جلسه بررسی مشکلات مردم قندوز برگزار شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۹    ۱۳۹۴/۷/۲۲ کد خبر: 104121 منبع: پرینت

تحت ریاست محترم نصیر احمد درانی وزیر احیا و انکشاف دهات جلسه هماهنگی حل مشکل های اسکان، حمل و نقل، صحت، معارف و احیای شبکه های آبرسانی و برق مردم قندوز در تالار کنفرانس های وزارت احیا و انکشاف دهات دایر گردید.

در این جلسه محمدالله بتاش وزیر حمل و نقل، سید منصور سادات نادری وزیر شهرسازی و مسکن و معاونان وزارت های صحت عامه و معارف، در رابطه به آمادگی های وزارت های مربوطه در رابطه به راه اندازی خدمات به شهروندان قندوز صحبت نمود و پیرامون ضرورت هماهنگی در نحوه کمک رسانی، نظریات و پیشنهادات شان را ارایه نمودند.

نمایندگان منابع کمک دهنده، شامل اداره انکشافی ملل متحد، سازمان همکاری های اسلامیUNDP ، UNOPS و چند تن دیگر از اشتراک کنندگان راجع به فعالیت های انجام یافته و آمادگی های بعدی شان راجع به خدمات صحی، تعلیمی و تربیتی، آبرسانی و اسکان دوباره مردم قندوز صحبت نمودند.

همچنان محترم شهیر شهریار معاون برنامه های وزارت احیا و انکشاف دهات راجع به احیای دوباره پروژه های عام المنفعه مختصر صحبت نمود.

در آخر جلسه وزیر احیا و انکشاف دهات از نظریات و اظهارات هماهنگ اشتراک کنندگان قدردانی نمود و روی ضرورت تدویر جلسه بعدی و اتخاذ تصامیم در مورد تاکید کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است