این گروه گروگان گیر را بشناسید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۴    ۱۳۹۴/۷/۲۳ کد خبر: 104198 منبع: پرینت

گروه تروریستی عثمانی که متشکل از خارجیان می باشد بار دیگر دست به گروگان گیری زد.

این گروه ساعت 5 عصر روز گذشته 2 مرد و 3 خانم از اهالی ده مرده ولسوالی جاغوری را از منطقه باغتو در ولسوالی گیلان به گروگان گرفتند و با خود به منطقه نامعلومی بردند.

حدود سه ماه پیش از این همین گروه 2 خانم و یک نوجوان و یک مرد را از مسیر ولسوالی گیلان جاغوری به گروگان بردند. این گروه چندین ماه قبل 31 مسافر را نیز از مسیر زابل- غزنی به گروگان گرفتند که شماری از آنها آزاد شدند و شمار دیگر تا کنون در بند هستند.

بنده به عنوان نماینده مردم غزنی بارها و بارها این موضوع را از طریق تریبون مجلس نمایندگان و از طریق رسانه ها و همچنین در گفتگوی مستقیم با مسوولان ارشد امنیتی مطرح نمودم و خواهان اقدام این مقام ها برای رهایی گروگان ها شدم، اما تا کنون نتیجه نداده است.

عارف رحیمی

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب وکیل صاحب دست تان دردنکند! چهره های منهوس و قاتلین مردم رامعرفی کنندکه نظریات و عکس اعمل هاروشن شودتامردم باآگاهی کامل همراه شما قرار گیرند.
وطندار

>>>   ازاین شورا چه میتوان امید داشت شما به چوکی های خالی در تالار متوجه شوید بعد اً مشاهده خواهید فرمود که تعد حاضرین در جلسات عمومی هیچگاه بیشتر ا زسی فیصد نیست ، این حقیقت تلخ مشعر علاقه مندی نمایندگان به سرنوشت ملت است.

>>>   اینجا بیکاره گی محقق سروردانش وخلیلی وجنرال مرادعلی مراد را
نشان میدهددرقندوزخوب فعالیت میکردند.ولی اینجاکه پای ناموس
هزاره وسط است اصلا"کسی بفکرش نیست.خودشان وخانواده هایشان توسط بادیگاردها محافظت میشوند.ومردم بیگناه بخاطر اینها
مجازات میشوند.کریم خلیلی که برای نابودی همه هزاره هاکمر
بسته کرده تاهمه هزاره ها رااز افغانستان گم ونابودنکند دست بردار
نیست.
محمد

>>>   دولت باید در پی قلع وقم این جانیهای تروریست باشد ویکسره آنهارا نابود کند. اگر چنین نشود یک دولت خائن تقلبی ووابسته به بیگانگان خواهد بود. از مدیا خواهشمندم تا تمام جنایتهای غنی وکرزی را یکایک در مدیای ویدیوئی و نوشتاری مسلسلاء به نشر براسانند . اگر این گرو ه های تروریستی ازمقامات داخلی وخارجی منشه نگیرند وکمک نشوند هیچگاه چنین اعمال زشت را مرتکب نمیشوند. اکثر آنها اجیران سی آی ای و آی اس آی که از طرف دولت افغانسان برهبری غنی خائن وتقلبکارمیباشد کمک وپشتیبانی میشوند. بنا خیانتهای بیشمار آینها باید درج تاریخ گردد تا مردم همه آگاه باشند.
باحترام سلیمان رسول ازدیار غربت.

>>>   مردم هزاره کمی سادگی به خرج می دهند. آنان می توانند با نقشه آنان را به دام اندازند و در جا همه را به جهنم واصل کنند. بسیار مصلحت سنجی و ترس از دشمن باعث نابودی آدم می شود.

>>>   میگویند دیگ که بی سر پوش شد هر خس و خاشاک در بینش میافتد در وطن ما همین رقم است.

>>>   ای ملیت هزاره ! خفه از من نشوید :شما اصلاً کلان و دلسوز ندارید. خلیلی. دانش ، محقیق ،محسنی ، انوری ، اکبری ، شفق ، بهشتی و ... دیگر که تمام شان خود را بزرگ قوم میشمارند کجا استند ؟ اما بروز رای گیری با بادیگارد ها ظاهر میشوند و بعداً سرمه سلیمانی میشوند . اگر همین بهشتی ها با وکلای هزاره ها یکجا شوند و منطقه پرستی را کنار بگذارند ویک حزب هزاره را بچند حزب ناتوان تقسیم نکنند . همه یگجا از معاوین ریاست جمهوری گرفته تا وکیل و نویسنده اعتصاب نمایند نه تنها بنیاد تروریست ها را تخریب میکند پایه های حکومتی را که بروی تقلب استوار است سرنگون مسازد وحتیٰ حامیان خارجی شان را متزلزل میسازد کجاست عمخوار این قوم مظلوم . افسوس صد افسوس .
خاموش از پاریس

>>>   1- سفیر افغانستان در پاکستان آقای جانان موسی زی میخواست به آلمان پناه سیاسی بدهد اما بعد از گرفتن نشان انگشت توسط پولیس آلمان دریافتند که موصوف قبلآ تابعیت کانادا را دارا میباشد و درخواست ایشان رد شد.
2- سفیر افغانستان در پاکستان آقای جانان موسی زی به روز پنجشنبه مورخ 8 اکتوبر 2015 میخواست از اسلام آباد به آلمان بیدون ویزه آلمان سفر نماید توسط پولیس سرحدی پاکستان در میدان هوایی اسلام آباد توقیف گردیده و بعد از نشان دادن پاسپورت کانادایی رها گردید....
3- سفیر افغانستان در پاکستان آقای جانان موسی زی یک دختر جوان و زیبا پاکستانی را به حیث سکرتر شخصی خود شش ماه بدینسو به معاش دو برابر کارمندان افغانی در سفارت استخدام نموده و موصوفه تمام راز و محرمیت سفارت و وزارت امور خارجه افغانستان را بدست آورده است. و این اولین بار در تاریخ افغانستان میباشد که یک تبعه پاکستانی در دفاتر نمایندگی های سیاسی افغانستان وظیفه رسمی نماید.
رحمت برکتی

>>>   تا مردم خود دست به کار نشوند از این دولت کاری ساخته نیست ، آگر در بدخشان مردم خود قیام نمیکردند تا دولت میرسید همه تباه میشد خود مردم باید آماده دفاع از خود باشند و بهر قسمیکه میود دمن را شناسایی و از بین ببرند

>>>   این گرگان گروگان گیر را باید پولیس به سرجای شان بنشاند

>>>   برادران بیائید دیگر از دولت امید تان را قطع کنید و اگر می خواهید با شرف و با عزت بندگی و زندگی کنید خود دست به کار شده از ننگ و شرف تان دفاع کنید . ما متاسفانه نه دولتی داریم و نه حکومتی و اگر هم چند نفر را بر سر کرسی های دولت می بینید انها نه دولتی بلکه چهل دزدان که برای غارت این ملت کمر بسته اند می باشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است