طالبان وجدان ندارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۴/۷/۲۳ کد خبر: 104190 منبع: پرینت

وطن داره ساده پتانم که به نحوی از طالب و یا طرز فکر طالبانی دفاع می کنی، یکبار سرت را در خلوت خویش بگریبانت کن و بدان که به بیراهه می روی.

طالبان که یکجا با عساکر پاکستانی، چچنی و عرب، قندوز را تصرف کردند، بدون شک که از کشتار و قتل عام مردم شروع تا به آتش کشیدن مکاتب، مدارس، کتابخانه ها، اماکن مقدس و عام المنفعه و تجاوز جنسی به زنان و اطفال دریغ نورزیدند.

وقتی شخصی چنان وحشی صفت و درنده باشد که ملای پیر و حافظ قرآن را در داخل مسجد بگلوله ببندد، پیرمرد هشتاد ساله را سر بزند، طفل ده ساله را به اتهام جاسوسی گردن زند، کتابخانه عامه که در آن صدها جلد کتاب و قران شریف موجود است بسوزاند، چطور ممکن نیست که به یک زن و دختری تجاوز نکند؟؟؟

ٱیا برای طالبان تمام اقسام تجاوزات مجاز است، جز تجاوز جنسی؟

آنها زندگی این دنیا را فقط بخاطر تجاوز و هم بستر شدن به هفتاد دو حور فروختند، چطور ممکن است زن و یا دختر زیبا و با عفتی را در داخل خانه ای خلوت نظاره و به آن تجاوز نکنند... شوهر و برادرش را در مقابل چشمانش بگلوله می بندند و بعد دست ترحم سر خانم اش می کشند؟

منطق انسان چنین چیزی را می پذیرد؟
وقتی انسان بیگناهی را کشتی، بعید نیست که تجاوز هم بکنی...
خداوند را هیچ کس به چشم سر ندیده اما عقل و منطق اثبات این واقیعت را می کند.
بر گرد و به این نوکران پاکستان و انگلیس اعتماد نکن، که اول سر خودت را می زنند.
والله اعلم....


فابین لطیفی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تشکر از نویسنده محترم !
عقل و منطق افراطگرای وحشی مکتب را آتش زد تا علم از روی دنیا بر چیده شود حکومت شان چوپان گوسفندی گردد.قاتل راجنتی مفتول را دوزخی گفته بیگناه را کشتند و قاتلش را کلید جنت دادند. دزدی را اولجه حالا نامگذاری کرده آنر حلال شرعی دانستند... وهابیت را ملا صادر میکند.سرکوب افراطگرایی یگانه راه حل امنیت بشریت است .
وطندار

>>>   چطور ممکن است در ولایت که علاوه بر سایر ارگان های قوای مسلح یک لوای مربوط به قول اردو موجود بوده دارای سلاح ووسایط کافی باشد بدست چند نفر رهزن و دزد (طالب)سقوط کند. قوماندان اعلی قوای مسلح (غنی)، قوماندان قول اردو ، و قوماندانان جزوتام های این قول اردوواین لوا باید خود کشی کنند و یا چادری بپوشند .

>>>   اشــــــــــــــــــــرار و وجــــــــــــــــــدان ! حــــتــــــــــی ایمان شــان سالم نیست .

>>>   امريكاييها وجدان دارد وناموس را مي شناسد. قانون كشور شان هست كه مرد بامرد وزن بازن وَيَا حيوان مي تواند عروسي كند كسانيكه درصف انها قرار دارند وجدان عزت ونواميس خود رامي شناسد افرين به نويسنده محترم
خالد ازمابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است