حضور نظامیان آمریکایی در افغانستان تمدید شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۴/۷/۲۴ کد خبر: 104226 منبع: پرینت

جدول زمانی خروج نیروهای ناتو اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی روی میز حکومت قبلی قرار گرفته و نهایی شد که تا اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی، نیروهای خارجی افغانستان را ترک کنند.

هرچند از ابتدا مشخص بود که خارجی ها به این زودی ها افغانستان را ترک نخواهند کرد، اما این خبر باعث ایجاد روزنه های امید در دلهای بسیاری از کسانی گردید که به آینده کشور و آزادی افغانستان می اندیشیدند.

اینک این جدول زمانی بر عکس تطبیق می شود. به لطف نظامیان خارجی حالا افغانستان بیشتر از گذشته در عمق ناامنی ها دست و پنجه نرم می کند و بنابر جدول زمانی خروج نیروهای ناتو تجدید نظر می شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   پروژه تاپی هم در خطر سقوط قرارگرفت . پاکستانی ها با روسیه موافقه کردند که گاز روسیه را ازطریق ایران بخاک خود تمدید کنند برای اینکالر یک شرکت روشی دوملیارد دالر مصرف میکند وشرکت گاستروم روسیه هم با قبولسبسائیدی این پروژه را با پاکستان امضا کرده یک هیئت از ترکمنستان قبلا به ایران رفت تا موافقه آنهارا باصدورگاز ترکمنستان ازطریق ایران به خلیج فارس بعد هند حاصل کند که یقینا ایران هم قبول میکند
ر

>>>   خوب شداگرنی باداعش که نمیتواند اردوی ملی افغانستان بجنگد یروهای داعش بسیارمجهزوپیشرفته است نسبت به ارتش افغانستان البته امریکایهاهم تافایده شان نباشدیک لحضه هم نمیماندن درافغانستان ولی خوبازهم برای دفع حملات داعشیهاخوب است اما معلوم نیست که کی ازافغانستان بیرون میشونداین امریکایها.
س.س

>>>   حضور نمایندگی های ترکیه در شهرهای هرات و کندهار در جهت منافع تروریستها صورت خواهد گرفت و امیدوارم دولت افغانستان از ایجاد نمایندگی ترکیه در هرات و کندهار جلوگیری کند.

>>>   خــــوب شــد !

>>>   اگر قرار بود حضور خود را تمديد كنيد چرا حوزه شمال افغانستان به خصوص كندز را به اين حال و روز انداختين ؟؟؟؟ خيلي راحت از حكومت چور ملي دست نشانده خود ميخواستيد كه حضور تان را تمديدميكردن

>>>   مشكل ملت افغانستان اختلافات ديني و فرقه اي است ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است