناممکن است.

گفته می شود پیش از این شهردار فیض آباد در خیزش های مردمی هماهنگ با دولت برای تصفیه ولسوالی شهدا و بهارک در کنار نیروهای امنیتی نقش اساسی داشته است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هرگز این تظاهر کننده گان نمایندۀ تمام مردم بدخشان نیستند، اینا همان یفتلی های جیره خوار نذری محمد بد ....استند که سالها از راه زور و وحشت بر مردم بیچارۀ بدخشان حاکمیت غیر قانونی نموده اند.
نذری محمد هیچ گاهی قابل قبول مردم بدخشان نبوده و نیست، این همان بدمعاشان خدا نا ترسی اند که بطرفداری از این انسان فاعل و بیدین تظاهرات مینمایند. از نذری محمد جز جنایت چه چیزی بجا مانده؟ وحشت، بربریت و بداخلاقی از پیشه های دایمی این انسان نا انسان اند.
در تقویه طالبان هم همین انسان مفسد دست دارد که چندی پیش سلاح دهشکۀ ارسالیش به طالبان از طرف منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی دستگیر شده بود. اما از اینکه زور داشت کسی در غمش ند
م.ز

>>>   نذیر محمد شاروال غیر قانونی فیض ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍آباد که از علاقه یفتل و فیض ابادی هم نیست شخص ناقبول مردم است این چند شعار والا که . . . هم جوال او هستند نماینده مردم نیستند. در گزشته بار ها مردم ازو به حکومت مرگزی شکایت برده اند و او در حمایت محمد قسیم فهیم قرار داشت بعد ار وفات او کمی موضع خود را تغییر داد ولی او همان آهن بدگهر است. پسرش در روز پیش چشم مردم یک انسان را کشت ولی نه محاکمه شد و نه هیچ بلکه به ظلم و اجحاف ندیر محمد افزوده شد . والی ولایت در مقابل او بسیار عاجز است اوست که بالای کاروان موتر والی سابق ( منشی مجید ) فیر کرد او در فساد آغشته است رمین های بلدیه را با دست باز فروخته و پول آنرا به جیب زده .از مردم به بهانه های رنگ رنگ اخاذی می کند کسیکه ملکیت مشروع خود را هم میفروشد از او پنج یکه پول می گیرد...با بخشی از طالبان همدست است.امنیت را مطابق پلان از قبل سنجش شده در جای مورد نطر خراب کرده و بعدآ در تبابی طالب به استفاده می پردازد و جنان جلوه و مانور میدهد که گویا به دفاع برامده است نزیر محمد مذکور در اخراج طالبان از ولسوالی بهارک نقش نداشت بهارک توسط حبیب و غیره از تسلط طالب خارج گردید .اگر فرماندهی پولیس به او داده شود معنی اش اینست که کوتوال شهر به قاچاقبر -مافیا و . . . چراغدار داده میشود باید وزارت داخله و حکومت هوشیارانه عمل کند و گرگ را چوپان نه سازد وما علینا الاالبلغ
محمد حکیم بدخشانی

>>>   ...قومندان نظیر یک شخصیت جهادی است که تمام عمر در بدخشان بوده و حق اش که در هر منسب مقرر شود کسی که خوش ندارد بد کرده است زوز زور است دست تمام تان خلاص.
پدر کس نمیتواند که بدون قومندان نظیر یک تکه جایداد یا زمین را بی جا کند مثل چند نفر کمونست شناخته شده که از اروپا آمده تا پول نخت کده با خود ببرند. اگر بار دیگر در فیض اباد دیده شدند باز خون شان در گردن شان. کسان که کوشش فروش زمین در فیض آباد را در چند ماه اخیر دارند متوجه باشند که با سر خود بازی میکنند خود شان میدانند کی ها استند اسناد که به زور و بی ایمانی از پدران دزد خود در دست دارند برای قومندان نظیر قابل قبول نیست.

>>>   باشندگان فیض آباد از نذیرمحد و دارودسته ... تنفر دارند و هیچگاهی حتی بودن موصوف را دربدخشان تحمل ندارندولی دارودسته عیاش وبی بندبارش دکان های مردم را بزور وجبر بسته کرده و مردم را کشان، کشان به ساحه تجمع میبرند.

>>>   برادران مسلمان ! از شخص که 34 سال به اینسو مشهور و مرتکب مکرر صد ها نوع فساد، صد ها موردقتل، جنایات دور از شان بشریت، چور دارایی های منقول و غیر منقول دولت و مردم است نه تنها انسانها که حتی ....بدخشان هم نفرت دارند. از جمع ما مردم اهالی یفتل تعداد معدود و معین افراد اند که شرکای جرمی....نذیر مد فاسد و لایک هستند. شاید هم چندی در درون شهر که بعضی صراف و بعضی هم.... همین مفسدین چند روزی به نام مظاهره زندگی ما مردم غریب را اخلال کردند تا این مفسد فی ا لارض را برای دایم به سر نوشت ما حاکم بسازند. اگر حکومت راستی مردم را در نظر دارد باید این فاسد را به جزای اعمال مشهودش برساند. فراموش نکنید که شرکت این مکار در جنگ های بهارک پیش زمینه برای اغوا و فریب حکومت بود.

>>>   اگر قرار باشد گرگ چوپان شود نذیر محمد باید فرمانده پولیس مقرر شود
محد ایوب


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است