سومین نشست رسانه‌های اجتماعی در کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۸    ۱۳۹۴/۷/۲۷ کد خبر: 104403 منبع: پرینت

سومین نشست رسانه‌های اجتماعی با هدف استفاده از رسانه های اجتماعی و ساختن یک جامعه ایده آل و ارزیابی عملکرد کاربران شبکه های اجتماعی و نقش آنان در تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی افغانستان در شهر کابل برگزار شد و این نشست از تاریخ 18 تا 20 اکتبر ادامه خواهد یافت و در آن به شماری از فعالان شبکه های اجتماعی جایزه داده خواهد شد.

به نقل از روزنامه اقتصادی، بن بروجز، برگزار کننده این نشست گفت: در نشست های آغازین از این نوع، ما چگونگی کاربرد رسانه های اجتماعی را به مردم می آموختیم اما امروز پیشرفت ها را تجلیل می کنیم.

وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی افغانستان خود را به حل مشکلات کاربران رسانه های اجتماعی متعهد دانست و از مردم می خواهد که از این شبکه ها برای طرح مشکلات به حکومت و مسوولان کار بگیرند. اکنون 70 درصد خاک افغانستان زیر پوشش خدمات 3G قرار دارد. این کار سبب شده است تا دسترسی مردم به اینترنت آسان شود و شمار کاربران شبکه های اجتماعی از مرز یک میلیون و 200 هزار نفر، فراتر رود.

وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی افغانستان خود را به حل مشکلات کاربران رسانه های اجتماعی متعهد دانست و از مردم می خواهد که از این شبکه ها برای طرح مشکلات به حکومت و مسوولان کار گیرند.

ایمل مرجان، معاون وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی افغانستان گفت: بخشی از نشست سه روزه رسانه های اجتماعی، تقدیر از کاربران این رسانه ها و تشویق آنان برای گذاشتن گام های بعدی است.

قابل یادآوری است که گرچند رسانه های اجتماعی در افغانستان پیشینه زیادی ندارد اما به باور اکثر فعالان این شبکه ها، پیشرفت این رسانه ها در این کشور کمتر از یک انقلاب اطلاعاتی نبوده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است