والی جدید ولایت کابل تعیین شد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۵    ۱۳۹۴/۷/۲۵ کد خبر: 104287 منبع: پرینت

بر اساس پیشنهاد اداره مستقل ارگان های محلی و منظوری مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان، محترم حامد اکرم به حیث والی جدید ولایت کابل تعیین گردیده است.

محترم اکرم که دارای تحصیلات عالی می باشد و از تجارب کاری خوب و شایستگی لازم برخوردار است.

اداره ارگان های محلی، از خدمات والی اسبق ولایت کابل محترم عبدالجبار تقوا و معاون محترم والی محبوب الله محبی که از چندین ماه بدین سو به حیث سرپرست ولایت کابل، ایفای وظیفه می کردند، قدردانی نمود و موفقیت بیشتر آنها را در راستای خدمتگزاری برای افغانستان خواهان است.

اداره ارگان های محلی برای والی جدید کابل در وظایف محوله آرزوی امیدواری نمود و از اداره محلی و مردم آن ولایت خواهان همکاری با والی جدید شد.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201510/201510170921431861.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در مورد سوابقش هیچ نگفــتـــه

>>>   مقرری شان را تبریک و مبارک باد میگویم خدا کند مصدر خوبی خدمت با مردم گردیده وبا وجدان یاک خدمت گذار مردم درد دیده و غم دیده ما شود به امید ییروزی وموفقیت شان در امور محوله

>>>   ... باز یک گرسته دیگر امد. این را کی سیر کنه؟؟؟؟؟؟؟
بیچاره

>>>   حکومت فاسد ملی یک کسی را به عنوان والی پایتخت کشور اسلامی تعیین نموده که طبق معلومات در سرک نه تایمنی رستورانت شراب فروشی دارد

>>>   اولین بار است که یک شخص روشنفکر و با نظم را به صفت والی اقای آشپزغنی معرفی کرد.

>>>   تقرر آقای حامد اکرم،را که یک شخصیت خوب تحصیل کرده و دارای تجارب کاری است تبریک میگویم و موفقیت بیشتر برایش از بارگاه الهی تمنا دارم.

>>>   تاحال نامش را نشنیده بودم،امکان دارد مانند خود شان وارداتی باشندسابقه کاری شان هیچ به نظر نمیرسد.شاید هم از طرف کدام سفارت خانه خارجی معرفی شده باشد.
کوهی

>>>   این کیست و از کجا آمده است، تبعه کدام کشور است؟ چقدر سرمایه دارد؟ و بعد از ختم وظیفه به کجا فرار میکند که باید نوشته گردد

>>>   سلام.اگر کسی میداند بیوگرا فی مکمل وکار کرد های آن را در افغا نستان معلومت دهید .
حق بین کابلی

>>>   نگفتی که مربوط کدام تنظیم است تا که مربوط کدام گرور نباشد بیاده دفتر هم نمیشه

>>>   جالب است، کسی که حدود ده سال مسئول تشریفات ... آقای کرزی بود و از دست حمید صدیق رییس تشریفات وزارت خارجه به بینی آمده بود، حالا به منصب پر مسئولیت و پرچالش ولایت کابل گماشته می شود که هیچ سابقه کاری در این بخش ندارد. یا وظایف والی کابل هیچ و پوچ است که هر کس می تواند از عهده آن برآید و یا معجزه ای تحقق یافته؟ پس منتظر باشیم.

>>>   او یک آدم بیسواد است. او تبعه فرانسه است.

>>>   کسانیکه تعبه خارجی دارند به نفع همان مملکت که تعبه انرا دارد کار میکند وبه نفع مردم واین مملکت ( افغانستان ) کار نمیکند واین شخص که والی کابل شده به نفع باداران خارجی خود کار مکند ودر مدت کاری خود جیب های خود را از پول رشوت پر می کند وباداران خودرا خوشنود میسازد
H _ M

>>>   قواره اش به امریکائی میماند با نزدیک شدن طالبان مانند والی کندز فرار نکند زیرا فراری معلوم میشود هتما دخترانش در پاریس و پسرانش در کانادا و خودش در کابل والی است عجب حکومتی!!!!

>>>   این خبر بدی برای کابلیان است. این شخص بنده میشناسم بقدر کافی ادم معامله گر و هیچ نوع تجربه مدیریت را ندارد. شخص ای است با داشتن افکار غیر فرهنگی و اجتماعی افغانستان. زبان بسیار زشت و غیر اخلاقی دارد.
بااحترام گیلانی

>>>   بسیار گوگین معلوم میشه
اسد

>>>   معاون جدید والی ولایت کابل که قبلا محبوب الله محیبی ایفای وظیفه مینمود لطف نموده و ایشان برای مایان معرفی کنید که فعلا ایفای وظیفه
مینمود
شبیر احمد ابراهیم خیل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است