افتتاح بزرگترین نمایشگاه زراعتی در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۴/۷/۲۲ کد خبر: 104129 منبع: پرینت

وزارت زراعت آبیاری و مالداری، ریاست بخش خصوصی این وزارت، دهقانان افغانستان، شرکت های خصوصی زراعتی و کمپانی های تولیدی از تمام هموطنان عزیز دعوت می کند که در نمایشگاه زراعتی که به تاریخ 22 تا 24 میزان در بادام باغ کابل برگزار می گردد اشتراک نمایند.

نمایشگاه بین المللی کابل در نوع خود بزرگترین نمایشگاه به سطح کشور است که همه ساله در آن بیش از 200 نوع محصولات و تولیدات به نمایش گذاشته می شود و بیش از 50 هزار تن از آن بازدید می نمایند.

امسال تمام غرفه های این نمایشگاه به اختیار شرکت ها و دهقانان قرار داده شده است و ما انتظار داریم که داد و ستد و معاملات تجارتی در آن عقد گردد، شبکه های خوب ارتباطی در آن ایجاد شود ودر مجموع فرصت عالی برای تبادل معلومات تجارتی دراین نمایشگاه فراهم گردد.

وزارت زراعت آبیاری و مالداری متعهد است که برای محصولات زراعتی افغانستان زمینه های بازاریابی را فراهم نماید و نمایشگاه بزرگ زراعتی کابل این فرصت را مساعد می سازد.

نمایشگاه بین المللی کابل برای تولید کننده های محصولات زراعتی زمینه آن را مساعد می نماید تا با کمپانی های پروسس و بسته بندی محصولات، تاجران داخلی، صادر کننده ها و سرمایه گذاران رابطه برقرار نمایند. وزارت زراعت آبیاری و مالداری سعی می کند به واسطه نمایشگاه بین المللی کابل به سطح منطقه، مصرف کننده ها را از کیفیت عالی تولیدات افغانستان با خبر سازد.

شعار امسال نمایشگاه زارعتی کابل، استفاده از تولیدات داخلی، تقویت اقتصاد افغانستان است می باشد.

برگزاری این نمایشگاه پیشرفت مهمی برای ایجاد یک شبکه جهانی است. بازدید کننده های این نمایشگاه فرصت دارند که با عده ای از تاجران بزرگ داخلی و خارجی، نماینده های کمپنی های تولید کننده ماشین آلات تولیدی زراعتی ملاقات نمایند و همچنان آنان فرصت خواهند یافت تا با نماینده های کوپراتیف های زراعتی سراسر کشور نیز دیدار نمایند.

همچنان ما برای زارعان و کسانی که به امور زراعت و مالداری علاقمندی دارند که از مرکز آگاهی دهی بین المللی نمایشگاه زراعتی دیدن نمایند، زمینه سازی می کنیم تا در رابطه به راهکارهای پیشرفته ترویجی معلومات حاصل نمایند.

نماینده های اداره های کمک کننده و پروژه های مختلف که زراعت تجارتی را تمویل می کنند، نیز در این نمایشگاه زراعتی حضور دارند.

ما تجار علاقمند را دعوت می کنیم تا با ریاست انکشاف بخش خصوصی تماس برقرار نموده تا در این مکان فوق العاده مهم، شبکه سازی نموده و در مورد چگونگی دخیل شدن شان در این نمایشگاه معلومات حاصل نمایند.

نمایشگاه زراعتی امسال همزمان با روز جهانی زنان روستایی که به تاریخ 15 اکتبر مصادف است نیز برگزار می گردد.

تقویت زنان در بخش زراعت، یکی از اهداف استراتژیک رهبری جدید وزارت زراعت، آبیاری و مالداری است.

در نمایشگاه زراعتی بین المللی امسال و تجلیل از روز جهانی زنان روستایی با اشتراک شان برنامه های ویژه ای را راه اندازی نموده تا در انکشاف زراعت سهم شان را به نمایش بگذارند.

در نمایشگاه بین المللی زراعتی کابل که به تاریخ های 22 تا 24 میزان در ساحه نمایشگاه زراعتی فارم بادام باغ کابل برگزار می گردد با ما سهم بگیرید تا به اینگونه از ثروت زراعتی افغانستان و روز جهانی زنان روستایی تجلیل به عمل بیاوریم.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است