شاگردان تنبلی که معلم و رییس شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۵    ۱۳۹۴/۷/۲۳ کد خبر: 104202 منبع: پرینت

از تنبل شهبازی که خود را بهمه مغز متکبر دومی جهان معرفی کرده و تمام قدرت را منحصر به خود و تیم لنگ و پوده اش ساخته، می پرسم، تو از یکسال تا امروز ده بار قانون اساسی را نقض کردی، احکام و دستورات ات همه بر خلاف قانون بوده مکررا از طرف پارلمان با منطق رد شدند، آقای رییس و سر معلم، یا تو از قانون اساسی چیزی نمی دانی یا بقول خودت لچک های که در پارلمان نشسته اند بی خبر اند.

به کدام تان ملت باور کند؟
آقای نبیل، تو که در بین گروه ات حتما از همه گردن کلفت تر بودی که رییس امنیت شدی، در کاکه بودنت شک ندارم اما در لیاقت ات چرا، ملا منصور مدت یک هفته را در زیر بینی ات جلسه دایر می کند و والی غزنی دقیقا جا و محل اقامت اش را برایت می گوید وتو خپ خوده گرفته، وقت شکار به یاد نتیجه نکاامی ات فرو می روی.

آقای علومی تو که در گروه ات از تجربه بالای حکومت داری در زمان داکتر نجیب برخوردار و از جمله زیرک ترین افراد انزمان بودی، چطور شد که حالا صدایت در گلویت خفه شده و مانند دیگران به صف تنبلان نشستی،؟ با ما نشینی ما شوی با دیگ نشینی سیاه....

آقای اتمر، تو که لنگیده قرارداد امنیتی بی معنا را به نمایندگی ار دولت با آمریکا امضا کردی، آیا قبلا انرا دقیق مطالعه کرده بودی؟ نتیجه آن چه شد؟ اول بخوان، بعد امضا کن.

آقای استانکزی، خودت که غیر قانونی قومانده جنگ را بدست گرفتی و نقاب شیر را پوشیدی، چرا در عقب قافله لنگان لنگان راه می روی و از عقب دیوارهای آهنین ارگ امر عقب نشینی لشکر را می دهی؟ تو برعلاوه که تنبل بودی، پا گریز هم بودی وعصای دستت گواه افتادن وفرارت از دیوار های بلند مکتب است.

قضاوت با تو عزیزی که این متن را می خوانی.
والله اعلم


فابین لطیفی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینها هنوز هم لیاقت دارند کارکنند اما این پولهای که برای چپ بودن شان میگیرند جلوچشم های شانرامیگیرند و چپ میمانند.

>>>   اقای قابین لطیفی همه کاستی های را که بیان نموده اید علت وانگیزه ان بر میگردد به سرقوماندان اعلی قوای مسلح وریس جمهور افغانستان اگرکمکاری وبیکارگی در کار امنیتی است واگر جلونگرفتن ترورستان طالبان است از اعمال ترورستی شان ویا معامله تسلیمی کدام ولسوالی ویا ولایت به ترورستان طالب است واگر دادن سند منطقه امن به طالبان در دند غوری بواسطه خاین گلاب منگل وزیر سرحدات است همه مربوط میگردد وبر می خورد بکارریس جمهور وسر قوماندان اعلی قوای مسلح جناب اشرف غنی چون در راس همه جناب شان قراردارد کسی که صاحب صلاحیت تام مملکت باشد مسولیت همه نارسایی ها به همان شخص بر مخورد صلاحیت ومسولیت باهم موازی وهمردیف هم اند .

>>>   بین دو دوست چه بگویم !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است