اگر دست داعشي‌ها به اين خانم برسد!(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۸    ۱۳۹۴/۷/۲۲ کد خبر: 104101 منبع: پرینت

"ویان دخیل،" تنها زن ایزدی عضو پارلمان عراق است که در صدر فهرست "تحت تعقیب" گروه تروریستی داعش قرار دارد.

وی هم اکنون به انگلیس سفر کرده است تا جنایات بی رحمانه این گروه تروریستی را علیه مردم عراق برملا کند. وی بیشتر عمر خود را وقف کمک به زنان ایزدی و نجات قربانیان این گروه تروریستی کرده است.

"ویان داخیل" هر بار که جان زنان و دختران بی گناه ایزدی را از شکنجه و تجاوز بی رحمانه تروریستهای داعش نجات داد، بر قیمتش افزوده شد و در حال حاضر داعش حاضر است بالاترین بها را برای به دام انداختن وی بپردازد.

وی در خصوص رفتار بی رحمانه تروریستهای داعش با زنان گفت: "زنان ایزدی با من تماس می گرفتند و عاجزانه در خواست کمک می کردند. به گفته آنها، عناصر داعش گمان می کنند تجاوز به زنان، نوعی عبادت است."

"ویان" چندی پیش از سقوط بالگرد ارتش عراق جان سالم به در برد و هم اکنون به همراه خواهرش در لندن زندگی می کند. زندگی او از زمانی که برای نجات هزاران زن ایزدی در عراق مداخله کرد، به شدت تهدید شده است. این در حالی است که وی اعلام کرده همچنان به مبارزه در این راه ادامه می دهد.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201510/201510140458032778.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ابوبکربغدادی
اگر دستم رسد دستت بگیرم
به پیشی چشم زیبایت بمیرم
جاغوری

>>>   هـــر مــــصیــــبتــــی را ببیند برایش این افتخار بزرگ که درخدمت همنـــــوعانش بوده کافــــــی است !

>>>   حتمى چند نفر انها با او جهادالنكاح ميكند ...
م ى

>>>   کار این خانم بزرگترین شجاعت وازخود گذری است زیرا همه میدانند که با چی کسانی مقابله کرده است، با گفتن بیان نمیشود زیرا اواست که درجاده ای پرخطر عمل قدم گذاشته است .آفرین بر این زن که حد اقل بینوایی را به نوا میرساند وعاجزی را ازدست ظالمان نجات میدهد هرحالتی که سرش بیاید ما به آن که چی کارهای کرده مکس میکنیم واورا قدر مینمایم موفق وموعد باشد. که خدا هم طرفدار اشخاصی است که درمقابل ظالم می ایستد ومبارزه مینماید .زیرا خداوند گفته که یک روزی میرسدکه ظالم ومظلوم هردو جزا میبینند. یکی بخاطر ظلم اش ودیگری بخاطر خاموش ماندن اش. پروردگار منان کسانی را که درراه خدمت به خلق الله همت بخرج میدهند کمک مینماید ویقین است که ازنزد پروردگار عالمیان ذره ای رد نمیشود. موفق باشدخانم" ویان" وهرکس دیگری که دراین راه مبارزه میکند.

>>>   اگر دست داعش افتاد لوشش را مگه هم وطنش جمع کند

>>>   افرین. جرات. اش

>>>   همیشه ما وشما فکر منفی داریم ازو خاطر وطن ما جورنمی شه. حق وناحق به هرچیز که نمی فهمیم هم گب میزنیم. درافغانستان دین ازسیاست باید جدا باشد

>>>   بـــه ( همیشه ما وشما فکر منف......
دین از سیاست جداباشد ؟ تو این را به علمای دینی بگو وببین که چـــی میگویند!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است