کار سرک ملاغلام در بامیان آغاز شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۴/۷/۲۳ کد خبر: 104191 منبع: پرینت

یکی از اهداف و آرزوهای من، تازمانی که توفیق خدمت گزاری در این ولایت را دارم، این است که از سرمایه گذاری خصوصی محیطی و محلی با تمام توان حمایت کنیم، تا قوی شوند و قادر به تطبیق پروژه های کلان باشند.

این مطلب را محمد طاهر زهیر والی بامیان در مراسمی که به مناسبت آغاز به کار سرک ملاغلام برگزار شده بود بیان کرد.

این سرک که به طول 1.5 کیلومتر و به صورت اساسی و استاندرد، با بودجه ای به مبلغ 33844572 افغانی، ساخته می شود، نخستین سرک است که از بودجه شهرداری بامیان، تمویل می گردد.

این سرک به گفته خادم حسین فطرت شهردار بامیان، دارای دو بخش است که یک بخش آن به طول 900 و عرض 20 متر است که این بخش دو طرفه است و هر قسمت 7 متر آسفالت و در بین اش گلدان (بلوار) قرار دارند و سیکشن دومش 550 متر است و یک طرفه است و عرض آن 10 متر. حجم قیر این سرک 14 متر خواهند بود و در ظرف یکسال کاری به اتمام خواهد رسید.

بنا به گفته محمدطاهر زهیز والی بامیان، این سرک به افتخار اعمار شفاخانه ولایتی بامیان ساخته می شود که آقاخان با بودجه 32 میلیون دالر آن را ساخته و دارای کیفیت بالای ساختمانی و همچنان عرضه خدمات صحی خواهند داشت.

در این مراسم عبدالرحمن شهیدانی نماینده مردم بامیان در پارلمان ضمن تقدیر از کار، فعالیت و اقدام سالم و به موقع مقام ولایت و شخص شهردار، به بخش هایی از انتظارات و خواسته های مردم در خصوص انکشاف و تقویت بخش های نظارتی حکومت نیز تاکید کرد.

در پایان محترم حسینداد خلیلی عضو شورای ولایتی بامیان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های بی وقفه مقام ولایت، از مقام ولایت و سایر ادارات و نهادهای ذیربط در امر حفظ و مراقبت سرک ها تاکید کرد و آن را یک الزام و وجیبه ملی و شهروندی عنوان کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   32 میلون دالر سرمایه گذاری درساختمان یک شفاخانه دریک ولایت دور افتاده پول بسیار کلان است خداوند خیر بدهد شخصی آقاخان را
با احترام جلیل ازولایت دایکندی

>>>   ســـرک یک ونیــم کیلـــومتـــر !!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است