جنگ زرگری استکبار و تروریسم
داعش، طالبان، القاعده، لشکر طیبه و امثالهم نه تنها تهدیدی برای استکبارجهانی بشمار نمی آمده است بلکه حافظ منافع آنها و زمینه ساز رژه نظامی و لشکرکشی های طویل المدت نیز شده است بنابراین خاستگاه تروریسم نه شرق که غرب است 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۶    ۱۳۹۴/۷/۲۷ کد خبر: 104401 منبع: پرینت

پیش از این و در فواصل زمانی مختلف، منافع و مضرات طالبان و داعش و گروهک های تروریستی برای ابرقدرت های غرب و شرق و نیز کشورهای میزبان مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود اما از جانب طرف های تمویل و تجهیز و تعلیم دهنده چیزی بروز داده نمی شد تا اینکه...

تا اینکه با گذشت زمان و جمع و تفریق های نه چندان پیچیده ای که از حضور امریکا در منطقه و در قلب مخالفانش و با فروش سلاح ها و جنگ افزارها و قاچاق اشیای قیمتی و مواد مخدر و نفت و گاز و احداث پایگاه های دایمی نظامی در خاورمیانه صورت گرفت افشاگری های گسترده ای شد مبنی بر اینکه...

مبنی بر اینکه داعش، طالبان، القاعده، لشکر طیبه و امثالهم نه تنها تهدیدی برای استکبارجهانی بشمار نمی آمده است بلکه حافظ منافع آنها و زمینه ساز رژه نظامی و لشکرکشی های طویل المدت نیز شده است بنابراین خاستگاه تروریسم نه شرق که غرب است.

این افشاگری ها به سرعت با تغییر نگاه اجمالی به بررسی ریزبینانه و موشکافانه نخبگان سیاسی و آگاهان امور امنیتی وارد مرحله گسترده ای شد حتی تا آنجا پیش رفت که میزان سود دقیق امریکایی ها از هر سلاح و سنگ قیمتی و ماده مخدر و بشکه نفت تخمین زده و برآورد شد.

در سالهای اخیر، کشورهای بسیاری در حوزه جهان اسلام و بویژه منطقه دچار اغتشاش و ناامنی فزاینده شده اند که به ترتیب شامل افغانستان، عراق، لبنان، سوریه، لیبی، مصر، تونس، یمن، کویت، بحرین و برخی از دیگر کشورهای هم جوار می شوند که یک مورد مشابه در تمام آنها مشاهده می شود.

در واقع، چه بهار عربی و انقلاب علیه دیکتاتوری وقت در کشورهای عرب زبان و چه درگیری های داخلی دیگر در افغانستان و لبنان میان شیعه و سنی یا احزاب سیاسی، ابتدا در دست مردم ملکی بوده است اما با مداخله امریکا از دست بومیان خارج و به جنگی تمام عیار و دوام دار تبدیل شده است.

اینک که چیزی پشت پرده خیرخواهی تصنعی و بشردوستی نمادین امریکایی ها باقی نمانده است، وزیر خارجه ابر قدرت غرب لب به اعترافی تلخ می گشاید و ظهور پدیده ی داعش را پلی از مطالبات واشنگتن تا منطقه ی مطلوب می خواند و اینگونه است که زنان و کودکان و غیرنظامیان قربانی جنگ زرگری استکبارجهانی و تروریسم جهانی می شوند.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ای امریکاییهای خونخوار بیدین ای غربیهای خونخوار بیدین ای حمایتگران داعش و طالب . شما چه حال بالای مردم سوریه اوردید ؟؟ 500 هزار نفر را تنها در سوریه شهید کردید . ای کافران بیدین غربی دست از شیطنت بردارید دست از حمایت داعش طالب القایده بردارید . ای کافران مسلمانخور همه میداند که شما داعش را برای کمک به اسرایل خاین به وجود اوردید . پس دست از حمایت مزدوران تان بردارید ای شیاطینهای کشیف غربی .

>>>   اشرف غنی نواسه یهودیها و غربیها است. بنابراین این یهودی زاده غربی باید توسط قیام ملی نابود شود و برادرانش یعنی طالبان و غربیها هم محاکمه شوند.

>>>   خبرهای نگران کننده از نفوذ گسترده جاسوسان امریکاییها و اروپا در داخل ارتش ملی پولیس ملی و امنیت ملی افغانستان حکایت دارد .

>>>   برهای نگران کننده.......
دروغ است نیروهای امنیتی فرزندان راستین وطن خود هستند

>>>   من صد فیصد موافق استم با نویسنده عزیز
پس باید مردم بیدار شوند تا کی به سیاست های مخفی و استکبارانه رژیم های غربی به خصوص ایالات متحده آمریکا گوش دهیم به اندازه سیاست های واضح وروشن در کشور های اسلامی به ویژه افغانستان روان است که روشنی آن از آفتاب هم روشنتر است دلیل چه است چرا باید از خواب غفلت بیدار نشویم و همیشه قربانی دهیم . ؟؟؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است