کرزی: تروریزم امروز، ربطی به دین ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۰    ۱۳۹۴/۷/۲۳ کد خبر: 104192 منبع: پرینت

حامد کرزی خطاب به آمريكا، چين، هند و اتحاديه اروپا گفت: بر ضد تهدیدهای تروریستی موجود، موقف مشترک بگیرید و ریشه های تروریزم را از بین ببريد.

حامد کرزی بنا بر دعوت رسمی مرکز تحقیقات و مطالعات استراتژیک امارات متحده عربی و به منظور اشتراک در کنفرانسی تحت نام تروریزم، مبارزه با تروریزم و تاثیرات آن بر ممالک اسلامی صحپت می كرد گفت: جهان اسلام بیشتر از هر وقت دیگر، دستخوش ایدیولوژی های افراطی شده است.

حامد کرزی گفت: تروریزمی که امروز ما با آن مواجه هستیم، هیچ ربطی با دین ندارد.

به نظر من، ریشه های تروریزم در پالیسی های نادرستی است که برخی کشورها برای منافع ملی کوتاه مدت خود و به قیمت کشورهای دیگر، طرح و تطبیق می کنند.

وی افزود: تروریزم امروزی از سوی دولت ها تمویل می شود و ناشی از پالیسی هایی است که بر اساس نژاد ایجاد گردیده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چرا برادر های ناراضیت میگوید؟

>>>   ترورستانی که در افغانستان دست به جنایات می زنند همان طالبان ای اس ای است که جناب حامد کرزی وجناب اشرف غنی انها را برادر ومخالف میگویند وانها را از زندان بگرام بطور دسته جمعی واززندان های دیگر کشور اشکارا ومخفی رها کرده اند وهمچنان به ان بسند نکردند در خواست رهایی سر دسته های شانرا از گوانتانامو وپاکستان هم انجام دادند که همه رها شده های طالبان دوباره در جنگ مقابل دولت قرار دارد وترور ودهشت افگنی را انجام میدهند گرچه تعداد زیاد شان در جنگ کشته شده اند اما تعداد دیگر شان عملا با نیروهای مسلح ما در جنگ قرار دارند در گناه اعمال ترورستی طالبان رها شده نزد خداوند ومردم افغانستان شما دو ریس جمهور مخلوع وبر حال ذیدخل هم هستید اگر همان طالبانی که بدون تحقیق ومحکمه واکثرا پس از حکم محکمه مبنی بر تعین مجازات شان انها خلاف قانون رها شده اند اگر به جزای اعمال بد شان میرسیدند ممکن زمینه دست داشتن بعدی شان اماده نمی گردید .

>>>   جناب کرزی شما که امروز از کشور های دیگر انتقاد مینماید مگر در زمان که شما در مدت سیزده سال بالای ملت افغانستان تحمیل شدید این ترورست های بی دین طالب پرورش داده نشد انتحاریها از زندانها رها شد و باگرفتن تحایف دوباره پیش بادار اصلیت یعنی پاکستان فرستادی مانع عملیات مخفیگاه دشمن شدی . دیگر کشور ها بخاطر منافع ملت و کشور خود ترورست را کمک میکنند اما تو از همه انها بد تر و کثیف تر و خاین تر هستی چون تو بخاطر خودت ملت و کشورت را فروختی .
افغان

>>>   کرزی جان چرا نمیگی این تروریست ها که از طرف دولت های بیرونی تمویل میشوند کی ها اند؟ برادران و قوم های خودت بلی؟ چرا جرأت نمیکنی و اعتراف کنی؟
خداوند تو را انشاالله که میشرماند .چون به مردم صادق نیستی.
چرا مرد واری میرویس جان را در مدرسه طالبان نمی فرستی که درس واسکت سازی را از همین حالا بیاموزد؟ مطمئن هستم که به طالبان هم در این قسمت صادق نیستی چون نمیخواهی فرزندت مثل آنها جاهل بروید فقد از او لعنتی ها مثل پاکستانی ها تو هم استفاده میکنی.
حوصله رادمردان و عیاران این سرزمین هم حدی دارد. شاید روزی فرارسد که پشیمان خواهی شد و تقلی خواهی کرد ولی باید جواب خیانت های خود را بدهی.
ذکی از پنجشیر طالب شکن

>>>   توکه چار هزار تروریست خطرناک را که بالفعل از صحنه جنگ
گزفتار شده بودند طور فوق العاده و بدون محاکمه آزاد کردی
و دو باره به شکرانه برادری شما به صفوف مقدم جبهه علیه
مردم مسلمان کشور بر گشتند و تو خیانت را علیه امنیت مرتکب
شدی باید محاکمه شوی
نسرین گلچین قندهار

>>>   دين يك قانون است كه همراهى هيج چيز مخلوت نميشود مگر شما ...سياست را راهم همراه اش كرديد دين يك قانون براى اصلاح جامعه است وقرآن را همه ديده باشيد ميخواند ميخواند اگر پرسان كنى چى معنى داشت چى گفته بود ميگه مه روانى ياد گرفتيم معنى اش را نمى فهمم پسرش خواندى ثواب داره ، ... هاى امروز وجنگ هاى امروزى همه وهمه بخاطر دالر و چوكى است همه دروغ است تنها اسلام ودين رابازىچه خود ميسازد واز نامش استفاده ميكنند
م

>>>   تروریزم امروز صرف بخاطر ازبین بردن مسلمان و بدنام ساختن دین اسلام از طرف کشور های غربی ایجاد شده و تمویل میشوند.
هارون افغان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است