تقدیر شورای ولایتی هرات از محی الدین غوری
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۴/۷/۲۷ کد خبر: 104415 منبع: پرینت

شورای ولایتی هرات از جنرال محی الدین غوری رییس ارکان قول اردوی 207 ظفر تقدیر کرد.

ابتدا جنرال محی الدین غوری رییس ارکان قول اردوی 207 ظفر در مورد فعالیت های اردوی ملی در حوزه غرب صحبت نمود و افزود: اردوی ملی نمادی از وحدت و اتفاق مردم افغانستان بوده که در راه آزاد سازی و متحد سازی گام های مثبتی را برداشته اند. ما به دشمنان و کسانی که قصد تضعیف حاکمیت ملی و صلب آزادی ما را داشته باشند در این کشور جای نخواهیم داد.

ما در هر کجای از این وطن که باشیم وظیفه ما خدمت به مردم و حفظ این سرزمین می باشد و امیدوار هستیم که خداوند متعال چنین توفقی را از ما نگیرد.

سپس حاجی کامران علیزایی رییس شورای ولایتی ضمن خوش آمدید افزود: ما از وجود اشخاص صادق، خدمتگزار و مهین پرستی چون شما اظهار سربلندی و افتخار می کنیم، شورای ولایتی هرات سمت جدیدتان را به عنوان فرمانده فرقه قندوز تبریک گفته و باورمند هستیم چون همیشه باعث سرافکندگی دشمنان این وطن خواهیم شد. از اینکه در طول مدت به این حوزه فعالیت های چشمگیر و مفیدی را جهت خنثی سازی اهداف شوم دشمنان انجام داده اید قدردانی می نمایم.

شورای ولایتی به نمایندگی از مردم این والا به پاس خدمات شایسته و ارزنده شما در راه آزاد سازی وطن، و پاسداری از این مرز و بوم لوح تقدیری را تهیه دیده و تقدیم شما می نماید. ما از خداوند متعال آرزوی موفقیت های روزافزون را در هرکجای این وطن که باشید خواستار هستیم.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگــر او از لوگـــر قندهار و یا پکتیا پروان میبود حالا وزیر دفاع بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است