وضعیت امروز غزنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۴/۷/۲۲ کد خبر: 104141 منبع: پرینت

1- وضعیت شهر غزنی عادی است. مردم شریف ولایت غزنی با شهامت در کنار نیروهای امنیتی حضور دارند. جنرال امین الله امرخیل به سمت فرماندهی غزنی منصوب و عازم غزنی شده است.

2- بسیاری از رهبران مهم طالبان که برنامه های ترور و انتحار و حملات گوناگون را در سال جاری سازمان دهی می کردند در نبرد های دو روز اخیر کشته شده اند.

3- نیروهای کماندوی اردوی ملی و قوای خاص به ولایت غزنی رسید. این نیروها که شمارشان به صدها تن می رسد برای اجرای عملیات های نابود سازی طالبان در ولسوالی ها آماده هستند.

4- طالبان شاه راه قندهار - عزنی را برای ساعاتی در محدوده ولسوالی مقر ولایت غزنی مسدود ساخته و شماری زیادی از مسافران را مورد آزار و ازیت قرار می دهند.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قندوزدرس عبرت برای مردم افغانستان است .چندی قبل طالبان 600 نفردزدان چهارعیب شرعی محبس غزنی راشامل صف خودساخته باهمان 600 نفردزدان به غزنی حمله خواهدکرد.پس مردم غزنی بایدازجان مال و ناموس خوددفاع کندکه وندگیران جهادی پایمال نکند.
مردم میمنه هم مردوزن به دفاع ازجان مال و ناموس خودایستادگی کرده تاحال نجات یافتندآینده هم امنیت شان کدام تشویش ندارد.
قره باش

>>>   هموطنان عزیزساکن دیگرولایات باید ازسرنوشت قندوز درس عبرت بگیرند،این غین خایین ودیگرجیره خواران ... مثل اتمر،استانکزی،عمرصافی و......بلای را که سر قندوز اورد سر شما هم میاورند .نگذاریددیگرباره توطئه این مزدوران بیگانه تکرارشود.
محمدجوادشفق ازبامیان زیبا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است