دلیل وضعیت امروز در کشور غریب
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۹    ۱۳۹۴/۷/۲۶ کد خبر: 104368 منبع: پرینت

دلیل وضعیتی که امروز در کشور غریب ما بوجود آمده وعده خلافی هر دو رهبر در تقرر پست های مهم دولت در عدم شایسته سالاری است.

بیشتر یازده ماه از تشکیل حکومت وحدت ملی می گذرد اما تا کنون هیچکدام از وعده های طرفین تشکیل دهنده این حکومت عملی نشده بماند که وضعیت از آنی که بود به مراتب بدتر شده است.

بخاطری مرد دیگر از حکومت وحدت ملی انتظاری ندارند به چندین دلیل موجی حقیقی:
چرا سیاست خارجی ما با همسایه های بهبود پیدا نمی کند؟
چرا امنیت ما بهبود پیدا نمی کند؟
چرا صاحب برق خودی نمی شویم؟
چرا از فقر رهایی پیدا نمی کنیم؟
چرا مردم ما صاحب سرپناه نمی شوند؟
در حالی که در کشور ما صدها کادر مجرب و مستعد در همین بخش های مهم ضرور ترین نیاز اولیه کشور ما تربیه شده است و فعلا در داخل و یا خارج زندگی دارند.
چرا کار برای آنها سپرده نمی شود و نشد؟

آیا از صلاح الدین ربانی بهتر داکتر ستیز پژوهشکر امور بین الملی تجارب زیادی در زمینه مناسبات جهان و روند صلح
آیا از اسد الله ضمیر بهتر دکتر یارمحمد حیدر زاده داکتر علوم و پژو هشکر طراحی مکانیزه زراعتی و ماستر هایدروتخنیک ( مهندس بند انهار)
آیا از رحت الله نبیل و ادیب فهیم قسیم بهتر امر الله صالح انسان کار کشت مجربه با تجربه اوپراتیفی
آیا از سید سادات نادری بهتر انجینر عبدالله کرامی قبلا ریس شرکت دستگاه افغانستانی
آیا از معصوم استانکزی بهتر جنرال دل آور جرال افضل لودین جرال همایون فوزی

مردم کشور عزیز ما از دست دو رهبر و عده خلاف ها آرام در حال فرار هستند، دیگر همه امیدشان در راستای بهبود اوضاع امنیت رفع فقر بی سرپناهی بسته شده است، استرس و ترس و دلهره ذهن عامه را بخودش مشغول ساخته است.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر اشرف غنی ریس جمهور به وعده های شعارهای دوران مبارزات انتخاباتی شان عملگرانه در امور شایسته سالاری خود پای بند است بهتر گذینه برای کرسی اداره امور اصلاحات و حکومتداری خوب داکتر یامحمد حیدر زاده است. چون داکتر یارمحمد حیدر زاده داکتر علوم است و هم هشت سال در شورای وزیران در بخش اصلاحات و حکومت داری خوب کارکر ده است و 8 سال تجربه کافی در امر اصلاحات و حکوت داری خوب دارد. و فعلا داکتر صاحب یارمحمد حیدر زاده در سویدن زندگی دارد.

>>>   جوانان کشور ما از این و ضیعت ناسامان حکومت غنی دوستم عبدالله احمد ضیا احمد زی توفان در راه است پابند به شایسته سالاری خویشاوند سالاری، قبیله گرایی، تنظیم سالاری ، بی سواد سالاری ، نژاد سلاری به دریای هند و دریای آمو غرق می کند.

>>>   در طی 12 سال حکومت کرزی بنام داکتر مشاهد ولی کمپودر ریاست اداره امور اصلاحات را در دست داشته چه کار کرد که امروز فرد کم سواد غیر دانشکاهی احمد ضیا نماینده ریس جهمور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب کار ان موازی به ریاست اجرایه چی از دست اش پوره است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است