بی بی گل غنی سخنان همسرش را تایید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۴/۷/۲۲ کد خبر: 104145 منبع: پرینت

بی بی گل غنی در افتتاح نمایشگاه زراعتی کابل تنها سخنان همسر خود را تایید کرد.

بی بی گل غنی در ابتدای سخنرانی کوتاه خود در افتتاح پانزدهمین نمایشگاه زراعتی در کابل که همزمان با روز جهانی زن روستایی گفت: از موضوع برنامه اطلاع ندارم اما سعی می کنم تا بفهمم چه خبر است.

وی که پس از سخنرانی رییس جمهور در جایگاه سخنران قرار گرفته بود با تایید سخنان رییس جمهور در مورد زراعت و مالداری آن را بسیار با اهمیت دانست و افزود: نیم افغانستان را خانم ها تشکیل می دهد و اگر بخواهیم که کشور مرفه داشته باشیم باید خانم ها و مردان دوش به دوش هم کار کنند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بی بی گل مسلمان است یا کافر

>>>   سلام برهمه!
تشکر ازخانم بی بی گل، ایکاش تشریح میداد که کا رخانمها که درمنزل به آن مصروف استند بیشتر ازآن است که درمزرعه نیز ظاهر شوند درحالیکه زنان درولایات کشور ما درکشت وزراعت نیز مشغول هستند. من که یک زن هستم به صدای بلند تذکر میدهم که باور کنید؛ کارهای یک نواخت خانه را که با کارهای بیرون مقایسه نمایم بیشتر ازآن است که درکمر خم کردن زنان کافی باشد.جمع وجاروب وپاکاری، آشپزی،اولاد داری، مهمان داری وتوجه به خواست های بزرگان فامیل وخسران داری ووووو بهرصورت زن ومرد دوبال پرنده ای هستند که با پرواز مشترک شان قوت رفتن به بلندیها وتسخیر فضای پهن اور زندگی راباعث میشوند وپیدا میکنند ورنه پرنده که با یک بال که پرواز نمیتواند. امیداست که همه کار زنان را درک کنند ولو نزد شان تکراری ویک نواخت باشد.

>>>   باید در راس کرسی حکومت داری خوب با ویژگی مضمون که داکتر صاحب یارمحمد حیدر زاده که نوشته است افراد تحصیل کرده با تجربه مستعد نماینده فوق العاده ریس جمهور در امر اصلاحات حکومت داری خوب باشد و یا یک داکتر علوم در بخش اقتصاد یا جامعه شناسی باشد. برای احمد ضیا ء ریاست تنظیف شاروال کابل بهترین کرسی است ولایاقت آن دارد که شهر کابل را از کثافات گرد وغبار پاک کند

>>>   بی گل غنی غاصبین بالامنزل های معاون اول دوره اول کرزی و معاون اول غنی اینها تیکه داران قومی بیش نیستند و هم صاحبان سرمایه های خارجی در دوبی و ترکیه هستند و بلند منزل های های شیشه ای و جلادار شیر جور دارند و چه نوع مسئولیتهایی در برابر طبقه غریب فقیر و نا توان بی مسکن فقر کشور شان دارند. از همین سبب مردم از حکومت وحدت ملی متنفر شده اند و به طالب روی آورده. باید از سحن سیاسی دور شوند که ملک حرام شود.

>>>   کم کاری بی برنامه ای ناتوانی معاونین حکومت و مشاورین کم تحصیل حتی بی سواد سبب شده تا وضیعت از کنترول سران حکومت برآید. افراد بی سواد و مشاو امنیت ان نیز تحصیلات دانشگاهی ندارد. از رفتار خودکامگی افراد تیم غنی افغانستان بطرف بحران روان است

>>>   داکتر یارمحمد حیدر زاده که داکتر علوم است اگر مساله شایستگی دانش مسلکی و سابقه خوب و تخصص افراد مد نظر در حکومت وحدت ملی است، گزینه بهتر از داکتر یارمحمد برای کرسی نماینده فوق العاده ریس جمهور در مور اصلاحات حکو مت داری خوب دیگر وجود دارد.

>>>   پشک. گفت. شاهد. داری. گفت. بلی. گفت کجاست گفت. دم. ام. حال. گپ غنی. را خانمش تایید میکند

>>>   جالب است ، ماه از پرده بیرون افتاد و ؟ این حانم از وضیعت زنان و دختران که در کندوز اتفاق افتاد خبری دارد ؟ یا ایتکه مانند خانم کرزی چادر عظت بر سر نطاره گر حوادث خونین است در قصر .

>>>   ایجاد پروژهای سکتور زراعتی باعث ثبات کشور
یگانه راه علاج وضیعت ثبات در مصونیت غذایی کشور جذب داکتر علوم بخصوص بخش زراعت و آبیاری برای سهمگیری در طرح و تدوین برنامه های جاری کشور از سر تا سر دنیا به اکادیمی علوم کشوراست. حکومت وحدت ملی باید برنامه های را هبردی را در جهت ایجاد پروژ های سکتور زراعتی روی دست بگیر د که مصونیت غذایی داشته باشد و نیاز های اولیه امروز و فر دای ما رفع فقر و تنگ دستی ، بیکار و بی سرپنایی مفید باشد وهم بر رسی کند که ساخت پروژه ها سکتور زراعتی و عمار عمرانی آنها با توانایی های کدری از خود اتباع کشور باشد که با کفیت انجام آن صورت گیرد تا سکتور خصوص های ما به فعالیت دوام دار کار کند. افغانستان امکانات و سیعی از لحاظ منانع آب دایمی و اراضی زمین زراعتی ونیرور کار گر دارد که برای زراعتی شدن آن و سایل کار جز رساندن آب بو سیله کانال و شبکه های لوله ی توزیع آب که یک سختار زیربنایی هیدرولیکی است که بخشی از سیستم آبراسانی است که از هدر روی آب در راه تا مزرعه جلوگیری می کند. امروز کشور های پیش رفته برای آبیاری به کشتزار ها و باغ ها با شبکه های هیرولیک لوله ها می رساند، که خوشبختانه امروز ساخت این پروژه آبراسانی کم هزینه است و بهره برداری موثر استفاده آن در آبیا ری و رشد فزایش مواد غذایی شده است. با تو جه به موقیت اقلیمی افغانستان می توان این نوع شبکه توزیع آب هیرو لیک لوله ی، نیل به اهاف خود کفایی در تولیدات محصولات زراعت و باغی شده . مهار هر چه بیشتر از در یا های خروشان ما قابل استحصال آب موجود را با روش های سیستم های آبیاری که تنظیم آن با نوع نبات کشت امکان پذیر است و موجب افزایش محصول تولیدی می شود . مطالعه و بررسی در تحلیل شبکه های هیدرو لیک لوله ها برای کاهش هدر روی آب آبیار ی نسبت جوی عنعنوی انجام یافته نشان داده است که با این سیستم آبرسانی می توان آب زیاد را ذخیره و صرفه جوی کرد. فواید شبکه های هدیرولیک آبرسانی به کشتزارها به وسیله لوله : از نفوذپزیری سطحی آب و جلوگیری از زهکششدن آّب در خاک. جلوگیری از وقع سیل. کنرول فرسایش خاک. جلوگیری راکد شدن آب و ایجاد بوی تعفن و نامطبوع در جوی های ستی. درزیر کشت بردن اراضی جدید. جلوگیر از تخم علف های عرضه به کشتزار. کلان ترین فواید شبگه هیدرو لیک لوله ی حفاظت از محیط زیست. اکادمی علوم عالی ترین مرجع علمی دولت می باشد و در شعبات آن دانشمندان مشهور کشور را تحت پوششش قرار می گیرد. اعضای اکادمی علوم پیوسته و ابسته تشکیل شود که انجام پژ و هشهای عمده رشته های علوم مختلف منابع طبیعی و جامعه شناسی و بخصوص انسجام آب و رشد اقتصاد تطبیق مطالعات علمی خاک شناسی در قلم رو کشور از جمله و ظایف آنها ا ست.اکا دمی علوم نیز عالترین مرجع رهبری و هما هنگ ساختن کار های علمی و تحقیقاتی کدر ها در بخش های علوم طبیعی و بشری که توسط موسسات عالی تحصیلی و دیگر موسسات علمی و تحقیقاتی کشور انجام صورت می گیرد.
داکتر یارمحمد حیدر زاده داکتر علوم در حفظ محیط زیست

>>>   گپ غنی ره تایید نکنه گپ مره تایید کنه
گپ شناس

>>>   تو چه کار داری مسلمان اس یا کافر این ... که ممسلمان شد چکار کرد انسان ...

>>>   اینکه این زن در مورد فاجعه ایکه بالای زنان در قندز از جانب طالبان وحشی آمد چیزی نگفت خود دال بر همسویی غنی با طالبان و فریبکاری شان با مردم و حمایت مخفی از تروریزم شیوه طالبی است. این وطن به انقلاب ضرورت دارد. هیچ کدام از سردمداران به اندازه پوچ گال ارزش ندارند.
ذکی

>>>   این داکتر حیدرزاده کی هست که اینقدر تکرارمیشه اګرادم مشهور بود تاحالی ظاهرمیشد در ګفتګوهای سیاسی تلویزیون ها و رادیو ها

>>>   صدا ها بار آفرین به خانم های قهرمان کشور ما واقعا کار های خانم ها بیشتر و یا دو برابر مرد ها است یک خانم تمام کار خانه را انجام میدهد ولی اگر برای یک مرد یک طفل را بدهی و بگویی که تا شام ااز این طفل نگاه بانی کن قادر نخواهد بود یا طفل را میکشد و یا لت میکند و یا از بیش طفل فرار میکند زنده باد خانم های توانای افغانستان
سیار

>>>   اسلام هست یانیست؟.....
از عملش ببین که کار اسلامی میکند یابرعکس ؟ دزدی میکند؟ غصب میکند؟ غیبت میکند؟ اختلاس میکند؟ قتل وخون میکند؟ اگر میکندصد بار اسلام هم باشد قابل قبول نیست واگر نمیکند به هر آئینی که هست بهتر ازماست ! قبولش داریم خداوند به او کمک کند تابتواند خدمتی کند
ر

>>>   به نظر دهنده اول!
الحمد لله رب المسلمین.

>>>   هاهاها برای این روبا هم دمش شاهد برآمد

>>>   از تمامی این نوشته گذشته,شما غیر از افغانستان کدام کشور دیگری را یاد دارید که زن رییس جمهور هم به سخنرانی در مجالس بپردازد!!!شاید به خاطر خارجی بودنش است که بعضی ها فکر میکنند که در هر جایی باید از پندهای بی بی استفاده کرد.

>>>   ازمسلمانی ملاغنی ... چه فایده کدین که بی بی گل اسلام اختیارکده و به شماخدمت کنه.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است