دوستم از وضعیت امنیتی کشور ابراز نگرانی کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۴/۷/۲۳ کد خبر: 104201 منبع: پرینت

جلسه بررسی اوضاع امنیتی کشور به ریاست عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری در قصر گلخانه صدارت برگزار گردید.

در این جلسه مشاور شورای امنیت ملی، سرپرست وزارت دفاع ملی، وزیر داخله، رییس عمومی امنیت ملی، رییس اداره مستقل ارگان های محلی و رییس اپراسیون وزارت دفاع ملی حضور داشتند.

در آغاز این جلسه معاون اول ریاست جمهوری طی سخنانی از وضعیت امنیتی در کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: مردم در سراسر کشور از وخامت اوضاع در کشور شدیدا مشوش هستند زیرا وخامت اوضاع در کشور سبب شده است که کار و بار و وضعیت اقتصادی مردم نیز دچار بحران شود.

معاون اول ریاست جمهوری افزود: مردم از دولت و نهاد های امنیتی می خواهند که در راستای بهبودی وضعیت امنیتی و سرکوب دشمنان صلح و آرامش کشور باید اقدام های عاجلی روی دست گرفته شود.

سپس محمد حنیف اتمر مشاور شورای امنیت ملی، محمد معصوم استانکزی سرپرست وزارت دفاع ملی، جنرال نورالحق علومی وزیر داخله، رحمت الله نبیل رییس عمومی امنیت ملی و غلام جیلانی پوپل رییس اداره ارگان های محلی گزارش های شان را پیرامون اوضاع امنیتی کشور و اقدام نهادهای امنیتی در رابطه به آن در جهت سرکوب دشمنان و تامین امنیت و ثبات در نقاط مختلف افغانستان به جلسه ارایه نموده یاد آور شدند که نیروهای امنیتی ما با همه توان و قدرت و ظرفیت هایی که دارند با ایثار و فداکاری در کار تامین امنیت مشغول هستند.

در این جلسه راه های بیرون رفت از وضعیت کنونی و مساله مقابله با تروریست ها و دهشت افکنان و دشمنان صلح و آرامش کشور مورد بحث و بررسی های همه جانبه قرار گرفته و در این زمینه تدابیر مقتضی اتخاذ گردید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قابل توجه معاونیت ریاست جمهوری افغانستان.
طالبان شکست خورده جنگ مرکز شهرکندز وولسوالی چاردره آن ولایت متواری گردیده فعلاَ بخانه امن گلاب منگل دردهند غوری ولایت بغلان نزدیک به چند کیلومتری شهری پلخمری تجمع نموده پلان دارد که به شهر پلخمری حمله نمایند
با احترام وهاب ازبغلان

>>>   دوستم بایدبه عنوان جنایت کارجنگی محاکمه شودوحساب خون بیگناه هان که بدست این ادمکش حرفه ای کشته شده اند بازپس گرفته شود دوستم ودار دسته اش طی سالهای متمادی درافغانستان ازقدرت دولت برسرملت استفاده بیجانموده ومردم رابشکلهای گوناگون بخاک وخون کشیده مردم افغانستان خوب میدانندکه دوستم وادمهای دوروبرش همه عیاش وبیسواد هستندولیاقت پستهای دولتی
راندارند.اینهابایدازاین وظیفه های مهم برکنارشوند

>>>   اتمر و استانیکزی از طالب، داعش و آی اس آی دفاع میکنند. باوجود آنها در افغانستان امنیت برقرار نمیشود

>>>   انشالله و هزار ماشاالله که امید ها و آ رز و های هموطنان عزیز و رنجدیده ما به فضل الهی برآورده شود ای خالق یکتا تو به بزرگيت یک کاری بکن واقعا خسته شدیم یا پروردگار عالم

>>>   فرق بین گفته های دوستم و گزارشگرگرارش:
دوستم: همی چند وقت میشه که طالبان زیاد جنگ میکنن و مردمه وار خطا کردن و مردمه هیچ به کار نمی مانند.
گزارشگر: مردم در سراسر کشور از وخامت اوضاع در کشور شدیدا مشوش هستند زیرا وخامت اوضاع در کشور سبب شده است که کار و بار و وضعیت اقتصادی مردم نیز دچار بحران شود.
دوستم:همه شما چه میکنید؟ کارتان هیچ معلوم نیست و معاش های مفت را در قفت تان میزنید.جواب همی مردمه چی میتن؟
گزارشگر:مردم از دولت و نهاد های امنیتی می خواهند که در راستای بهبودی وضعیت امنیتی و سرکوب دشمنان صلح و آرامش کشور باید اقدام های عاجلی روی دست گرفته شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است