اهدای مدال شهامت به پسران جنرال دوستم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۶    ۱۳۹۴/۷/۲۷ کد خبر: 104416 منبع: پرینت

محمد اشرف غنى ریيس جمهور بابر دوستم و مصطفى دوستم را به حضور پذيرفت و براى آنها به پاس تبارز شجاعت در جريان عمليات پاكسازى ولايت فارياب از وجود دشمنان كشور مدال شهامت تفويض نمود.

پس از مراسم تفويض مدال ها بابر دوستم و مصطفى دوستم طى سخنانى به ریيس جمهور اسلامى افغانستان وعده سپردند كه همانند سربازان نيروهاى دفاع و امنيتى كشور هرلحظه آماده مبارزه و دفاع از افغانستان عزيز در هرگوشه كشور می باشيم.

در اين مراسم جنرال عبدالرشيد دوستم معاون اول رياست جمهورى و محمد حنيف اتمر مشاور شوراى امنيت ملى کشور نيز حضور داشتند.

عمليات تصفيه اى فارياب و سرپل از وجود تروريست ها دو ماه پيش به رهبرى جنرال عبدالرشيد دوستم معاون اول رياست جمهورى صورت گرفته بود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بله سفره ای پهن شده است و بالاخره باید استفاده کرد,خونش را سربازان دلیر اما غریب میدهند و مدالش را اقازاده های دوستم میگیرد,اگر این مراسم اجرا نمیشد تعجب میکردم.

>>>   ای ای ای ای
مگر اینها چی شمشیر کردن از برکت شمشیر شان عور ماچ سقوط کرد او مردم افعانستان شما را چی شده گشنه و بیکار خو هستید بیاید یک قیام ملی کنید دست این مفت خوران را قطع وبا همین اردو وپولیس بخدا طالب از بین میرود قدرت را به خود مردم بدهید.

>>>   غنیگگ بچه یهود .... که دوستم را فریب دهد . نه خیر همه میداند که تو خاین نوکری جنایتکاران غربی و پاکستانی هستی .

>>>   کاش یک مرجعی وجود میداشت حساب میکرد که در جریان امسال چند هزار مدال به چند هزار انسان غیرمستحق و بیکاره داده شده است. داکتر صاحب غنی یک کمیته «شمارش» تعین کنید که برایتان معلوم شود که اطرافیان تان با معرفی خویش و قوم جهت گرفتن مدال چند مرتبه «در جان تان زده اند»
قهرمان شب در میان

>>>   جنرال دوستم نر است و فرزند با احساس کشور است کدام روز دیده باشید که بچه مسعود که قهرمان ناق ملی است یا بچه فهیم یاا از دبل عبدالله یا اشرف غنی یا محقق خلیلی یا دیگه ... به جنگ در جبهه رفته باشد
شغنانی کابل

>>>   نکند این مدال جعلی باشد تا باشد سر پوش گداشتن چیزی باشد که در اینده از ان استفاده نماید زمان که اقای دوستم در پاک سازی شمال رفته بود و می خواست تا از موصوع کندز اطلاح حاصل نمایند و اقایان ازگ به تپ و تپ افتادند و فرمان فرا خوان انرا فراهم نمود و به کابل امد تا از راز دست های نا مریی اطلاح حاصل نکند و این مدال ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است