نشست خبری با موضوع تصرف چهار دره قندوز
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۰    ۱۳۹۴/۷/۲۳ کد خبر: 104182 منبع: پرینت

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله، در یک نشست خبری، از تصرف ولسوالی چهار دره قندوز توسط نیروهای امنیتی و راه اندازی عملیات های ضد تروریستی در چندین ولایت کشور خبر داد.

سخنگوی وزارت داخله با بیان این که نیروهای امنیتی کشور در یک عملیات مشترک زمینی و هوایی موفق شدند تا ولسوالی چهاردره ولایت قندوز را از وجود هراس افکنان پاکسازی نمایند، تصریح کرد که طالبان در قندوز شکست خورده و نیروهای امنیتی در تعقیب افراد پنهان شده این گروه در برخی از نقاط ولایت قندوز است.


صدیقی به عملیات های ضد تروریستی در ولایت های غزنی، زابل، ارزگان، قندهار، کاپیسا و برخی از ولایت های دیگر اشاره نمود و گفت: در این عملیات ها بیش از 120 تروریست در 24 ساعت گذشته کشته شده و 40 تروریست دیگر زخمی شده اند که نشان دهنده افزایش بی سابقه تلفات دشمن می باشد.

سخنگوی وزارت داخله، همچنان ضمن اشاره به تقرر امین الله امر خیل به حیث فرمانده امنیت جدید ولایت غزنی، گفت: تقرر وی با استقبال مردم روبرو شده و نقش مهمی در بهبود اوضاع امنیتی غزنی داشته است.

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله در همین حال، به یک عملیات ضد تروریستی در نواحی ولسوالی شورابک ولایت قندهار اشاره نمود و گفت که این عملیات مهم و بزرگ بگونه مشترک از سوی نیروهای امنیتی کشور و نیروهای ایتلاف از چند روز به این سو بر مواضع، تروریستانِ منسوب به القاعده، شبکه حقانی و طالبان راه اندازی شده و ضمن وارد آمدن تلفات سنگین بر دشمن، یک مرکز ساخت بمب های کنار جاده ای نیز تخریب شده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است