اشرف غنی نماینده انگلیس و آمریکا
آمریکا توسط گروه های تروریستی قصد دارد اسلام را بدنام سازد و به جهانیان بگوید اسلام دین خشونت و جنگ و افراط گرایی است. اشرف غنی هم که همکار آمریکا در افغانستان است و برنامه های این کشور را به پیش می برد 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۹    ۱۳۹۴/۷/۲۵ کد خبر: 104297 منبع: پرینت

از سیزده سال قبل حضور طالبان در افغانستان دوباره روز بروز پر رنگ تر شده تا امروز که این حضور به اوج خود رسیده است. داعش هم به آنها اضافه شده و افغانستان را به خاک و خون کشانده اند. طالبان این روزها قدرت گرفته اند و استفاده آنها از جنگ افزارهای قوی و پیشرفته همه را به این فکر انداخته که آنها را چه کسانی تمویل می کنند؟ آنها که خود منابع مالی ندارند.از طرفی سیاست نرم و مماشات گونه رییس جمهور قبلی و رییس جمهور فعلی نیز باعث ایجاد روحیه در آنها می شود. چرا حکومت چنین سیاستی با آنها در پیش دارد مگر طالبان دشمنان دولت و مردم نیستند؟

احمدشاه رمضان عضو مجلس نمایندگان در برنامه «پس از خبر» گفت: اشرف غنی باید طالب را دشمن اسلام، افغانستان و دشمن تمام مسلمانان بخواند. کاری که طالب در افغانستان و داعش در سوریه، عراق و لیبی می کند بدنام کننده اسلام است. چرا که آنها به نام مسلمانان اینکارها را می کنند. اسلام نگفته است که خود را انتحار و انفجار کن، مردم بی گناه را بکش، چور و چپاول کن و خواب و خوراک را از مردم بگیر اما آنها به نام اسلام تمام این کارها را انجام می دهند. پس چگونه می شود آنها را مخالفان سیاسی نامید؟

وی معتقد است رییس جمهور دست طالبان را برای عملیات جنگی بازگذاشته و افزود: از روزی که انتخابات شروع شده بود، اشرف غنی غیر از دروغ و فریب برای مردم چیز دیگری نداشته است. همه مردم این را دریافته اند که طالبان دشمنان مردم افغانستان هستند، دشمن پشتون، هزاره، تاجیک، ازبک و ترکمن هستند. این رییس جمهور است که همچنان آنها را مخالفان سیاسی می خواند و آنها هم هر روز به راحتی آدم می کشند.

رمضان در خصوص کسانی که گروه های تروریستی را تمویل می کنند گفت: رهبران حکومت هردو نماینده های آمریکا، انگلیس و کشورهای بیرون افغانستان هستند. اشرف غنی را جان کری با تقلب در این جایگاه نشانده است. طالبان و داعش هم جزو برنامه های آمریکا و انگلیس هستند. کسانی که اشرف غنی را با تقلب رییس جمهور ساختند، طالب و داعش را نیز تمویل می کنند.

وی ادامه داد: در نشست سازمان ملل آبروی آمریکا رفت. برخی کشورها بلند شدند و به آمریکا اعتراض کردند که چرا هم داعش و هم طالبان را تمویل می کند در حالیکه ادعای مبارزه با تروریست را دارد. اگر آمریکا ضد داعش و ضد تروریست است چرا وقتی روسیه داعش را در سوریه می زند، فریاد ترکیه و آمریکا در می آید و هیچ گونه همکاری با این کشور نمی کنند چرا که روسیه در حال از بین بردن نیروهای آنها است.

این نماینده مجلس در خصوص هدف آمریکا از حمایت تروریست اظهار کرد: آمریکا توسط این گروه های تروریستی قصد دارد اسلام را بدنام سازد و به جهانیان بگوید اسلام دین خشونت و جنگ و افراط گرایی است. اشرف غنی هم که همکار آمریکا در افغانستان است و برنامه های این کشور را به پیش می برد. وی دلش به حال مردم افغانستان نمی سوزد. به چشم می بیند و به گوش می شنود که مردم افغانستان در خاک و خون می غلطند و آواره شده اند اما وی بی خیال تر از همه در مکان امن خود به سر می برد و این مناظر را تماشا می کند. اشرف غنی تنها کاری که می کند این است که با هر آهنگی که آمریکا می نوازد، به خوبی می رقصد.

به باور رمضان، آمریکا به افغانستان کمک های مالی می کند تا بتواند در اینجا دخالت کرده و هر برنامه ای را که می خواهد به راحتی اجرا کند. رمضان در این خصوص اعتراض کرده و گفت: خارجی هایی که به افغانستان کمک می کنند، لطفاً این کمک را نکنند، معاش وکیلان را ندهند اما طالبان را هم تمویل نکنند، داعش را هم تمویل نکنند و به آنها سلاح ندهند تا به افغانستان بیایند.

وی یکی از این اهداف را سقوط قندوز خواند و تشریح کرد: سقوط قندوز دو عامل داشت، یکی عامل بیرونی، آمریکا به خاطر پیاده کردن سیاست خود سعی در سقوط آنجا داشت. عاملی درونی آن هم بر می گردد به حکومت بی کفایت و فاسد و مزدور افغانستان که اجازه داد این شهر سقوط کند.

رمضان می گوید اگر حکومت می خواهد به کار خود ادامه دهد باید دست از سیاست های گذشته بردارد و افزود: حکومت نباید پس از این طالبان و دشمنان افغانستان را برادر بخواند، برای بخش های امنیتی برنامه ای درست و منسجم داشته باشد تا آنها دقیقاً در راستای از بین بردن دشمنان افغانستان کار کنند نه چیز دیگری. اختلافات قومی و سیاسی را هم کنار بگذارند. حکومت باید طالبان را فقط از بین ببرد چرا که آنها اهل صلح نیستند سیزده سال است که حکومت افغانستان به دنبال صلح می گردد اما آنها حاضر به صلح نیستند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باد شیر بچه بلاخره بخود امدی وفهمیدی که اگر در کشور امنیت نبشد تمام سرمایه عالم را داشته بشی درد نمی خورد این دولت ودولت قبل بخد کثیف ترین دوت دنیا هستند که دشمن را آزاد گذاته تا مردم را بکشد این دولت نوکر پاکستان است ودشمن ملت ودشمن دین
بی نام از وردک

>>>   من بانظرجناب وکیل صاحب موافق و نظر مستقل هم دارم:
درست است روس امریکارادرسوریه افشاکردوامریکاازطریق داعش و طالبان که اکثریت اعضای شان ازسوریه و عراق تاافغانستان ازجمع اروپایی تاامریکایی بنام جهادجذب شده ...
وطندار

>>>   اشرف نماینده آمریکا وانگلیس در افغانستان و همچنان فرد شماره 1ستون پنجم .
شمس الرحمن وداه

>>>   اشرف غنی نواسه یهودیها و غربیها است . بنا براین این یهودی زاده غربی باید توسط قیام ملی نابود شود و برادرانش یعنی طالبان و غربیها هم محاکمه شوند .

>>>   هزار افرین به اقای رمضان که روح مطلب وواقعیان های پنهان را عیان وبیان نموده اند همچو اظهارات را باید از زبان...محقق وعطامحمد نور باید ارشاد می فرمودند زیرا این حقایق را همه میدانند ولی اینها همه تقیه میکنندودست به گریبان طالب وای اس ای که کمزور تر اند می اندازند کسی از مسببین اصلی که خارجی ها اند یاد نمی کنند این است نشان مردانگی وکمال صداقت که از زبان یک پارلمانی نه چندان ملتزم میشنویم انهای که یک روزگاری نعره بلند میکردند که اسلام در خطر استودر کشور ما تجاوز صورت گرفته و... امروزه این توطئه ای بزرگی که علیه اسلام ومسلمین صورت میگیرد نادیده انگاشته تغافل مینمایند ومی بینند که استعمار لباس جدید پوشیده مسلمانها را تئسط همدیگرشان از بین می برد یکی را داعش ساخته ودیگری را طالب وحکمتیار ومتباقی مسلمانهای عادی را همه رابجان هم انداخته همه روزه که صدها وهزار ها مسلمان کشته میشود از ریختن خون اینها لذت می برند و در برنامه وپلان خود موفق هستند انها به قول اقای رمضان با یک تیر چند فاخته را دشکار می نمایند هم اسلام را ووجهه ای مسلمین را سیاه وتاریک میسازند وهم سه چهار ملیون مسلمان را به عنوان های مختلف ازبین بردند که این کاررا اگر مستقیم انجام میدادندهیاهوی وسروصدا بلند میشد که انها علیه مسلمانها جنگ را به راه انداخته اند این همان پلانیست که اقای بوش بعد از سقوط اتحاد شوروی وقت اعلان نموده بود که بعد ازین دشمن ما اسلام ومسلمانها است بهر صورت به امید ان که همه بزرگان مانند اقای رمضان حد اقل واقعیت های پشت پرده را پرده بردارند وملت ها را از نقشه های شوم وشیطانی مطلع سازند
تبنگ چی

>>>   مـــوجــــودیت پارلمان نامشروع هم مشکل کلان برای مردم است

>>>   اقای رمضان ! در مورد خود چیزی نگفتی. بهتر است شما را هم مردم ان طوریکه هستی بشناسند.

>>>   آقای احمدشاه رمضان کاملاً دقیق فرمودید. حالا راه حل چیست؟
هارون افغان

>>>   هنوز یک اشرف غنی را شما میگویید این کرزی را بیخی فراموش کردی و بعضی کسانی دیگر که در پارلمان است

>>>   احمد شاه رمضان همچنان گفت که کار پارلمان که معیاد تقنینی آن به پایان رسیده است، نیز خلاف قانون اساسی است. اگر گل روی معاش و امتیازات مادی و مقام و موقف آن نمی بود، خیلی ها وقت من ن را ترک میکردم.

>>>   طالبان و داعش نوکران پاکستان و غربیها . پاکستان بیش از سی سال است که سیاستمداران افغانستان را فریب میدهند . در سال اینده یعنی سال 1395 امریکا ناتو و پاکستان داعش و طالبان را به سلاحهای مدرن تجهیز میکند . اگر دولت امدگی درست نگیرد حتما بیشترین ولایتها حتی کابل سقوط خواهد کرد . دولت باید از روسیه سلاح خریداری کند . منتظر غربیها نباشید که غربیها بسیار فریبکار و شیاطین ماهر هستند . فعلا پاکستان و ناتو در پی نا امنی شمال افغانستان است مشل قندوز فاریاب بغلان سمنگان مزار شریف . در اخر باید گفت که وحدت ملی مردم افغانستان باعش سقوط امپراتور غرب و پاکستان خواهد شد .

>>>   سازمان ملل جنایتکارترین سازمان در عرصه بین الملل است . این سازمان جنایتکار که توسط یهودیها و غربیها کنترول میشود خیانتهای بیشمار در حق مسلمانان انجام داده . تمام گروه های تروریستی مشل طالب داعش توسط این سازمان هدایت میشود . این سازمان خاین جنایتکار باید از افغانستان رانده شود . طالبان و داعش در خاک پاکستان توسط غربیها و سازمان جنایتکار ملل اموزش داده میشود و به افغانستان فرستاده میشود تا فرزندان ما را انتحاری کنند. و ظیفه اصلی سازمان جنایتکار ملل و سفارتخانه های غربیها در افغانستان قرار ذیل است .
1. تولید طالب و داعش و دیگر گروه های تروریستی .
2. ترویج دین عیسوی و یهودی .
3. کشت و صادرات مواد مخدر و درامد میلیاردها دالر از صادرات ان .
4. ایجاد فاحشه خانه ها که به خانه های امن یاد میشود .
5. تربیت دختران نوجوان افغان به سبک غربی و فرستادن انها به کشورهای غربی . و همچنان صدها جنایت دیگر .
احمد

>>>   دکتوراشرف غنی نماینده ورئیس جمهورمنتخب افغانستان عزیز است ونماینده هیچ کشوری نیست وخداناخواسته اگربه زعم شما نماینده ان کشورهاباشد پس خداناخواسته تمام دستگاه دولتی زیرسوال است نه یک شخص که چنین نیست ومن متیقن هستم که انشاء الله این گپها جائی را نخواهد گرفت

>>>   شما خودتان وپارلمان تمام حكومت اردوي ملي اربكيها درخدمت امريكا ويهوديها هستيد خودتان معاش تان ازكجا مي گيريد قرارداد امنيتي با امريكاييها كيها تصويب كرد دركشور ما هركس فقط گف زدن لهولعب را ياد گرفته اند
خالد ازلوگر

>>>   آقاي رمضان واقعيت ها را پوست كنده وعريان بيان مي نمايد، خداوند در بيان حقايق ايشان را بيشتر ازين كمك نمايد.

>>>   قسمکه معلوم میشه این ستون پنجم که باید انرا ستون اول گفت خیلی ستون محکم و ستون به حالی است مانند چهل ستون کایل که خیلی این ستون قدیمی و از همان ستون های گذشته است و تا فعلا در ازگ ریاست جمهوری با همان استقامت چهل ستون پایدار است و در مورد نوشته این دوست ما باید نوشت که ، راه حل این همه نوشته ها و گفتار ها چیست ، ما در سایت های مختلف این همه موضات را می بینیم و مطالعه اش می کنیم اما راه برون رفت را تا حال کسی مطرح نکرده وطن همه روزه در باتلاق نا بودی سرازیر میگردد دست های نا مریی هم در پشت پرده به فعالت ها مخرب شان مصروف اند، کسی ارامش ندارد ، جوانان که در جامعه ستون اول را به یدک می کشد در حال فرار از بدنه ستون ها ، خانم ها ذر ترس واهمه ، پیران به نا امیدی ، کهسالان نزدیک به در بهشت ، این همه نا به سامانی راه حل را باید جستجو نمود و بس .

>>>   عزیزم آقای اشرف رمضان ! به تائید سخنان شما یک مثال میآورم تا موکلین شما تائید کند که شما واقعیت را گفته اید . در شهر مزار شریف یک گدام دار بود . بنام شیر گدامدار شهرت داشت ، گندم گدام را خودش دزدی میکرد وقتیکه تفتیش میپرسید که کندام چه شد ؟ در جوابش میگفت که گندم ها را موش خورده است او مسولیت ندارد و به همین نیرنگ در غصب و چپاول اموال و دارای ملت مبادرت می ورزید .و اگر به حیله گری هایش باور نمیکردند او به روزه ونماز نگرفته خود سوگند میخورد . اشرف غنی هم مانند همان گدامدار... است که به تسبیح بمردم میفهماند که تمام حرف هایش راست بوده صداقتش از تسبیح اش هویدا است .
خداداد از مزار

>>>   هم وطنانم آز این بعد طالب نگوید از اول i s i بود حال ام i si است طالب کی بود و طالب کی است از این بعد همه بگو ایم افراد پاکستان در این جا و انجا به جهنم واصل شد و سلام به امید روز آزادی

>>>   این را همه می ذانند که اشرف غنی با زنجیر آمریکا بسته شده و با طالبان هم کاسه است ولی راه چاره چیست؟ باید راه چاره نشان داده شود. همگی می نویسند و می گویند که اشرف غنی بر طبق سیاست و خواست آمریکا هم طالبان و هم داعش را در کشور گسترش می دهد و دشمن ملت افغانستان است اما هیچ کسی نمی گوید که باید چه کار کرد چگونه با این موجود خطر ناک و مزدور مقابله کرد.

>>>   كسي كه گفته آقاي اشرف غني رئيس جمهور منتخب مردم أفغانستان است، مي خواهد با ديده درّايي آفتاب را با دوانگشت پنهان نمايد.اينكه مثل آفتاب روشن است، كه آقاي اشرف غني كه با تقلب رأي دو نيم مليوني به كمك خارجي ها خودرا در نتيجه يك تفاهمنامهء سياسي بالاي مردم جبرن تحميل نمود، هيچگاهي هم رئيس جمهور منتخب شمرده نه مي شود.

>>>   لطفا سوء استفاده ازآزادی بیان ننمائید غرور ملی ووحدت ملی را خدشه دارنسازید من به زعم شما خرابترین انسان افغانستان را به تمام جهان برابرنمیکنم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است