دستور جدید داعش برای زنان و دختران ننگرهار!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۴/۷/۲۶ کد خبر: 104347 منبع: پرینت

زنان و دختران در ننگرهار برای ماموریت های داعش فرستاده خواهند شد.

داعش در ولسوالی ده بالا ننگرهار به اهالی دستور داده است خانواده هایی که دختران جوان دارند بر فراز بام هایشان پرچم های سفید و خانواده هایی که زنان بیوه در آن زندگی می کنند پرچم های سرخ بلند نمایند.

به نقل از روزنامه واشنگتن پست، داعش به روستاییان همچنان گفته است: این زنان و دختران بزودی برای ماموریت های جنگی به خط نبرد فرستاده خواهند شد.


فابین فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تروریست ها هر جنایتیکه بخواهند میکنند و در نهایت شکست میخورند و نابود میشوند چرا خداوند ج گفته است که درنهایت حق برباطل پیروز میشود ومابراین امرایمان داریم

>>>   فرار کنید او مردم چه حال و روز است

>>>   مردم ننگرها پختون هستند غیرت دارند داغش نمیتواند کاری کند!!

>>>   این یک تاکتیک جدید از غربیهای جنایتکار به کمک پاکستانیهای جنایتکار است. مردم ننگرهار زن و مرد مسلح شوید و قیام کنید بر علیه این نوکران کشیف غربی و پاکستانی .

>>>   کجاست مردم غیور ننگرهار و حکومت بی کفایت که تروریست با چنین دستورات شوم اهداف شومی را در سر میپروراند؟ جهاد انکاح در راه هست ومیخواهند ناموس مردم ننگرهار را چوب حراج بزنند
افغان

>>>   مــــــــردم ننگرهار در تظاهرات شان می گفتند اگر در تذکره افغان ذکر نشود ما همه آماده جهاد هستیم ! حالا تذکــره مهم است یا نامــــوس ؟؟؟ چرا جهاد نمیکنی؟؟

>>>   عین و غین شما ها قیرت ندارین وطن فروشا

>>>   کجا شد آن غیور ها که سه دفعه انگلیس را شکست دادند امپراگوری های بزرگداشتند آیا ما و شما اولادان همان اشخاص غیور نیستیم ؟ که حیثیت و ناموس ما زیر پای کردند آیا ما در مقابل آنها عاجز هستیم؟ آیا چیزی از دست ما نمیآید؟ آیا ما افغان نیستیم؟ دولت و حکومت ما بی کفایت بی پروا فروخته شده گی باشد، اما ما و شما بیکفایت بی پروا فروخته شده نیستیم میتوانیم در مقابل این همه بدبختی ها و نا بسامانی مجادله کنیم... بیایید دست به دست داده تعصب قوم مداری ، ملیت پرستی را بکنار گذاشته در مقابل دشمنان خود فروخته مبارزه کنیم.
(خواجه)

>>>   از نظر من طالب ها و داعش دو گوش يك حيوان هستند ... سياسي هستند و يك تعداد دزد و رهزن ، بي ناموس و قاتل و تجاوز گر كه همه نوكر انگليس ،امريكا ، عربستان و پاكستان اند و به هدايت امريكا و انگليس و به پول تيل عرب و پول حجاج توسط پاكستاني ها تربيه ميشوند و براي منافع اقتصادي و سياسي امپرياليزم غرب استعمال ميشوند روزيكه انگليس خط ديورند را با سران حكومت افغانستان امضا كرد و در بيانيه خود گفتند كه اين گروپ... در داخل پاكستان نوكران أجير ما ميباشند و در هرجاي كه علاقه داشتيم ازين گروه در بدل پول استفاده ميكنيم و همانطور هم كردند اگر بخاطر داشته باشيد وقتي طالب ها به كمك امريكا و پاكستان افغانستان را گرفتند به مردم كابل امر كردند هركس دختر دارد براي حفظ دختران خود بيرق هاي سفيد در بام هاي خانه عاي خود بلند كنند و مردم شريف كابل فريب خورده و بيرق هاي سفيد در بام هاي افراشتند اما اين جنايت كاران و بي ناموسان به منازل شان با يك تعداد مردان مي امدند و ميگفتند دختران تانرا نشان دهيد و قتي دختران را ميديدند دست بلند ميكردند و دختران شريف مارا ظاهرأ به نكاح طالب ها مي أوردند و با خود مي بردند وفاميل ها ديگ اثري از اولاد خود نمي ديدند و حالا تاريخ تكرار ميشود

>>>   او مردم عزتمند وباشرف قریه جات ولسوالی ده بالای ولایت ننگرهار! به گفته داعش عمل نکنید وبه بام های خانه های تان بیرق های سفید وسرخ را بالانکنید. آنها پلان دارند که به درجه اول دخترهای مجرد جوان وبه تعقیب آن زنان بیوه تان را به نکاح خود دربیاورند وبا خود ببرند. لطفاً برخیزید وعلیه داعشیان قیام کرده وآنها را ازدهات وقریه جات خویش برانید وهیچگاه با این گروه متجاوزهمدست نشوید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است