رییس دانشگاه امریکایی افغانستان سلب اعتماد شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۵    ۱۳۹۴/۷/۲۵ کد خبر: 104293 منبع: پرینت

مارک انگلیش رییس دانشگاه امریکایی افغانستان در یک اقدام غیر مترقبه بخاطر نقل در امتحانات دوران دانشگاهش و جعل بیانیه اخیرش توسط استادان این دانشگاه سلب اعتماد شد.

مارک انگلیش رییس دانشگاه امریکایی که بتاریخ دوهم برج جون سال ۱۹۷۶ متهم به نقل در امتحان دانشگاه گردیده بود با رای گیری شفاف با ۹۱ فیصد رای موافق، ۴.۵ فیصد رای مخالف و ۴،۵ فیصد رای باطل با اکثریت قاطع سلب اعتماد گردید.

در قطعنامه انتشار یافتهٔ استادان دانشگاه امریکایی آمده است: نقل یکی از جرایم بزرگ در محیط اکادمیک و علمی پنداشته می شود، آنهایی که یک بار مرتکب نقل و جعل شده باشند، بدون شک و تردید که بار دیگر نیز دست به چنین خیانت خواهند زد.

همچنین مارک انگلیش بتاریخ سوم برج سپتمبر سالجاری بار دیگر در یکی از بیانیه هایش بار دیگر مرتکب جعل و نقل گردید.
استادان دانشگاه امریکایی زمانی متوجه تاریچهٔ غیر علمی مارک انگلیش گردیدند که موصوف بتاریخ سوم برج سپتامبر سالجاری تیوری یکی از دانشمندان دیگر را از آن خود قلمداد کرد.

قطعنامهٔ استادان دانشگاه مذکور می گوید که مارک انگلیش بر علاوهٔ آنکه مرتکب نقل و جعل گردیده است هیچگونه سابقهٔ علمی ندارد و هرگز شایستهٔ ریاست این مقام علمی نمی باشد. اگر نام مارک انگلیش در اینترنت جستجو شود بدون نقل و جعل کاری هیچ چیزی دیگر در موردش سراغ نخواهد شد.

یکی از محصلین دانشگاه امریکایی که نمی خواهد نامش در این گزارش ذکر شود می گوید: من تاکنون ۲۰ هزار دالر را به تحصیل خود مصرف نموده ام و اکنون خبر می شوم که رییس دانشگاه ما یک نقال و جعلکار است. جای بسی تاسف است که موصوف به این مقام گماشته شده است.

یک محصل دیگر می گوید: آنهایی که موصوف را به این مقام گماشته اند بدون شک و تردید که خود در این فساد و خیانت دست دارند. آیا آنها نمی دانستند که این فرد یک نقال و جعلکار است و اگر می دانستند چرا موصوف را به این مقام گماشته اند.
این محصل با الفاظ تند تقاضا کرد نه تنها این که موصوف باید از وظیفه اش بدون فوت وقت مزید برکنار شود بلکه معاش یک ساله اش نیز از موصوف گرفته شود و به ارگان های عدلی و قضایی افغانستان و امریکا معرفی شود. زیرا موصوف باعث بدنامی تحصیل کرده های افغانستان و جهان گردیده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شایدنظریات استادان امریکایی درآن دخیل بوده باشدکه چندین سال به اینطرف کانکورافغانستان بانقل سپری میشود.من که بدون نقل با پایینترین نمره کانکورشامل یکی از فاکولته های اغغانستان شدم ازینکه نقل نگرفتم اول به لیایه نگرفتنددوم به چانس خارج نپذیرفتندکه این ناقابل نقل لیاقت نقل ندارددرآینده نیزفسادکاری ازدستش پوره نیست بگذارعقب بماند.حال بلندترین نمره فاکولته راازخودکرده ام همصنفیهاهم تمسخرداردچه یک احمقی لیست و چهارساعت درس میخوانذآخرباکمی نقل ازطریق تیلفون برابرش هستیم یعنی اگرلیلقت داشتی مانندمانرواری بدون درسخوانی نمره بگیر. حال متوجه شدم که بنیادامریکابانقل بنیادگذاری شده است . معذور دارندکه هدفم تحلیل منطقی است که نتیجه خوپش نشان میدهد.بیاییدشماهم نقل نکنیدازماهم نقل تانرا پس بگیرید!
قره باش

>>>   اگرهمین قسم شخصی نمبود چرا به افغانستان می آمد نقل را هم از افغانها آموخته ! نوشته است : ((تیوری یکی از دانشمندان دیگر را از آن خود قلمداد کرد.)) همه فارغان دانشگاه ها وپوهنتون های افغانستان تئوری دیگران را بنام خود قلمداد میکنند و دیپلوم میگیرند اگر نیست ازانها امتحان اخذ شود که از صد تای شان چهل تا کامیاب میشود؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است