اهدای مدال به تنها داکتر فعال در حادثه قندوز
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۴/۷/۲۵ کد خبر: 104251 منبع: پرینت

رییس جمهور در راس یک هیات به قندوز رفت تا اوضاع امنیتی این ولایت را از نزدیک بررسی کند.

وی در این سفر از شهامت و فداکاری نیروهای امنیتی و دفاعی در آن ولایت ستایش کرد.

رییس جمهور گفت: دشمنان مردم افغانستان در انزوا قرار گرفتند و اجماع دنیا را از دست داده اند، به همین منظور دنیا به آنها هشدار می دهد که دست از اعمال تروریستی بردارند. وی خطاب به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور گفت: قربانی های تان را ارج می گذارم و تلاش خواهم کرد تا مشکل کمبود سرپناه تان را در آینده مرفوع نمایم.

در این مراسم به پاس شهامت و دلیری قوای امنیتی و دفاعی کشور، نشان درجه اول دولتی به جنرال مراد علی مراد معاون رییس ستاد مشترک ارتش و مدال های عالی دولتی غازی امان الله به خانواده شهید عمران الدین سرباز قطعه واکنش امنیت ملی، عبدالخالق معاون قطعات خاص، جنرال بسم الله وزیری، صفی الله خان و مدال قاضی وزیر محمد اکبر خان به احمد طارق تنها داکتری که توانست در روز حادثه خدمات رسانی کند و ترفیع رتبه جنرالی عبدالحمید خان به رتبه دگر جنرالی، از سوی رییس جمهور کشور منظور و اهدا گردید.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همه امتیازات را برای کلان رتبه ها میدهند کسانیکه به موتر زره گردش میکنند درجای آرام استراحت میکنند وهیچ کمبودی برای شان نیست مدال هم ازهمین ها وای بحال سربازان وافسران پائین رتبه ؟ همه مشکلات وخطر متوجه آنها ست و امتیازات برای دیگران
ر

>>>   بــــرای رئیـــــــس امـنـیـت به اصطلاح مـــلــی قـنـدز هــــم یک مــــدال فــــرار بدهــــیــــد به شـرط اینکه او هم تشریح دهد چگونه فرارکرد کی اورا تشویق کرد فعلا چی احساس میکند؟؟

>>>   روز اول که اشرف غنی به چوکی تکیه زد خو میگفت که ای چه جنرال بازی است و حتی گفت که افغانستان درسطح منطقه بیشترین جنرالان را دارد یعنی منظور او این بود که اینها کفایت ندارن اما حالا خودش سر بوجی ستاره های جنرالی راباز کرده خیرات داده میرود خوب است ازین به بعد یک ولایت که سقوط کند تمام کارمندان اش بعد از یک تعداد قبل وغارت رتبه هم میگیرند تا پاسخ دهند که چرا دروظیفه خود ناتوان بودن , یا انصاف همین قسم است
مجاهد مقیم ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است