احمدضیا مسعود در کدام بهشت برین سیر می کند؟
کسری بودجه دولت در بخش عمران و آبادانی و انکشافات و نیز ضرر روزانه 3 میلیون دالری اقتصاد در بخش خصوصی و نابسامانی کسب و کار مردم ملکی، جای اعتراض و انتقاد بسیاری را بر تعیین امتیازات و تسهیلات و حقوق گزاف برای افراد معلوم الحال باقی می گذارد 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۵    ۱۳۹۴/۷/۲۲ کد خبر: 104126 منبع: پرینت

احمدضیا مسعود، از روزی که بعنوان برادر رهبر شهید احمدشاه مسعود بر سر زبان ها افتاد تا روزی که به عنوان معاون رییس جمهور و در این حکومت نماینده خاص رییس جمهور در امور حکومتداری تعیین شد دوران بی نشیب و پر فرازی را طی کرد که اینک به اوج رسیده است.

درواقع با نشستن مشترک و سهمیه بندی شده رییس جمهور و رییس اجرایی بر چوکی قدرت و رقابت برای گرداوردن حامیان مالی و حزبی خود در دوره انتخابات بر خوان گسترده ارگ، سیل مقامات تعریف نشده و با حوزه اختیار و دامنه فعالیت مبهم سرازیر شد.

به عبارت دیگر هر یک از سران تیم تحول و تداوم و اصلاحات همگرایی در ازدحام زاید اطراف خود از یکدیگر پیشی گرفتند و بیشمار مشاور و نماینده خاص و معاون و منشی و رییس دفتر با معاش و امتیازات گزاف وارد دستگاه حکومتی شدند.

در این میان نماینده خاص اشرف غنی که عنوانش را احمدضیا مسعود به دوش می کشید به علت گنگ بودن نام و عنوانش و مداخله بی حد و حصرش در امور ریاست اجرایی و معاونان رییس جمهور و بعضی وزرا، بیش از بقیه زیر ذره بین منتقدان قرار داشت البته...

البته چون حمایت برخی جناح های قدرتمند و فرمان مستقیم رییس جمهور را یدک می کشید از گزند علنی شدن این انتقادات به دور ماند تا جایی که در آخرین حکم اشرف غنی، معاش و مرتبه وی در حد معاونان اول و دوم ارتقا یافته و به نوعی معاون سوم ارگ شده است.

در همین راستا، کسری بودجه دولت در بخش عمران و آبادانی و انکشافات و نیز ضرر روزانه 3 میلیون دالری اقتصاد در بخش خصوصی و نابسامانی کسب و کار مردم ملکی، جای اعتراض و انتقاد بسیاری را بر تعیین امتیازات و تسهیلات و حقوق گزاف برای افراد معلوم الحال باقی می گذارد.

درحالی که هر نماینده ای از حکومت برای پربار بودن حضورش در نشست های بین المللی و حتی منطقه ای دست گدایی بسوی دولت های بیگانه دراز می کند تا دالری بر خزانه بیافزاید؛ احمدضیا مسعود در کدام بهشت برین سیر می کند که می بایست چنین حکمی دریافت کند؟

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   راجــــــــع بــه مـعاشاتش صحبت میکند میگوید بــجـــــان غ زدم معاش من هم مانند شما زیادشد ! گرچه تاریخ فرمان غلط است دران نوشته شده فزمان 3 / 10 / 1394 خیراست بازهم می چلد !
ر

>>>   حـــــتــــما غـــیـــبـت دارند دوســـتـــــم زیاد خوش است

>>>   نه اشرف غنی احمدزی کوچی پاکستانی قابل عتماد مردم افغانستان است و نه احمدضیاء مسعود! این اتحاد استراتژیک بهوده است.

>>>   اشرف غنی خان این هم فریب نی رنگ چیز دیگری نیست در چهل سال و 13 سالی که در افغانستان مصروف تعصب نفاق قومی و ظیفه اشغال علفچرا ها برای قبیله کوچی ات بودی !

>>>   وقتیکه ریاست اجرایی حکومت وجود دارد نماینده خاص ریس جمهور در امور اصلاحیت حکومت داری خوب دیگر جای گاه قانونی ندارد. نماینده خاص در امور اصلاحیت حکومت داری خوب عنوان اش مداخله بی حد و حصرش در امور ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی است و سر کردنی وزرا در نزد فرد کم تحصیل یعنی حمد ضیا است.

>>>   مردم افغانستان به امنیت، کار، پیشرفت و نفاذ قانون ضرورت دارد. زنده باد تحول و تداوم
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل

>>>   احمد ضیا " احمدزی" یک شخص...بی اثر درعرصه سیاسی افغانستان است ، اگر او ... میداشت با قاتلین برادرش یکجا نمیشد . او شخص خود خواهی است که بخاطر چوکی و قدرت حاضر است هرکاری کند و هیچ جایگاهی درمیان ملیت بزرگ و قهرمان تاجیک ندارد و احمدزی کوچی هم اینرا میداند ولی از احمد ضیا احمدزی استفاده ابزاری و تبلیغاتی میکند ، بنا کسانیکه میپدارند احمد ضیا احمدزی یک تعداد زیاد آرا را به صندوق اشرف...می اندازد در خواب استند واز شرایط عینی افغانستان بی خبر...

>>>   برنده ميدان دوستم است نه ضيا غني بخاطريكه از قليت
چهارم به معاونيت اول و رسمي ساختن لسان ازبكي از
از امتيازاتش است و با غني فاشيست حكومت غلجايي
جور ميكنند و تاجك و هزاره پشت پاي زده ميشوند.
ضيا غني يادت باشد كه ما به ارمان قهرمان ملي متهد
هستيم و تو از ما نيستي و جفاي كه به قوم تاجك كردي
ثبت تاريخ شد و ثابت كردي كه تو فروخته شده چك سفيد
هستي و رفتي به يون و طاقت سر خم كردي و قبول كردي
كه تو ضيا غني ناخلف و مهاجر هستي و در تذكره هويت
و قوميتت درج نميشود و تو بيسواد به روح شهدا و مبارزات
قهرمان ملي توحين كردي و منفور قوم تاجك هستي .

>>>   ایا شما منطق دارید وقتیکه محترم احمدضیا به عبدالله همسویی میکرد درآن صورت یهورد برای ایشان خطاب نمیکند یهود از مادر زادی یهود گفته میشود ازین معلوم میشه که شما مردم را به دروغ بازی میدهید
فریدون از کوته سنگی

>>>   جناب محترم آقای احمد ضیا (مسعود) در دوران جهاد ومقاومت ومبارزه برحق قهرمان ملی کشور شهید احمدشاه که برادر وی میباشد %90 عمر خود را در خارج سپری کرده است من فکرمیکنم ایشان از هیله ونیرنگ های دشمن که به فریبکاریها وجملات عاطفی وطن پرستانه که در طول تاریخ بخصوص در سه ده آخر وطن را بی عزت ساختن بکلی بی خبراست اگر تشنه قدرت است حرفی نداریم در غیر آن وقتی آن رسیده که شهرت خانواده گی و روح شهید خود را فدای قدرت ها ووعدهای دورغین نسازد به قول معروف میگویند بد بد است گر چه نیکنام باشد... بنآ در تصیمم خود جدی باشید همه موضوعات اسلامی فرهنگی وغیره وغیره را تفیل قدرت و ثروت نکنید به نسل آینده خود میراث خوب تهداب گزاری کنید وسلام
دلسوز شما

>>>   از اینها به مردم عوام سودی نمیرسد بگذار جیب خود را پر کنند . اگر تاریخ فرمان غلط است نتجه ی مریضی ریس جمهور است که روز و ماه وسال را تفکیک نمیتواند و افراد دور پیشش هم بچنین مریضی و نادانی گرفتار استند . زیرا یکی بنام برادر قهرمان ودیگری بنام کوچی و هزاره وازبک وپشتون ومنطقه پرستی و غیره جمع شده اند . ما مخالف این قوم وآن قوم نیستم هر قوم که لیاقت داشته باشد بدیده جا دارد اما بطور خویش خوری نادرست است. اما جدن مخالف اینچنین تقرری ها هستم که یکی بعنوان اینکه برادرش قهرمان بود ویا پدر معاون ریس جمهور بود ویا به خلیلی و کرزی ارتباط فامیلی دارند نباید مقرر شوند زیرا در حکومت داری خوب جای ندارد .بلکه حکومت داری خوب « تامین امنیت ،ایجاد شغل برای ملت ، هم آهنگی برابر میان اقوام ،انسجام قدرت مادی ومعنوی و دارای کشور ، مبارزه بافساد ،وبی عدالتی ها ومبارزه با مواد مخدر وغیره وغیره .یقین دارم ضیا جان تا حال جز خود نمائی جیزی دیگری بملت نشان نداده است . حق دارد در قطار معاونان ریس جمهور قرار بگیرد .اما یک سوال از او دارم که« زمانیکه معاون کرزی بود چه کرده یاد آور شود تا بدانیم حالا میتواند کاری بکند »
خاموش از پاریس

>>>   طالبان و داعش نوکران پاکستان و غربیها . پاکستان بیش از سی سال است که سیاستمداران افغانستان را فریب میدهند . در سال اینده یعنی سال 1395 امریکا ناتو و پاکستان داعش و طالبان را به سلاحهای مدرن تجهیز میکند . اگر دولت امدگی درست نگیرد حتما بیشترین ولایتها حتی کابل سقوط خواهد کرد . دولت باید از روسیه سلاح خریداری کند . منتظر غربیها نباشید که غربیها بسیار فریبکار و شیاطین ماهر هستند . فعلا پاکستان و ناتو در پی نا امنی شمال افغانستان است مشل قندوز فاریاب بغلان سمنگان مزار شریف . در اخر باید گفت که وحدت ملی مردم افغانستان باعش سقوط امپراتور غرب و پاکستان خواهد شد .

>>>   شش منبع قدرت فاشیزم افغان
1) حمایت خارجی ها
2 ) همدستی با طالبان بحیث لشکر قبیلوی
3) انحصار قدرت دولتی
4 ) ضعف رهبران شمال
5 ) استعداد و مهارت توطیه چینی بر علیه رقبا
6 ) فساد مافیایی ( سرمایه های باد آورده مثل کمک های جهانی،مواد مخدر ، غضب زمین و منابع طبیعی وغیره)

>>>   خوشخالیم اینکه شخصیت چون احمد ضیا مسعود را در حکومت وحدت ملی داریم. ایشان نظر به مسولیت های وظیفوی که دارند همواره سعی و تلاش می نمایند تا شاخص های عمده و اساسی که باعث رشد و گشترش امور اصلاحات و حکومتداری خوب میگردد شناساسی نموده و منحیث سنگ تهداب برای نسل آینده گذاشته و مورد استفاده قرار دهد. اقدامات اخیر ایشان مبنی بر حمایت و پشتیبانی از پروژه های تکنالوژی معلوماتی و استفاده از این گونه پروژه ها در سطح دوایر دولتی خود بیانگر هدف و تعهدی که در راستای تحقق بخشیدن این برنامه ملی دارند میباشد. ایشان باورمند است استفاده از برنامه های تکنالوژی معلوماتی میتواند سطح فساد اداری را در وزارتخانه ها کاهش دهد، شفافیت، ارایه خدمات در اسرع وقت و بوجود آوردن دیتابیس به منظور کیفیت ارایه خدمات دولتی باعث اعتماد مردم نسبت به خدمات دولتی میگردد. از اقدام اخیر ریس جمهور مبنی بر تقرر ایشان بصفت معاون ریس جمهور حمایت نموده و از بارگاه ایزد متعال موفقیت های مزید ایشانرا در امور محوله شان استدعا مینمایم.
سید قمبر افشاری

>>>   متاسفانه درین حکومت مردم یعنی رای دهنده گان تصویرخود رانمی بینند قانون زیرپای شان لگدمال وزخمی شده دربین این مردم بی جرات چیزی که میخواهند بکنند تا چه وقت

>>>   ضیاء گل احمدزی هیچ کار یی در حکومت وحدت ملی نیست و نقش کتلیست را در انتخابات برای غنی احمدزی اجرا کرد و فعلا عاق مردم پنچشیر است و فرد نفرین شده پدر و مادر و بخصوص قهرمان ملی راه آزادی از استبداد حکومت های قبیله سالاری است.

>>>   حادثه ء كهندژ و آشكار شدن توطيه هاى قبيله گرايان فاشيست در مقابل مردم شمال و شمال شرق بايد مردم را ديگر بيدار كرده باشد كه اين حكومت خود دشمن است و دست كم گرفتن اين خطر مشهود مى تواند در فرجام به اغفال و غافلگيرشدن مردم تمام شود. اين توطيه ها با همه ء قباحتش ، بايست فرصتى باشد براى بيدارى مردم و نه گفتن به سياست هاى دشمن پرور اين حكومت. اين قلم هيچ شك ندارد كه در پس اين حوادث، فاشيست ها و سلطه طلبان قبيله گرا از كرزى و باندش تا غنى و باندش همه يك دست شريك اند و هدف شان اشغال شمال كشور است تا اين جغرافيا را در كل، تحت اداره ء حاكميت خود در آورند و توازن قومى را به نفع خويش تغير دهند، همه ء اين حوادث كاملن هدفمند در تبانى با امريكاى ها و انگليس ها سازماندهى شده است و در آينده هم دنبال خواهد شد. يگانه راه حل و ناكام كردن اين توطيه، از بين بردن لانه هاى پرورش اين خطر است . آدرس اين لانه ها كاملن معلوم اند، همه ء مناطق كه در آن ناقلين زيست دارند بستر هاى پرورش و عقب جبهه اين گروه ها را تشكيل مى دهند و تا زمانى كه اين مناطق از وجود اين گروه ها به صورت راديكال پاك سازى نشود، اين دور شيطانى نا امنى ها و بى ثباتى ادامه خواهد داشت و هر از گاهى چنين جنايات باز تكرار خواهند شد. مردم خود بايد ابتكار عمل را بدست گيرند و براى دفاع از خود آماده باشند.

>>>   تفر افراد بی سواد کم تحصیل در سطوح مختلف حکومت اثر زیاد در محو فساد دارد. در پهلوی تمام عوامل حکومت افغانستان سیستم مدیریتی ناقص و کدر های کم تجربه و مانند احمد ضیا و ...نا آشنا مسلکی باعث اشاعه فساد مالی بحران اقتصادی واغتضاح سیاسی در کشور شده است. در حکومت کرزی عارف نورزی انرژی آب یکی از معینان آن فرد کم تحصیل خسر بچه مسعود تفرر یافته و چنیدین میلیون دالر از بودیجه دولت دزدی نموده اند.

>>>   باید در راس کرسی حکومت داری خوب با ویژگی مضمون که داکتر صاحب یارمحمد حیدر زاده که نوشته است افراد تحصیل کرده با تجربه مستعد نماینده فوق العاده ریس جمهور در امر اصلاحات حکومت داری خوب باشد و یا یک داکتر علوم در بخش اقتصاد یا جامعه شناسی باشد. برای احمد ضیا ء ریاست تنظیف شاروال کابل بهترین کرسی است ولایاقت آن دارد که شهر کابل را از کثافات گرد وغبار پاک کند

>>>   مشکل بیکاری که شاخه های بحران کنونی کشور همین سه فرد کم تحصیل جنجالی و قدرت خوا تشکیل میدهد ناشی از عدم افراد کم تحصیل مانند معاون اول و نماینده فوق العاده ریس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب که شایستگی این پست ندارد است وهم در کلی مدیریت حکمت وجدت ملی خراب است باید تجدید نظر شوید و ده داکتر علوم داریم باید از آنها استفاده شود.

>>>   غاصبین بالامنزل های معاون اول دوره اول کرزی احمد ضیاء ...اینها تیکه داران قومی بیش نیستند و هم صاحبان سرمایه های خارجی در دوبی و ترکیه هستند و بلند منزل های های شیشه ای و جلادار شیر جور دارند و چه نوع مسئولیتهایی در برابر طبقه غریب فقیر و نا توان بی مسکن فقر کشور شان دارند. از همین سبب مردم از حکومت وحدت ملی متنفر شده اند و به طالب روی آورده اند

>>>   بلی هم وطنان عزیز همان که داکتر نجیب مرحوم همیشه داد میزد که امریکا شیطان بزرگ است و جنایت کار است وحامی تروریزم بین المللی است کسی به حرف هایش اعتنا نمی کرد خصوصا همین جهادی های که امرو ز داد میزنند مرگ بر امریکا ..... و حالا طالب ها و داعشی ها و حزب اسلامی نوکر های امریکا و غرب هستند .امریکا در تمام دنیا که کمگ مالی و نظامی می کند بدون مطلب شوم نیست یعنی هیچ هدف نیک ندارد که بالای یک ملت و یا یک مردم رحم کند ویا پیشرفت بدهد . همیشه حکومت های دست نشانده خود را به خاطر تحقق اهداف شوم خود در بین کشور های اسلامی ایجاد می کند. متاسفانه در افغانستان نیز مزدور های خود را داشته و دارد که مثل امریکا هدف شوم دارند همان طوریکه خود امریکا خود واه و جاه طلب است در دنیا در افغانستان نیز تعداد از مردم مشخص خود خواه را به زور تقلب حاکم ساخته و اهداف شوم خود را توسط آن دنبال میکند.امریکا در مدت بیست سال است که در امریکا توسط مزدوران افغانی و پاکستانی خو د حکومت می کند و درین مدت ثابت کرده است که نه دوست مردم افغانستان است و نه از عراق و سوریه و نه یمن و مصر در هز جا که کمک امریکا میرسد آن کشور در آینده نزدیک تباه می شود .
کابلی

>>>   محقق حتما میگه ولامردم هزاره بسیارنافهم مردم است حرقدرکه بی سوادباشی برمردوم هزاره اصلا"مهم نیست فقط بتوانی خودراسرشان رهبربسازی دیگه رهبراستی ...میگه حیران ماندیم کجای کابل راشهرک جورکنم بخاطرکه شهرک ده نام مه بسیارخوب جورمیایه شهرک حاجی محقق به امیدروزیکه یک انقلاب واقعی شود درکشورافغانستان وبااین رهبران ... وهرکسی که یک وجب خاک افغانستان راغضب کرده باشدتصفیه حستب کندوهمه زمینهای غضب شده را پولها ودارایهای به غارت رفته را جی ازهزاره تاجک... ازبک ازهمه شان رابرگردانه به حساب وطن فعلا"هرقدر دزدو غارتگراست همه جای گرفته زیرسقف دولت ...
حقجو

>>>   دوستان عزیز تقریباٌ از چهارده سال به اینطرف این سلسله ادامه دارد. افراد به حساب روابط در پست های مهمی دولتی نصب می شوند. واقعیت امر اینست که هم کرزی و هم اشرف غنی در جهاد و جنگ علیۀ روسها سهم نداشتند، به همین خاطر هردو زمامدار به یک مشکل بزرگی روبرو بودند و هستند. این دو مرد نه ملیشه دارند و نه هم مجاهد. حکمروا یی در کشور های مثل افغانستان به زور و زر ممکن است . کرزی شاید صاحب زر باشد ولی از زور محروم بود. اشرف غنی بیچاره نه صاحب زور است و نه هم زر. در وزرات های کلیدی مثل دفاع، داخله و ریاست امنیت همه ... ملیشه ها جا گرفته اند. بدون حمایت این قماش نمیتوان در ارگ حکومت کرد. شما لاف های اشرف غنی را که انشاالله فراموش نکردید که پاکسازی و شایسته سالاری و نابودی فساد اداری و .... را عنوان می کرد. کجا شد این وعده های هوایی. شما را به خدا قسم، اگر احمد ضیاء مسعود برادر احمد شاه مسعود نمیبود، آیا در این پست نصب میشد؟ به یقین میتوان گفت ما همین حالا در اقوام مختلف به مراتب افراد مسلکی و واجب الشرایطی برای این پست که جناب ضیا مسعود به نام آنرا به پیش میبرد داریم، ولی باز هم تکرار میکنم تا زمانیکه ظوابط جاگزین روابط نشود کشور ما در همچو بدبختی به سر خواهد برد. ناگفته نباید ماند که ضیا مسعود شمۀ از این افراد بی کفایتی است که در پست های خیلی مهمی دولتی نصب شده اند.
حسیب از آلمان

>>>   خدابیامرزه عبدالعلی مزاری را روحش شاد یک ضربل مسل است میگن اتش رفت سرجایش خاکستر ماند.محقق وخلیلی دو تا بیسواد شده رهبرقوم هزاره که فقط درفکر عیش و نوش خود هستندعبدالعلی مزاری خدابیامرزتوانست دین شعیه رادرافغانستان رسمیت بدهد ودو نفرمحقق وخلیلی به مردم خدمتی انجام ندادند مشکل کوجیها که سرمردم بیدفاع هزاره هرسال حمله میکنندحل نشدکه هیج راه گیری و گروگانگیری هم اضافه شدهمه اش وعده های دروغ میدهند ومردم رارنگارنگ فریب میدهند
حسینی

>>>   به خدا شرم است به تعصب كه شما داريد

>>>   سياستهاي دو پهلو و منافقانهء ناسيوناليستها ... در برابر پاكستان:
آقاي .... در گفتگوي كه صبح امروز با وي داشتم ؛ از سفر خيلي محرم وخصوصي يك هيت پنج نفري برياست قيوم كوچي كاكاي اشرفغني به اسلام آباد خبر داد. آقاي ... گفت : بعد از آنكه فشار رسانه ها بخاطر سقوط قندوز بدست طالبان؛ بالاي اشرفغني و ستون پنجم طالبان در ارگ افزايش يافت ؛ اشرفغني قيوم كوچي وبرادرش حشمت غني را با سه نفر از پشتونهاي دو تابعيته كه بيشتر اعضاي سابق يا حاليهء حزب اسلامي معلوم مي شدند ، نزد مقامات استخبارات نظامي پاكستان فرستاده واز آنها بخاطر ايجاد يك دولت كاملا ملي (!)... تك قومي؛ طالب كمك وهمكاري شده بود. موصوف در ادامه گفت : پيام اشرفغني به مقامات نظامي پاكستان اين است كه: اقوام غير... اين سرزمين از متحدان استراتيژيك بالقوه وبالفعل هندوستان ميباشند. اقوام غير ... كه اقليتهاي قومي افغانستان اند ؛ به بهانهء ازبين بردن طالبان؛ خواهان پاكسازي قومي... در شمال افغانستان ميباشند به اين سبب براي طالبان لازم نبود تا بدون مشوره وهماهنگي با ديگر افغانهاي مسلمان ومجاهد در داخل دولت؛ شهر قندوز را سقوط دهند و به دشمنان قسم خوردهء افغانيت واسلاميت حربهء تبليغاتي بدهند. درحال حاضر؛ اگر پاكستان؛ حزب اسلامي وطالبان؛ دولت افغانستان بخصوص ؛ شخص رئيس جمهور را حمايت وپشتيباني نكنند، نيروهاي شر وفساد و اتحاد بدنام شمال قوي تر شده و زمينهء نفوذ كشورهاي مانند هند... وروسيه را مساعد ميسازند . اين اقليتهاي قومي؛ هميشه؛ متكي به ماسكو، دهلي ،... وبعضي از كشورهاي غربي بوده ودر حال حاضر نيز براي سلامت ارضي پاكستان و افغانستان خطر جدي محسوب ميشوند. اشرفغني؛ در پيام خصوصي اش به راحيل شريف؛ رييس ستاد ارتش پاكستان نوشته است: يك دولت مركزي قوي ملي (!) و دوست مانند امارت اسلامي طالبان در افغانستان براي پاكستان؛ هميشه بهتر از انارشي وبي ثباتي است. بناء ارتش پاكستان ميتواند در راه آشتي دادن طالبان وحزب اسلامي با دولت مركزي افغانستان كمك نمايد، درحال حاضر دشمنان دولت افغانستان وپاكستان همين اتحاد بدنام شمال استند كه بدستور دهلي وماسكو ؛ درجهت تخريب وتضعيف پايه هاي نظام مشغول اند."منبع ميفزايد: اين مليگرايان پشتون كه هر روز بزبانهاي فارسي وپشتو؛ اكتها واداهاي پاكستان ستيزانه را بخاطر فريب غير پشتونها در مي آورند ولي درخفا بهترين روابط حسنه وحتي روابط خانواده گي و خون شريكي با بسياري از پاكستانيها دارند و پاسپورتهاي پاكستاني نيز در جيب هاي شان موجود است. هرگز با شعارهاي دهن پر كن پاكستان ستيزانه يا هم وحدت طلبانهء اينها باور نكنيد.

>>>   من هم به نظرهایی نظردهندگان موافق استم فقط اینقدر اضافه کنم که نام این شخص... جاطلب به نام آن بزرگ تاریخ شهید احمد شاه مسعود قهرمان ملی کشور گره خورده و بس
و دیگر هیچ نوع خصوصیات درین شخص مشاهده نميشود

>>>   بعضی از طرفداران عطا محمد تعریف اورا میکند و از امنیت مزار حرف میزند . لطفاً بگوید که چه وقت مزار نا امن بود .و هرات زمان اسمعیل خان را با امروز مقائیسه میکنید . واظهار میکنید در آن زمان ترور نبود .پس پسر اسماعیل خان را با وجود بادیگارد هایش کی ترور کرد .من در همان زمان در هرات بون در مسافر خانه برات زندگی میکرد شاهید ترورها بودم و حتی دیدم باچادری زنانه در نزدیک ماکیت لباس فروشی یکی از مامورین عالی رتبه را به شهادت رساند . غمگین نباش نه غنی و نه عبدالله ونه طالب ونه دست نشانده های پاکستان ونه یاران جان بکف غربی ها میمانند . حکومت بدستان جوانان تحصیل کرده اصلاح میشود . طالب و وهابی وخود فروخته ها بگودال تاریخ مدفون میشوند .پشتیبانی از این کیسه بر ها نادرست است امنیت یک شهر که آنهم از اتحاد اقوام آن شهر است نباید پرده پوش غاصبین شود.خدایارملت باشد.
از مزار

>>>   برواندارد اګر بودجه بازهم کسر کرد جنابان غنی عبدالله بازهم مانند مالیه برمکالمات تلفونی یک مالیه دیګررا برشانه ی خمیده ملت بارمینمایند

>>>   احمد ضیاء " احمدزی " نه مرد رزم است و نه مرد کار ، بیایید اینطور قضاوت کنیم که او در طول یک سالی که از عمر حکومت دو سره غنی عبدالله میگذرد ، چی دستاوردی دارد ، چه کار خوبی در حکومت داری نموده است ، آیا فاسدین از بدنه دولت و مخصوصآ حکومت پاک شده اند که دقیقآ جواب منفی است ، فساد گسترش یافته ولی کم نشده است ، در ادارات قضایی و عدلی فساد بیداد میکند ، یک تعداد قضات رشوه خوار و فاسد کارد را به استخوان مردم رسانیده اند . در مقرری ها ، تغییرات و تبدیلی ها معیار شناخت و واسطه است ، پس این احمد ضیاء احمدزی از تخلص پاک یک ابر مرد که تقریبآ تمام عمر را در راه دفاع از وطن سپری نموده ، استفاده ابزاری مینماید و فقط در فکر چوکی و عیش و نوش دنیاست .
بی طرف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است