برنامه فرانسه برای اخراج 17 هزار مهاجر
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۷    ۱۳۹۴/۷/۲۲ کد خبر: 104105 منبع: پرینت

به گزارش روزنامه لوپوان، در حالی «برنارد کزنوو» شمار مهاجرانی که قرار است تا پایان سال جاری میلادی از این کشور اخراج شوند را 17 هزار تن اعلام کرده که این رقم در سال گذشته نزدیک به 15 هزار مهاجر بود.

وزیر کشور فرانسه که در مدرسه نظامی پاریس در جمع نیروهای پولیس سخنرانی می کرد، با یادآوری افزایش بی سابقه مهاجرت به این کشور، اقدامات پلیس در مقابله با مهاجران غیرقانونی را مورد توجه و تاکید قرار داد.

به نوشته لوپوان، مقام های فرانسه اعلام کرده اند که 55 تن از مهاجران غیرقانونی که درصدد ورود به این کشور بوده اند، تروریست بوده و از ورود آنها به خاک فرانسه جلوگیری شده است؛ ضمن آنکه 87 شبکه اینترنتی مضنون به فعالیت های تروریستی نیز مسدود شده است.

به نوشته این رسانه، در حال حاضر حدود سه هزار مکان و عبادتگاه مذهبی در فرانسه تحت نظارت های امنیتی هستند.
جنگ و ناآرامی های خاورمیانه و شمال آفریقا که با حمایت و مداخله نظامی آمریکا و برخی کشورهای غربی و عربی در منطقه به راه افتاده به افزایش شمار آوارگان و مهاجران منجر شده است و این امر اروپا را با بزرگترین بحران مهاجرت پس از جنگ جهانی دوم مواجه کرده است.

اتحادیه اروپا از فروردین امسال تاکنون بیش از 213 هزار درخواست پناهندگی دریافت کرده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 85 درصد افزایش دارد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است