هاشمی: مشکلات ریشه در حکومت کرزی دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۱    ۱۳۹۴/۷/۲۱ کد خبر: 104088 منبع: پرینت

همه مشکلات ریشه در حکومت حامد کرزی دارد.

داکتر محمد طاهر هاشمی استاد دانشگاه گفت: وضعیت امنیت افغانستان در بدترین وضعیت امنیتی قرار دارد.

وی افزود: ما امروز نظاره گر حوادثی هستیم که در 10 تا 15 سال پیش بنیانگذاری شده است، بر همین اساس همه مشکلات ریشه در حکومت حامد کرزی دارد.

در حال حاضر نیز سران قدرت نتوانستند شرایط افغانستان را به گونه ای مدیریت کنند تا منافع ملی در صدر مسایل قرار داشته باشد و در چند سال اخیر نیز کشور به معنای واقعی حکومت نداشته است.

بر باور وی این حکومت بر مبنای یک تفاهمنامه سیاسی به وجود آمده است که با گذشت هر روز تیشه به ریشه خود می زند و دست های خارجی نیز بیشتر مشتعل می سازد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برادر عزیز کوشش نکنید گناه یکی را بالای دیگری اندازید گرزی خلاص شد،حکومت او هم وجود ندارد ،به نامردی آمد و به مردی ویگپارچکی دولت کرد، از این دو آدم خطر ناک بنویسید که لیاقت حکومتداری از عقل شان بدور است وفقط به فکر مهره های خود هستند که در دولت جا دهد، اما در اصل آنها فاقد شعور سیاسی اند واداره ودولتداری را باید از کرزی یاد گیرند.
عبدالله ریحان

>>>   همه سنت های ناپسند میراث کرزی است مثلا تعیین مشاورین بیشمار فســـــاد امتیاز دهی به تنظیم ها وگروپ های قومی میراث گذاری خزانه خالی میراث گذاری مشکل قراردادامنیتی میراث گذاری موضوع تذکره الکترونیکی وخیلی چیزهای دیگر همه از حکومت بیکاره ومفسد کرزی بود
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است