غرب کابل آرام است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۴/۷/۲۳ کد خبر: 104204 منبع: پرینت

به گفته مقام های امنیتی کابل و حوزه 13 پولیس، در بررسی های انجام شده چند روز اخیر از منطقه کاکور غرب کابل، موضوع مشکوک دیده نشده است.

در این اواخر خبرهای از تحرکات و تجمعات مشکوک درکاکور بین مردم نقل می شد و با توجه به سابقه این منطقه و حضور برخی از ساکنان اش در جنگ های جلریز و کهندژ به نفع تروریست ها ، این شایعات سبب نگرانی مردم منطقه گردیده بود و اما و باوجود اطمنان دادن مقام های امنیتی، شرایط کشور اقتضا می نماید که مردم بیدار، هشیار و آماده دفاع از خود بوده وامکانات دفاعی تهیه کنند.

افتخار و سر بلندی امروز از آن خانه و مردی است که بهترین اسلحه را داشته باشد، نه موتر آخرین مدل، خانه چند طبقه...

یاد مان باشد و این را تاریخ کشور به اثبات رسانده است. این جماعت زمانی زبان فرهنگ، مدنیت، هم پذیری، شهروندی... برای شان قابل فهم می گردد که برق لوله تفنگ چشمان شان را گرفته و داغی گلوله را در وجود شان احساس کنند. در غیر آن برای ویرانی کشور، قتل عام مردم و انحصار طلبی هرکدام شان یک ملا عمر است و برای رسیدن به خواسته های شان دست به هر جنایت می زنند.


حبیب الله رضایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی کاملا موافق ام کسانیکه برای دفاع خود اماده است مایه افتخار نه انانیکه بیرق های 3 متره را گرفته بالای موترش نصب میکند هم پول بیجا میره و هم مذهب اهانت میگردد باید ازان پول ها بخاطر دفاع از نوامیس خویش استفاده کرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است