بشتابید... قلب آسیا حراج شد
با تغییر جدول زمان بندی شده خروج نظامیان امریکایی از خاک کشورمان از اوایل 2014 به اواخر 2014 و سپس به 2015 و سرانجام به زمان نامعلوم و بنابر صلاحدید خود یانکی ها، نباید از استقبال اشرف غنی و مزدوران گردآمده اش در ارگ ریاست جمهوری شگفت زده شد 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۶    ۱۳۹۴/۷/۲۶ کد خبر: 104363 منبع: پرینت

زمزمه های رفتن و ماندن به شرطها و شروطها که از سال های 2013 تاکنون بصورت نواری عریض و طویل بر گلوی افکار عمومی پیچیده و تابانده می شود سرانجام گره کوری خورد که بازشدنش تنها به دست خود یانکی ها است و بس.

بالاخره زمان موعود فرا رسید و امریکایی های فرشته نما و دشمنان قسم خورده ی تروریسم و خشونت علیه زنان که منجیان بشریت نمایانده می شوند، بر آن شدند که تا اطلاع ثانوی در خاک طلسم شده ی افغانستان بمانند و برای رفاه و امنیت و آبادنی این کشور بکوشند!

از آنجا که دیگر کشورهای عضو ناتو، آیساف و نیز مزدوران همسایه از سرکردگی امریکا تبعیت و حمایت می کنند و به پیمان آتلانتیک شمالی برای نجات جهان از ظلم و جور و جفا وفادارند؛ تصمیم خود به ترک سریع و کامل قلب اسیا را به تداوم حضور در کشورمان تغییر داده اند.

این مهملات و اراجیفی که در اذهان عمومی و بر گلوگاه مردم ملکی فشار وارد می آورد در طی سالها و ماه ها و روزهایی که بیشترین آوارگان و مهاجران و پناهجویان اروپا را افغانستانی ها تشکیل می دهند؛ موجب اعزام بیشتر نیروهای اروپایی به افغانستان می گردد.

لذا با تغییر جدول زمان بندی شده خروج نظامیان امریکایی از خاک کشورمان از اوایل 2014 به اواخر 2014 و سپس به 2015 و سرانجام به زمان نامعلوم و بنابر صلاحدید خود یانکی ها، نباید از استقبال اشرف غنی و مزدوران گردآمده اش در ارگ ریاست جمهوری شگفت زده شد.

در واقع پس از اعلام صریح مقامات امریکایی نسبت به تداوم حضور با نیروهای نظامی و پایگاه های دایمی در افغانستان که به زعم بسیاری قابل پیش بینی بود؛ مقامات آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و برخی کشورهای دیگر اروپایی نیز تغییر جهت دادند و به مرکز کشورمان شتافتند تا از قافله عربستان، ایران، پاکستان، ترکیه، چین، روسیه، هند و تاجیکستان عقب نمانند.

نظر به تمام موارد مذکور و بیشمار موارد از قلم افتاده اینک افغانستان که روزگاری کشوری آباد و آزاد و مستقل و امن بود لقمه آماده ای برای بلعیده شدن توسط رقبای شرق و غرب جهان شده است و فقط می توان گفت بشتابید که خاک کشورمان به حراج گذاشته شد... هیهات!

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امریکا و شرکا تا مطمیین نشود که بعد از خروج سربازان اییتلاف به برهبری امریکا-طالبان -داعش و سایر گروه های تروریستی قادر به اداره افغانستان نیستند افغانستان را ترک نخواهند کرد.
فلندر شاه از تخار

>>>   اشرف غنی نواسه یهودیها و غربیها است. بنابراین این یهودی زاده غربی باید توسط قیام ملی نابود شود و برادرانش یعنی طالبان و غربیها هم محاکمه شوند.

>>>   سازمان ملل جنایتکارترین سازمان در عرصه بین الملل است . این سازمان جنایتکار که توسط یهودیها و غربیها کنترول میشود خیانتهای بیشمار در حق مسلمانان انجام داده . تمام گروه های تروریستی مشل طالب داعش توسط این سازمان هدایت میشود . این سازمان خاین جنایتکار باید از افغانستان رانده شود . طالبان و داعش در خاک پاکستان توسط غربیها و سازمان جنایتکار ملل اموزش داده میشود و به افغانستان فرستاده میشود تا فرزندان ما را انتحاری کنند. و ظیفه اصلی سازمان جنایتکار ملل و سفارتخانه های غربیها در افغانستان قرار ذیل است .
1. تولید طالب و داعش و دیگر گروه های تروریستی .
2. ترویج دین عیسوی و یهودی .
3. کشت و صادرات مواد مخدر و درامد میلیاردها دالر از صادرات ان .
4. ایجاد فاحشه خانه ها که به خانه های امن یاد میشود .
5. تربیت دختران نوجوان افغان به سبک غربی و فرستادن انها به کشورهای غربی . و همچنان صدها جنایت دیگر .

>>>   ای امریکاییهای خونخوار بیدین ای غربیهای خونخوار بیدین ای حمایتگران داعش و طالب . شما چه حال بالای مردم سوریه اوردید ؟؟ 500 هزار نفر را تنها در سوریه شهید کردید . ای کافران بیدین غربی دست از شیطنت بردارید دست از حمایت داعش طالب القایده بردارید . ای کافران مسلمانخور همه میداند که شما داعش را برای کمک به اسرایل خاین به وجود اوردید . پس دست از حمایت مزدوران تان بردارید ای شیاطینهای کشیف غربی .

>>>   خبر بسیار نگران کننده .
خبرهای نگران کننده از نفوذ گسترده جاسوسان امریکاییها و اروپا در داخل ارتش ملی پولیس ملی و امنیت ملی افغانستان حکایت دارد .

>>>   بــه ( خبر بسیار نگران کننده ....
دروغ بسیار شاخدار ! امریکا واروپا جاسوس ندارند مربی استاد ترینر دارند همکاری میکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است